Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στη Βουλή το θέμα κλήσης σε προκαταρκτική εξέταση μαθητών του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς για κατάληψη τον Φεβρουάριο του 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στη Βουλή το θέμα κλήσης σε προκαταρκτική εξέταση μαθητών του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς για κατάληψη που έγινε τον Φεβρουάριο του 2024 – Από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Στη Βουλή Επερώτηση

Το θέμα της κλήσης σε προκαταρκτική εξέταση μαθητών του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, φέρνουν με Ερώτησή τους στη Βουλή, Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με πρωτοβουλία της Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης κας Κατερίνας Νοτοπούλου.

Σύμφωνα με την Ερώτηση

Όπως προκύπτει από ρεπορτάζ αλλά και από καταγγελία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Καλαμαριάς, η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη σχολική χρονιά 2023- 2024, καθώς και τα στοιχεία των γονέων τους, για κατάληψη που έγινε τον Φεβρουάριο του 2024.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ρεπορτάζ, έξω από το σχολείο υπήρχαν γονείς που στήριζαν τα παιδιά στην κατάληψη με αίτημα την αναβάθμιση των σπουδών τους και τις κατάλληλες συνθήκες για την εκπαίδευσή τους.

Η κατάληψη έληξε μετά από δυο ώρες που μπήκε η διευθύντρια στο σχολείο και η ίδια – σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα- φέρεται να δήλωσε στην εισαγγελία πως τίποτα το μεμπτό δεν έγινε στην κατάληψη.

Η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς ενώ το γεγονός αυτό γεννά εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα της πράξης της Εισαγγελίας.

Επειδή το Δικαίωμα των μαθητών να διεκδικούν την αναβάθμιση των σπουδών τους και τις κατάλληλες συνθήκες για τη μόρφωση και την εκπαίδευση τους είναι αναφαίρετο και είναι απαράδεκτο να γίνονται ενέργειες με σκοπό τον εκφοβισμό και την τρομοκράτησή τους

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1)    Τι προτίθεται να πράξει για να προστατέψει τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς που ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη σχολική χρονιά 2023-2024, αλλά και όλους τους μαθητές, από τέτοιες ενέργειες, καθώς και το αναφαίρετο Δικαίωμά τους να διεκδικούν την αναβάθμιση των σπουδών τους και τις κατάλληλες συνθήκες για τη μόρφωση και την εκπαίδευσή τους;

2)    Τι προτίθεται να πράξει ώστε να σταματήσουν οι απαράδεκτες ενέργειες που έχουν σκοπό τον εκφοβισμό και την τρομοκράτηση των μαθητών για να μη συμμετέχουν σε συλλογικές προσπάθειες, να μη διεκδικούν όσα δικαιούνται και αξίζουν, αλλά να δέχονται αδιαμαρτύρητα και πειθήνια τις κυβερνητικές πολιτικές;

Δείτε επίσης

Μεταφορά έδρας Ειδικού Νηπιαγωγείου της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης 

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2024-25: Η Εγκύκλιος για τον σχεδιασμό και την υλοποίησή τους 

Οδηγίες eTwinning 2024-25: Σχεδιασμός και υλοποίηση έργων στην Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης 

Δράσεις Ενεργού Πολίτη: Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου 

Εγκύκλιος 3ης Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων 

Αιτήσεις για απόσπαση στο ΙΕΠ τετραετούς διάρκειας ως Επιστημονικό Προσωπικό ή Διοικητικό Προσωπικό 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply