Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά από την Υφυπουργό ΠΑΙΘΑ κα Ζ. Μακρή στη Βουλή.

Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων

Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής παρέθεσε η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ κα Ζ. Μακρή στη Βουλή απαντώντας σε κοινοβουλευτική Ερώτηση της κας Ράνιας Θρασκιά του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Επίσης η κα Μακρή παραθέτει τι ισχύει για την Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ, όπου σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν υπάρχει δυνατότητα απασχόλησης εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής.

Αναλυτικά τα στοιχεία που κατατέθηκαν

Συνολικοί διορισμοί εκπαιδευτικών από το 2020 έως σήμερα

Αναφορικά με τους συνολικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν διενεργηθεί για τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024- 2025, βάσει των διατάξεων του ν.4589/2019, θέτουμε υπόψη σας τα εξής: Συνολικά έχουν διορισθεί 35.855 μόνιμοι εκπαιδευτικοί στην Επικράτεια, εκ των οποίων 18.403 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (15.673 στην Γενική Εκπαίδευση και 2.730 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση) καθώς και 17.452 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (14.448 στην Γενική και 3.004 στην ΕΑΕ).

Συνολικοί διορισμοί εκπαιδευτικών για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 

Ειδικότερα, για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 διορίστηκαν 8.763 εκπαιδευτικοί, από τους οποίους 3.257 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (2.918 στη Γενική και 339 στην ΕΑΕ) καθώς και 5.506 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (4.850 στη Γενική και 656 στην ΕΑΕ), ενώ την προηγούμενη τετραετία διορίστηκαν 27.092 εκ των οποίων 15.146 σε δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (12.755 στη Γενική και 2.391 στην ΕΑΕ) καθώς και 11.946 σε δομές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (9.598 στη Γενική και 2.348 στην ΕΑΕ).

Συνολικοί διορισμοί κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής 

Για τον κλάδο ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής έχουν διορισθεί συνολικά, κατά τη διάρκεια της εν λόγω 5ετίας, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 349 εκπαιδευτικοί (335 στη Γενική Εκπαίδευση και 14 στην ΕΑΕ) ενώ για τα ίδια σχολικά έτη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διορίστηκαν 281 εκπαιδευτικοί (εκ των οποίων 216 στη Γενική Εκπαίδευση και 65 στην ΕΑΕ).

Συνολικοί διορισμοί κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 

Για το σχολικό έτος 2024-2025, οι διορισμοί για τον εν λόγω κλάδο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανήλθαν σε 74 (71 στη Γενική Εκπαίδευση και 3 στην ΕΑΕ). Συγχρόνως στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διορίστηκαν 139 εκπαιδευτικοί ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής (116 στη Γενική Εκπαίδευση και 23 στην ΕΑΕ). Την προηγούμενη 4ετία, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν 275 διορισμοί εκπαιδευτικών ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής (264 στη Γενική και 11 στην ΕΑΕ) και αντίστοιχα, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διορίστηκαν 142 εκπαιδευτικοί (100 στη Γενική και 42 στην ΕΑΕ).

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2024-25 έως 12 Νοεμβρίου 2024

Για το τρέχον διδακτικό έτος 2024-2025, έως τις 12-11-2024, στο πλαίσιο της πρόσληψης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 33.080 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, εκ των οποίων 23.075 στην Πρωτοβάθμια και 10.005 στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στα προαναφερθέντα σύνολα συμπεριλαμβάνονται και οι προσλήψεις που διενεργήθηκαν στις 4-11-2024, κατόπιν έκδοσης Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει.

Προσλήψεις αναπληρωτών στον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής 2024-25 έως 12 Νοεμβρίου 2024

Πιο συγκεκριμένα, στον κλάδο ΠΕ11–Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, προσελήφθησαν 1.049 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων 971 στη Γενική Εκπαίδευση και 78 στην Ειδική Αγωγή. Αντίστοιχα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση οι προσλήψεις για το συγκεκριμένο κλάδο ανήλθαν σε 442, εκ των οποίων 383 στη Γενική Εκπαίδευση και 59 στην Ειδική Αγωγή.

Τι ισχύει για την Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ

Όσον αφορά στις υπόλοιπες δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ήτοι Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν υπάρχει δυνατότητα απασχόλησης εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής.

α. Παράλληλη στήριξη-Συνεκπαίδευση

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α΄199), όπως ισχύει, «β) […] Από την 1.9.2010, η παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση μπορεί να παρέχεται και μέσω προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα οποία εντάσσονται σε Πράξεις που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το Δημόσιο στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ), από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που έχουν τα τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ΠΕ 61, ΠΕ 71, ΠΕ 02.50, ΠΕ 03.50 και ΠΕ 04.50. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν, στα προγράμματα αυτά μπορεί να συμμετέχουν και οι λοιποί εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04. γ)…….

β. Τμήματα Ενταξης

Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 ή ΠΕ60 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα νηπιαγωγεία και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ71 ή ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα δημοτικά σχολεία…….Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04 […]. Στα ΤΕ για μαθητές με προβλήματα όρασης ή ακοής μπορεί να τοποθετούνται επιπλέον και εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων.».

γ. ΚΕΔΑΣΥ

Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136), «1. Για τη στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) υφίστανται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων χίλιες εκατόν είκοσι (1.120) θέσεις προσωπικού, οι οποίες κατανέμονται σε κλάδους ως εξής: α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60 ή ΠΕ61): ενενήντα πέντε (95) θέσεις, αβ) Δασκάλων (ΠΕ70 ή ΠΕ71): εκατόν εξήντα εννέα (169) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, αγ) Φιλολόγων (ΠΕ02): εκατόν τρεις (103) θέσεις, αδ) Μαθηματικών (ΠΕ03) ή Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04): σαράντα επτά (47) θέσεις. β) Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) […]».

Δείτε επίσης

Οι προσλήψεις 7.559 αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο & δομή και οι 321 στα ΚΕΔΑΣΥ Αττικής έως 23.11.2024 | Πίνακες 

Πιερρακάκης: Βοηθός δασκάλου στην Παράλληλη-συνέχεια διορισμών-2 αθλητικά σχολεία-άδεια μητρότητας 

Μακρή για Πίνακες εκπαιδευτικών: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας 

Αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές – Πίνακας μισθολογικών αλλαγών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply