Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”-Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-Επιλογές Στελεχών-Αυτονομία σχολικής μονάδας-Νέες Δομές Εκπαίδευσης.

Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ

Μέσω τηλεδιάσκεψης και υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, συνεδριάζει σήμερα Τετάρτη 23.06.2021 στις 11:00 το πρωί το Υπουργικό Συμβούλιο.

Ανάμεσα στα θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου είναι και η παρουσίαση από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών.

Εχθές Τρίτη 22.06.2021 η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πραγματοποίησε συνάντηση με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών  εν όψει της θέσης σε δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ η Νίκη Κεραμέως παρουσίασε στους εκπροσώπους των συνδικαλιστικών ενώσεων:
  • τη μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας
  • την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ως μηχανισμό για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης,
  • τις δομές εκπαίδευσης, για την περαιτέρω συμβολή τους στην αποτελεσματική υποστήριξη του σχολείου.
Δείτε αναλυτικά για το νομοσχέδιο ΕΔΩ

________________

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις ρυθμίσεις που αφορούν
  • στο Πολλαπλό Βιβλίο,
  • την αποκέντρωση και ευελιξία της διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης,
  • την ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και των Εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης στο σχολείο,
  • στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας μέσα από την αξιολόγησή τους η οποία θα συνδέεται άρρηκτα με την επιμόρφωση,
  • στην ίδρυση δομών εκπαίδευσης με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, καθώς και
  • στις διαδικασίες επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.

Δείτε σχετικά

Νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Αυτονομία σχολείου-Αξιολόγηση-Νέες δομές-Επιλογή στελεχών
Πολυνομοσχέδιο Υπουργείο Παιδείας: Τι θα περιέχει-Ενημέρωση πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ στη ΔΟΕ
Πολυνομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Οι 3 πυλώνες-Πολλαπλό βιβλίο-Επιλογές στελεχών αμέσως μετά την ψήφιση
Αποσπάσεις σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Περιφερειακές Δ/νσεις, εκπ/κών Α/θμιας-Β/θμιας για το 2021-22
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση