Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στοιχεία προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ Α και Β Φάσης 2023-24 ανά κλάδο και δομή-Σύγκριση με τις περσινές προσλήψεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στοιχεία προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ Α και Β Φάσης 2023-24 ανά κλάδο και δομή-Σύγκριση με τις περσινές προσλήψεις Α και Β Φάσης 2022-23. 

Στοιχεία προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι για το διδακτικό έτος 2023-2024 προσλαμβάνονται 2.026 μέλη ΕΕΠΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων.

Συγκεκριμένα προσλαμβάνονται:

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ) → 604

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 1.263

Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 37

Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 74

Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 48

Στα πλαίσια της Α Φάσης προσλήψεων για το 2023-24 είχαν προσληφθεί 5.142 αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Δείτε τα ονόματα των προσληφθέντων ΕΔΩ

______________________________

Στοιχεία προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ Α & Β Φάσης φέτος για το 2023-24 και πέρσι το 2022-23

Παραθέτουμε ακολούθως τις 7.168 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ Α & Β ΦΑΣΗΣ 2023-24 ανά κλάδο, Φάση πρόσληψης, και δομή απασχόλησης, καθώς και τις συνολικές προσλήψεις Α & Β ΦΑΣΗΣ 2021-22, 2022-23 και 2023-24.

Αναλυτικά
Σχολικό Ετος 2023-24

Σύνολο Α ΦΑΣΗΣ 2023-24: 5.142

Σύνολο Β ΦΑΣΗΣ 2023-24: 2.026

————————-

Σχολικό Ετος 2022-23

Σύνολο Α ΦΑΣΗΣ 2022-23: 5.116

Σύνολο Β ΦΑΣΗΣ: 2022-23: 1.015

————————-

Σχολικό Ετος 2021-22

Σύνολο Α ΦΑΣΗΣ 2021-22: 4.460

Σύνολο Β ΦΑΣΗΣ: 2021-22: 617

______________________________

Ακολουθούν οι 7.168 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ Α & Β ΦΑΣΗΣ 2023-24 και οι περσινές 6.131 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ Α & Β ΦΑΣΗΣ 2022-23, ανά κλάδο, Φάση πρόσληψης, και δομή απασχόλησης 

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 1.546 (Ειδικά σχολεία 594, Παράλληλη 949, Νοηματική 3)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 738 (Ειδικά σχολεία 238, Παράλληλη 500)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 1.569 (Ειδικά σχολεία  562, Παράλληλη 1.005 – “491 ΠΕΠ, 514 ΤΟΜΕΑΚΟ” -, Νοηματική 2)

Β ΦΑΣΗ 2022-23: 258 (Ειδικά σχολεία 113, Παράλληλη 21 ΠΕΠ, Παράλληλη 124 ΤΟΜΕΑΚΟ)

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ21

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 262 (Ειδικά σχολεία 176, ΚΕΔΑΣΥ 83, Braille 2, Νοηματική 1)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 68 (Ειδικά σχολεία 63, ΚΕΔΑΣΥ 5)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 240 (Ειδικά σχολεία 160, ΚΕΔΑΣΥ 74, Braille 2, Νοηματική 4)

Β ΦΑΣΗ 2022-23: 31 (Ειδικά σχολεία 26, ΚΕΔΑΣΥ 5)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (ΠΕ22)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 8 Ειδικά σχολεία

Β ΦΑΣΗ 2023-24: –

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 7 Ειδικά σχολεία

Β ΦΑΣΗ 2022-23:   –

ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΕ23

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 809 (Ειδικά σχολεία 190, ΚΕΔΑΣΥ 330 , ΕΔΥ 286, Νοηματική 3)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 131 (Ειδικά σχολεία 78, ΚΕΔΑΣΥ 18, ΕΔΥ 33, Νοηματική 2)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 818 (Ειδικά σχολεία 164, ΚΕΔΑΣΥ 291, ΕΔΥ 358, Νοηματική 5)

Β ΦΑΣΗ 2022-23: 298 (Ειδικά σχολεία 31, ΚΕΔΑΣΥ 19, ΕΔΥ 22, ΕΠΑΛ 226 )

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΕ25

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 1.371 (Ειδικά σχολεία 183, Παράλληλη 1.188)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 843 (Ειδικά σχολεία 79, Παράλληλη 763, Braille 1)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 1.337 (Ειδικά σχολεία 161, Παράλληλη 1.175 – ΠΕΠ 97, ΤΟΜΕΑΚΟ 1.078 – Νοηματική 1)

Β ΦΑΣΗ 2022-23: 266 (Ειδικά σχολεία 32, Παράλληλη ΠΕΠ 7, Παράλληλη  ΤΟΜΕΑΚΟ 227)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ28

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 167 (Ειδικά σχολεία 138, ΚΕΔΑΣΥ 28, Braille 1)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 49 (Ειδικά σχολεία 49)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 150 (Ειδικά σχολεία 131, ΚΕΔΑΣΥ 19)

Β ΦΑΣΗ 2022-23:  24 (Ειδικά σχολεία 23, ΚΕΔΑΣΥ 1)

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ29

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 166 (Ειδικά σχολεία 117, ΚΕΔΑΣΥ 47, Braille 1, Νοηματική 1)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 25 (Ειδικά σχολεία 24, ΚΕΔΑΣΥ 1)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 161 (Ειδικά σχολεία 118, ΚΕΔΑΣΥ 19, Νοηματική 1)

Β ΦΑΣΗ 2022-23:  19 (Ειδικά σχολεία 18, ΚΕΔΑΣΥ 1 )

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΕ30

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 812 (Ειδικά σχολεία 169, ΚΕΔΑΣΥ 339, ΕΔΥ 301, Braille 1, Νοηματική 2)

Β ΦΑΣΗ 2023-24: 172 (Ειδικά σχολεία 70, ΚΕΔΑΣΥ 13, ΕΔΥ 41, ΤΥ-ΖΕΠ 48)

—-

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 834 (Ειδικά σχολεία 152 , ΚΕΔΑΣΥ 294, ΕΔΥ 383, Braille 2, Νοηματική 3)

Β ΦΑΣΗ 2022-23: 119 (Ειδικά σχολεία 30, ΚΕΔΑΣΥ 19, ΕΔΥ 24 , ΤΥ-ΖΕΠ 46 )

Δείτε επίσης

Εκκαθαρισμένοι πίνακες Β Φάσης: 1ΓΕ,2ΓΕ/2023-1ΕΑ,2ΕΑ,3ΕΑ,4ΕΑ,5ΕΑ/2022-1ΓΤ,1ΓΔ/2020-ΠΕ79.01,ΤΕ16 (Οργανα) 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Αριθμός μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Τα στοιχεία που έδωσε η Υφ. Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου στη Βουλή

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. KONSTANTINA D.ΕΒΠ on

    Aς αποφασίσουν άπαντες αρμόδιοι αν το ΕΒΠ είναι παράλληλη στήριξη στην εξειδικευμένη υποστήριξη στα γενικά σχολεία , ή φέροντας τον υπονομευτικό τίτλο ΄΄΄βοηθός΄΄΄θα συνεχίσουμε τον άνισο αναξιοπρεπή αγώνα που δίνουμε στα σχολεία , να εξηγούμε ότι τουλάχιστον είμαστε ΄΄ύποστηρικτές΄΄΄… , όταν διευθύντρια σχολείου στην προσφώνηση όλων των συναδέλφων στην συνάντηση με τους γονείς μετά από πίεση στο αυτί της από συνάδελφο εκπαιδευτικό , δέχτηκε να προσφωνήσει τελευταίο το ΕΒΠ , αφού είχε προηγηθεί η αναφορά και η ευχαριστία στο βοηθητικό προσωπικό του σχολείου την καθαρίστρια. Οι αξιολογήσεις απαιτούν εκπαιδευτικό υποστηρικτικό έργο ισότιμης αξίας με το εκπαιδευτικό έργο όλων . Γίνονται παραβιάσεις των ΦΕΚ και πλήρης υπονόμευση του έργου που οφείλουμε. Οσάν να πρόκειται να αναβιβαστούμε σε διευθυντές ή να πάρουμε ποσοστά απόδοσης.!!!

Leave A Reply