Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στήριξη ΕΠΑΛ έμπρακτα και όχι διακηρυκτικά: Η συζήτηση στη Βουλή | Video

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στήριξη ΕΠΑΛ έμπρακτα και όχι διακηρυκτικά: Σχετικά με την Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή της Αν. Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπης Τζούφη.

Στήριξη ΕΠΑΛ έμπρακτα

Δελτίο τύπου σχετικά με την Επίκαιρη Ερώτηση προς το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με θέμα: “Προβλήματα με την υλοποίηση του προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ“, κοινοποίησε η Αν. Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και Αν. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Παιδονευρολογίας Παν/μίου Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη.

 Η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το υπουργείο Παιδείας να στηρίξει τα ΕΠΑΛ έμπρακτα και όχι διακηρυκτικά

Τα μεγάλα προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» έφερε προς συζήτηση στη Βουλή η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προς την υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

Η βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε πως το πρόγραμμα ΜΝΑΕ ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, συναντώντας την αποδοχή και τη στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας και με στόχο τη στήριξη των μαθητών κατά τη μετάβασή τους στην επαγγελματική εκπαίδευση. Παράλληλα, η δέσμη δράσεων αποσκοπεί στην ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση του κοινωνικού ρόλου του σχολείου και την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής.

Η κα Τζούφη τόνισε πως:

«αν και το πρόγραμμα έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση έως το 2023 και έχει ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο για τη συνέχιση της υλοποίησης, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει προχωρήσει σε προσλήψεις εκπαιδευτικών και ψυχολόγων, δεν έχει εκδώσει τις απαραίτητες υπουργικές αποφάσεις για το σύμβουλο καθηγητή, δεν έχει ανακοινώσει την έναρξη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ενώ δεν έχει σταλεί τον εξοπλισμό τηλεδιάσκεψης στα σχολεία».

Στο πλαίσιο αυτό, απηύθυνε ερώτημα προς την πολιτική ηγεσία αν προτίθεται να συνεχίσει την υλοποίηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος και αν ναι, ποια είναι τα συγκεκριμένα μέτρα που προτίθεται να λάβει ως προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη ανέφερε πως η κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι το πρόγραμμα ΜΝΑΕ συνεισέφερε στο χώρο της παιδείας και πως είναι διατεθειμένη να διατηρήσει και να βελτιώσει το πρόγραμμα. Παράλληλα, παραδέχτηκε πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες και σημαντικές καθυστερήσεις, τις οποίες απέδωσε στο πυκνό τρίμηνο προετοιμασίας του υπουργείου για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Τέλος, η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας εξέφρασε την ικανοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ για τη συνέχιση του σημαντικού αυτού προγράμματος, ωστόσο κάλεσε την κυβέρνηση να στηρίξει έμπρακτα και όχι μόνο διακηρυκτικά, την εφαρμογή του.

 ____________________

Δείτε

Υφυπουργός Παιδείας στη Βουλή: Εως Τετάρτη προσλήψεις – Εντός των ημερών κατανομή Ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ
Συνέδριο Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Το Σάββατο 30/11/2019
Ζαχαράκη στο ΕΘΝΟΣ: Οι λόγοι των κενών-Κ.Λ. και Ψυχολόγοι για στήριξη σχολείων
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Δείτε επίσης

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή
Ζαχαράκη στη Βουλή: Τι είπε για το νομοσχέδιο για Δομές και Στελέχη, διορισμούς, κενά, ΕΠΑΛ
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων και ποινές μη ανάληψης υπηρεσίας: Τι είπαν Κεραμέως-Ζαχαράκη-Φίλης
Φίλης-Τζούφη: Τι είπαν στη Βουλή για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης
Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ: Ψεύδη και φτηνοί εντυπωσιασμοί από το ΥΠΑΙΘ – Ναρκοθετείται ο διάλογος

 ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Μητρώο Επιμορφωτών ΕΠΑΛ: 2η Πρόσκληση αίτησης ένταξης
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση