“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στους Δήμους Κέντρα Υγείας και σχολεία: Σχέδιο μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στους Δήμους Κέντρα Υγείας και σχολεία: Σχέδιο για μεταφορά αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση-Δημοσίευμα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο”

Στους Δήμους Κέντρα Υγείας και σχολεία

Το σχέδιο για μεταφορά αρμοδιοτήτων και πόρων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, το οποίο θα νομοθετηθεί εντός του καλοκαιριού περιγράφει η Δημοσιογράφος Ελένη Ευαγγελοδήμου στα “ΝΕΑ Σαββατοκύριακο”.

Εχοντας ως τίτλο του θέματος “Στους Δήμους περνούν Κέντρα Υγείας, Γυμνάσια και Λύκεια”, το δημοσίευμα περιέχει αναφορές, μεταξύ άλλων, στο τι πρόκειται να συμβεί στο χώρο της Εκπαίδευσης, όπου υπάρχει η χαρακτηριστική αναφορά πως:

“Το πιθανότερο είναι ότι προκρίνεται να περάσουν στους ΟΤΑ οι προσλήψεις μη διδακτικού προσωπικού, οποιεσδήποτε υποστηρικτικές σχολικές δομές, ακόμα και η μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση”.

Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως το δημοσίευμα διέψευσε ο Υπ. Εσωτερικών κος Τ. Θεοδωρικάκος – Η δήλωση ακολουθεί μετά το δημοσίευμα.

Δείτε σχετικά σημεία του δημοσιεύματος, τα οποία αποδελτίωσε το especial.gr

“Δυναμική ροή ανθρώπινου δυναμικού, κτιρίων και πόρων από την κεντρική διοίκηση στα χέρια των περιφερειαρχών και των δημάρχων επεξεργάζεται η ομάδα τεχνοκρατών του υπουργείου Εσωτερικών προκειμένου να νομοθετηθεί εντός του καλοκαιριού ο νέος ενισχυμένος ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες των ΝΕΩΝ, στις εισηγήσεις της 11μελούς επιστημονικής επιτροπής, που περιλαμβάνουνε μεταξύ άλλων αλλαγή σκυτάλης στη διαχείριση σχολείων και κέντρων υγείας, μπαίνουν πλέον οι τελευταίες πινελιές και είναι θέμα ημερών να πάρουν το δρόμο της έγκρισης από την κυβέρνηση.

Στο επίκεντρο της προετοιμασίας βρίσκονται οι κρίσιμοι τομείς Παιδείας και Υγείας

Οι επιστήμονες με επικεφαλής τον καθηγητή Δημοσίου Δικαίου και Δικαίου Κοινωνικής Ασφάλισης Ξενοφώντα Κοντιάδη, καλούνται να δείξουν τη συνέχεια του επιτελικού κράτους, το επόμενο βήμα δηλαδή της ανακακατανομής αρμοδιοτήτων σε διάφορα επίπεδα και της αξιολόγησης

Στην κατεύθυνση αυτή θα ανοίξουν έξι κομβικά κεφάλαια:
  • Υγεία (Εμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα, δημιουργία δικτύων κ.α.)
  • Εκπαίδευση (Ακολουθεί αναλυτικά το κείμενο των ΝΕΩΝ)
  • Φορέας υλοποίησης (Δημιουργία ισχυρού και μόνιμου μηχανισμού)
  • Πόροι (Μεταφορά αρμοδιοτήτων από το κεντρικό κράτος με μεταφορά πόρων)
  • Ελεγκτικός μηχανισμός (Ελεγχος από τις Αποκεντρωμένες διοικήσεις)
  • Αδειοδοτήσεις (Σειρά από αδειοδοτήσεις θα περάσουν στις Περιφέρειες)
Δεύτερος μεγάλος άξονας του σχεδίου είναι η εκπαίδευση

Δεύτερος μεγάλος άξονας του σχεδίου είναι η εκπαίδευση και συγκεκριμένα προδιαγράφεται…σύσφιξη της σχέσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που σήμερα περιορίζεται στα σχολικά κτίρια.

Χωρίς προφανώς να επηρεάζονται οι διαδικασίες μισθοδοσίας δασκάλων και καθηγητών από την ενιαία αρχή πληρωμών, το πιθανότερο είναι ότι προκρίνεται να περάσουν στους ΟΤΑ οι προσλήψεις μη διδακτικού προσωπικού, οποιεσδήποτε υποστηρικτικές σχολικές δομές, ακόμα και η μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Φαίνεται, κατά τις πληροφορίες, ότι συνολικά οι προτάσεις θα δείξουν προς την ενίσχυση του ανταγωνισμού και της λογοδοσίας, την καλύτερη κάλυψη των τοπικών αναγκών και τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα ως προς το σκέλος της χρηματοδότησης.

__________________

Διάψευση δημοσιεύματος από Υπουργό Εσωτερικών κο Τ. Θεοδωρικάκο
Διαψεύδει ο Υπουργός Εσωτερικών κος Τ. Θεοδωρικάκος, με σχετική δήλωσή του, το Πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο” με θέμα: “Μεταρρύθμιση σοκ στη Δημόσια Διοίκηση – Στους Δήμους Κέντρα Υγείας και Σχολεία” .
Δείτε αναλυτικά εδώ

 Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός-εκπαιδευτικοί: Τηλεδιάσκεψη για την εκπ/κή τηλεόραση-Αποφάσεις για Δημοτικά τις επόμενες μέρες
Ζαχαράκη-ειδικά σχολεία στη Βουλή: Αναμένουμε την απάντηση της επιτροπής
Τσιόδρας-ειδικά σχολεία: Θα επαναλειτουργήσουν αν αποφασισθεί κάτι τέτοιο για τα Δημοτικά
Επαναλειτουργία ΚΔΑΠ & ΚΔΗΦ ΑΜΕΑ-Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών | Ενημέρωση Σ. Πέτσα
Παιδιά με αναπηρίες και κορονοϊός: Βρέθηκαν σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση την περίοδο της πανδημίας

Πριν φύγετε

Μεθοδολογία εξ αποστάσεως: Δωρεάν ανοικτό εκπαιδευτικό μάθημα από ΕΕΥΕΜ/ΕΑΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση