Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση: Aντιδρούν στη μονιμοποίησή της ως ισότιμης διαδικασίας με τη δια ζώσης εκπ/ση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση: Aντιδρούν στη μονιμοποίησή της ως ισότιμης διαδικασίας εκπαίδευσης με τη ζωντανή διδασκαλία – Ανακοινώσεις.

Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση

Την αντίθεσή τους ως προς την μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης ως ισότιμης διαδικασίας εκπαίδευσης με τη ζωντανή διδασκαλία, εκφράζουν με επιστολές τους Σύλλογοι εκπαιδευτικών.

________________________________

Δείτε τις σχετικές ανακοινώσεις
Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση
Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. Σωτηρίου”

ΑΠ: 183/ 16-02- 2021                                                                                     Προς: τα μέλη , ΣΕΠΕ, ΔΟΕ

Τηλεκπαίδευση με κάθε κόστος σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

Αδιάφορο και επικίνδυνο για άλλη μία φορά το υπουργείο Παιδείας για τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών

Τρίτη 16/2/21

Οι περιοχές και κατά συνέπεια τα σχολεία ευθύνης του συλλόγου μας είναι ήδη αποκλεισμένα από το χιόνι και την κακοκαιρία.

Μια μέρα που υπάρχουν προβλήματα στο ρεύμα ή το διαδίκτυο αλλά και άλλου τύπου προτεραιότητες δεν μπορεί να προτάξουμε την πραγματοποίηση της τηλεκπαίδευσης με κάθε κόστος.

Δεκάδες συνάδελφοι καλούνται δια στόματος Υπουργού  Παιδείας να πάνε σε παγωμένα σχολικά κτίρια, πολλά χωρίς  δίκτυο και νερό για να κάνουν τηλεκπαίδευση (καθώς δε διαθέτουν προσωπικά μέσα).

Ποιος θα τα ανοίξει;; Ποιος θα τα αποχιονίσει, ποιος θα τα ζεστάνει;

Αν καταφέρουν να φτάσουν οι εκπαιδευτικοί  θα  σχολάσουν βράδυ και θα επιστρέψουν σε παγωμένους δρόμους.

Δεκάδες μηνύματα και email από γονείς και εκπαιδευτικούς  που αντιμετωπίζουν ζήτημα πρόσβασης και έκρυθμης κατάστασης λόγω προβλημάτων που τους δημιούργησε η κακοκαιρία.

Μόνο ντροπή. Το είπαμε κι άλλη φορά. Τέλος στα διαγγέλματα από τις Μαρίες Αντουανέτες του Υπουργείου Παιδείας.

Η τηλεκπαίδευση ακόμα και όταν το σχολείο κλείνει

και ως κτήριο λόγω καιρικών συνθηκών σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει υποχρεωτικά να διαθέσει το σπίτι του ως χώρο εργασίας και να έχει και να διαθέσει προσωπικό του εξοπλισμό για να την πραγματοποιήσει.

Καθιερώνεται λοιπόν, με εντολή του κράτους ότι ο εκπαιδευτικός οφείλει να έχει και να παρέχει τα απαιτούμενα εργαλεία ο ίδιος προσωπικά και δεν αποτελεί αυτό υποχρέωση της πολιτείας!

Στη ρήση της Υπουργού Παιδείας:

«Η τηλεκπαίδευση ήρθε για να μείνει» αποδεικνύεται περίτρανα ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι καθόλου αθώα και προσωρινή, αφού αξιοποιείται και εκτός πανδημίας για καταστάσεις που χαρακτηρίζονται «έκτακτες», όπως είναι οι καιρικές συνθήκες.

Θέτουν τις βάσεις για νομιμοποίησή της και μονιμοποίησή της ως ισότιμη διαδικασία εκπαίδευσης με τη ζωντανή διδασκαλία.

  • Νομιμοποιείται ότι είναι φυσικό ακόμα και για ολιγοήμερη διακοπή του σχολείου, να «λειτουργεί» υποτίθεται το σχολείο χωρίς μέρος των μαθητών του (όσοι δεν έχουν εξοπλισμό κ.λπ.) ή να θεωρείται φυσικό να παρακολουθούν οι μαθητές μέσω κινητών και να συνεχίζονται όλα «κανονικά».
  • Νομιμοποιείται ότι οι γονείς γίνονται μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας μόνιμα και σταθερά κι όταν δεν μπορούν αυτοί να βοηθήσουν τα παιδιά τους ή λείπουν εργάζονται κ.λπ., δεν πειράζει, το παιδί δε θα συμμετέχει ενώ το σχολείο υποτίθεται ότι συνεχίζεται κανονικά.
Δε θα επιτρέψουμε

την αμφισβήτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Καμία συναίνεση με τις πολιτικές του κράτους «έκτακτης ανάγκης», και την «κατάσταση εξαίρεσης» που γίνεται κανόνας.

Να μη νομιμοποιηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δήθεν για «έκτακτες συνθήκες» π.χ. καιρικά φαινόμενα.

Δηλώνουμε ότι

τώρα που τα σχολεία μας είναι απροσπέλαστα από το χιονιά από την Παιανία έως το Λαύριο και υπάρχει αδυναμία να ανοίξουν, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία τηλεκπαίδευση ούτε από τα σχολεία ούτε από τα σπίτια.

Καλούμε τους συναδέλφους

να μην κάνουν οποιαδήποτε μετακίνηση που είναι προϋπόθεση για να πραγματοποιήσουν την τηλεκπαίδευση και να βάλουν σε προτεραιότητά  τις δυσκολίες της μέρας που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες και την ψυχολογία των μαθητών και να μην επιμείνουν στην πραγματοποίηση του τηλε προγράμματος.

Επίσης να διερευνήσουν προβλήματα (διακοπές ρεύματος, προβλήματα θέρμανσης κλπ) που ενδεχόμενα αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι μαθητές τους και να ενημερώσουν το ΔΣ για να δούμε πού και πως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Σήμερα η μέρα ανήκει στη χαρά του χιονιού για τα παιδιά.

________________________________

Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση
Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών Π.Ε
Τηλεκπαίδευση χωρίς τα απαραίτητα μέσα για κάθε «έκτακτη ανάγκη»

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αντί να κινηθεί στην κατεύθυνση της διασφάλισης ανοικτών σχολείων, λόγω της πανδημίας, επιδιώκει μέσω νομοθετημάτων, να επιβάλει την τηλεκπαίδευση για κάθε «ανάγκη» που παρίσταται, όπως σήμερα με τις ακραίες καιρικές συνθήκες.

Η αδιαφορία για τη στήριξη των μαθητών στις πολυποίκιλες ανάγκες τους (μορφωτικές, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικοποίησης, εμπέδωσης των αρχών της δημοκρατίας, καλλιέργεια κριτικής σκέψης, κλπ) και η πολιτική επιλογή των ανοχύρωτων σχολείων οδηγεί σε μια επικίνδυνη συνθήκη για το μέλλον του δημόσιου σχολείου και της παιδαγωγικής διάστασης της μαθησιακής διαδικασίας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα,

σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει πάρει η Κυβέρνηση που οδηγούν στην αποσάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και την περαιτέρω όξυνση των μαθησιακών ανισοτήτων, χωρίς τον παραμικρό διάλογο με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, έχει αντιταχθεί δυναμικά με ξεκάθαρες θέσεις σε όλα τα ζητήματα και κινητοποιήσεις, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω…

Σήμερα,

με σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα κλειστή (κάποιες περιοχές λόγω πανδημίας κι άλλες λόγω καιρού), επιστρατεύει την τηλεκπαίδευση ως τη μοναδική λύση, για να παραμείνει ζωντανή η εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς όμως να έχει διασφαλίσει τα αυτονόητα.

Τον τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς,

με μια εγγενή αδυναμία να μετακινηθούν οι συνάδελφοι στις σχολικές τους μονάδες για πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης από τους σχολικούς χώρους λόγω καιρικών συνθηκών, χωρίς προσαρμοσμένα διδακτικά αντικείμενα σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές διαδικασίες και φυσικά χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο για αξιοποίηση του μέτρου αυτού σε κάθε περίπτωση που στο μέλλον χρειαστεί, για να καλυφθούν οι όποιες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ξεκαθαρίζουμε

ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών πως εάν τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, μόλις τελειώσει η περίοδο της υγειονομικής κρίσης-πανδημία λόγω covid-19, είναι η αξιοποίηση της τηλεκπαίδευσης για να αντικαταστήσουν, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία θα μας βρουν μπροστά τους.

Δε θα επιτρέψουμε

τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή της μαθησιακής διαδικασίας από ζωντανή διαδικασία σε ένα αποστειρωμένο, πέρα από κάθε επιστημονική άποψη, υποκατάστατο μέσα από οθόνες.

Θα υπερασπιστούμε

το δημόσιο σχολείο, την παιδαγωγική ελευθερία των σχολείων μας, τις δυνατότητες λήψεις απόφασης των καλύτερων δυνατών λύσεων από τους συλλόγους διδασκόντων που γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των μαθητών καθώς το σύνολο των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Δείτε επίσης

Απόφαση τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου
Οδηγίες τηλεκπαίδευσης-ανακοινοποίηση: Διευκρίνιση για τα τμήματα με αναστολή λειτουργίας λόγω covid

Δείτε ακόμη

 Εμβολιασμός προσωπικού-μαθητών ειδικών σχολείων: Το έγγραφο καταγραφής ενδιαφερομένων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση