Δευτέρα, 21 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στοιχεία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως τέλη Μαρτίου 2025 και μόνιμων διορισμών 2020 έως 2025

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στοιχεία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως τέλη Μαρτίου 2025 και μόνιμων διορισμών 2020 έως 2025 από το Υπουργείο Παιδείας.

Στοιχεία προσλήψεων και διορισμών

Ακολουθούν στοιχεία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στην Γενική Εκπαίδευση, έως τα τέλη Μαρτίου 2025 και συνολικών μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν διενεργηθεί για τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024-2025, όπως τα κατέθεσε στη Βουλή η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη.

Α. Μόνιμοι διορισμοί από το 2020 έως 2025

Αναφορικά με τους συνολικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν διενεργηθεί για τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024-2025, βάσει των διατάξεων του ν.4589/2019 (Α΄13), ισχύουν τα εξής:

Συνολικά έχουν διορισθεί 35.855 μόνιμοι εκπαιδευτικοί στην Επικράτεια, εκ των οποίων 18.403 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (15.673 στη Γενική Εκπαίδευση και 2.730 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση) καθώς και 17.452 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (14.448 στη Γενική και 3.004 στην ΕΑΕ).

Για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 διορίστηκαν 8.763 εκπαιδευτικοί, από τους οποίους 3.257 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (2.918 στη Γενική και 339 στην ΕΑΕ) καθώς και 5.506 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (4.850 στη Γενική και 656 στην ΕΑΕ), ενώ την προηγούμενη τετραετία διορίστηκαν 27.092 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων 15.146 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (12.755 στη Γενική και 2.391 στην ΕΑΕ), καθώς και 11.946 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (9.598 στη Γενική και 2.348 στην ΕΑΕ).

Β. Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως τέλη Μαρτίου 2025

Για το τρέχον διδακτικό έτος 2024-2025, έως τις 28-3-2025, έχουν πραγματοποιηθεί 39.319 συνολικά προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στην Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, εκ των οποίων 26.245 στη Α/θμια Εκπ/ση και 13.074 στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Στα ως άνω σύνολα περιλαμβάνονται και οι προσλήψεις που διενεργήθηκαν κατόπιν έκδοσης Ειδικών Προκηρύξεων κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει. Σημειώνεται ότι, ελλείψει ικανού αριθμού υποψηφίων ενταγμένων στους αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π., δεν κατέστη εφικτή η προγραμματισμένη κάλυψη 1.102 θέσεων Δασκάλων (εκ των οποίων 968 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση).

Για την πλήρωση των εν λόγω θέσεων θα κινηθεί η διαδικασία έκδοσης Τοπικής Πρόσκλησης για προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών σύμφωνα με το άρθρο 38 του ν. 5160/2024 (Α΄195).

Δείτε επίσης

Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2024-25: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Αδειες-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού 

Οδηγός ΕΒΠ στην εκπαίδευση 

 Σχολικές αργίες 2024-25 και αργίες σε πόλεις της Ελλάδας λόγω θρησκευτικών επετείων 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply