Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στοιχεία για διορισμούς και προσλήψεις συνολικά αλλά και στη Γ’ Σάμου-Νομοθετικό πλαίσιο απουσιών μαθητών Β/θμιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στοιχεία για διορισμούς και προσλήψεις συνολικά αλλά και στη Γ’ Σάμου-Νομοθετικό πλαίσιο απουσιών μαθητών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Στοιχεία για διορισμούς και προσλήψεις

Τα κενά των εκπαιδευτικών στο Γυμνάσιο – Λύκειο Φούρνων Κορσεών και το θέμα των απουσιών για τους μαθητές των ακριτικών νησιών ήταν το θέμα Ερώτησης στη Βουλή της Ελληνικής Λύσης, με την Υφυπουργό ΠΑΙΘΑ κα Ζέττα Μακρή στα πλαίσια της Απάντησής της παρέθεσε στοιχεία για τους μόνιμους διορισμούς 5ετίας και τις προσλήψεις αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην περιοχή Γ’ Σάμου, το σύνολο των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, τις προσλήψεις αναπληρωτών έως 06.12.2024 και το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στις απουσίες μαθητών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αναλυτικά

Μόνιμοι διορισμοί 5ετίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην περιοχή Γ’ Σάμου

Στην περιοχή Γ’ Σάμου, στην οποία υπάγονται οι Φούρνοι Κορσεών, έχουν διορισθεί συνολικά, κατά τη διάρκεια της εν λόγω 5ετίας, στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 16 εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης και 6 Ειδικής Αγωγής. Αναλυτικότερα για το σχολικό έτος 2024-2025, στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της εν λόγω περιοχής οι διορισμοί ανήλθαν σε 6 για τη Γενική Εκπαίδευση και σε 3 για την Ειδική Αγωγή. Την προηγούμενη 4ετία, στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στην περιοχή Γ’ Σάμου (Φούρνων-Κορσεών) πραγματοποιήθηκαν 10 διορισμοί εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση και 3 στην Ειδική Αγωγή.

Συνολικοί μόνιμοι διορισμοί 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024­2025

Αναφορικά με τους συνολικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν διενεργηθεί για τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024­2025, βάσει των διατάξεων του ν.4589/2019 (Α’13), θέτουμε υπόψη σας τα εξής:

Συνολικά έχουν διορισθεί[1] 35.848 μόνιμοι εκπαιδευτικοί στην Επικράτεια, εκ των οποίων 18.401 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (15.673 στη Γενική Εκπαίδευση και 2.728 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση) καθώς και 17.447 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (14.448 στη Γενική και 2.999 στην ΕΑΕ). Ειδικότερα, θέτουμε υπόψη σας ότι για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 διορίστηκαν 8.756 εκπαιδευτικοί, από τους οποίους 3.255 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (2.918 στη Γενική και 337 στην ΕΑΕ) καθώς και 5.501 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (4.850 στη Γενική και 651 στην ΕΑΕ), ενώ την προηγούμενη τετραετία διορίστηκαν 27.092 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων 15.146 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (12.755 στη Γενική και 2.391 στην ΕΑΕ), καθώς και 11.946 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (9.598 στη Γενική και 2.348 στην ΕΑΕ).

[1] Μετά και την δημοσίευση στο ΦΕΚ των ονομάτων επτά (7) εκπαιδευτικών κλάδου-ειδικότητας ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων ΕΑΕ, εκ των οποίων δύο (2) διορίστηκαν στην Πρωτοβάθμια και πέντε (5) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΦΕΚ 3120/τ. Γ’/01.10.2024).

Προσλήψεις αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην περιοχή Γ’ Σάμου

Στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου (περιοχή Γ’), έχουν πραγματοποιηθεί 2 προσλήψεις εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ04.04 στη Γενική Εκπαίδευση και 4 εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01), εκ των οποίων οι 5 υπηρετούν στις θέσεις στις οποίες τοποθετήθηκαν και αναμένεται η ανάληψη υπηρεσίας από εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ04.04 που προσελήφθη κατά την τελευταία φάση (4/12/2024). Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. έχουν καλυφθεί τα δηλωθέντα κενά που αφορούν σε απασχόληση πλήρους ωραρίου μέχρι και τις 25/11/2024.

Συνολικές προσλήψεις αναπληρωτών Α/θμιας και Β/θμιας έως 06.12.2024

Για το τρέχον διδακτικό έτος 2024-2025, έως τις 06/12/2024, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 35.990 προσλήψεις εκπαιδευτικών (24.693 στην Πρωτοβάθμια και 11.297 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση), στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στην Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου.

Απουσίες μαθητών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Αναφορικά με τις απουσίες των μαθητών των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σας γνωρίζουμε ότι στο άρθρο 25 της υπό στοιχεία 102791/ΓΔ4/10-09-2024 Κ.Υ.Α. (Β’ 5130) αναφέρεται ότι:

«1. Η φοίτηση όλων των μαθητών/τριών χαρακτηρίζεται ως επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. 2. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών/τριών εφόσον: α) το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά το τρέχον διδακτικό έτος, ανεξάρτητα από τον λόγο στον οποίο οφείλονται, δεν υπερβαίνουν τις πενήντα (50), β) το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις εκατό δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο άρθρο 26. 3. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή/τριας, που σημείωσε πάνω από τις πενήντα (50) απουσίες και δεν εμπίπτει στην περ. β) της παρ. 2 του παρόντος (…)».

Επίσης, στο άρθρο 21 της εν λόγω Κ.Υ.Α. περιλαμβάνονται οι απουσίες που δεν λαμβάνονται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης και τα απαραίτητα κατά περίπτωση έγγραφα και δικαιολογητικά.

Δείτε επίσης

Υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Η απάντηση του Υπουργείου Παιδείας και της ΔΔΕ Πειραιά στη Βουλή

Εκπρόσωποι εργαζομένων στα Πειθαρχικά Συμβούλια: “Mόνο σε περιόδους δικτατορίας αποπέμφθηκαν από αυτά” 

Ερώτηση για επαναφορά των δώρων για συζήτηση στη Βουλή κατέθεσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου, Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας 

Αίτημα πρόσβασης σε δημόσια έγγραφα: Τρόπος υποβολής και διαχείριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες 

Πιερρακάκης: Στόχος η ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και η μείωση της γραφειοκρατίας στα σχολεία 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply