Κυριακή, 7 Ιουνίου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύλλογος Προσωπικού Ειδικού Περατάτων: Αλυτα ακόμα τα προβλήματα μεταφοράς μαθητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύλλογος Προσωπικού Ειδικού Περατάτων: Αλυτα ακόμα, στη μέση της σχολικής χρονιάς, τα προβλήματα μεταφοράς μαθητών με αναπηρία.

Σύλλογος Προσωπικού Ειδικού Περατάτων

Με επιστολή που κοινοποίησε ο Σύλλογος Προσωπικού Ειδικού Δημοτικού & Ειδικού Νηπιαγωγείου Περατάτων ζητά την άμεση επίλυση του θέματος της μεταφοράς του Ειδικού Δημοτικού και του Ειδικού Νηπιαγωγείου Περατάτων, ώστε ακόμα και στη μέση της σχολικής χρονιάς να ξεκινήσουν τη φοίτησή τους όσοι την στερούνται.

Σύμφωνα με την επιστολή υποψήφιοι οδηγοί υπάρχουν ενώ οι μαθητές που χρήζουν μεταφοράς είναι δηλωμένοι από τον Μάιο του 2019.

Δείτε την επιστολή

ΑΛΥΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 11 Σεπτεμβρίου 2019:  Έναρξη σχολικής χρονιάς

24 Ιανουαρίου 2020:  Βρισκόμαστε στη μέση της σχολικής χρονιάς και το θέμα των μεταφορών παραμένει άλυτο.

Διανύουμε το δεύτερο τρίμηνο και κάποιοι από τους μαθητές με αναπηρία που θα έπρεπε να φοιτούν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Περατάτων δεν μπορούν, καθώς εξακολουθεί να παραμένει άλυτο το θέμα της μεταφοράς τους. Αυτό σημαίνει ότι:

  • Μαθητές και μάλιστα με πολλαπλές αναπηρίες δεν μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο. Μένουν στο σπίτι κοινωνικά αποκλεισμένοι και στερούνται το δικαίωμα της δημόσιας δωρεάν υποχρεωτικής ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Στερούνται θεραπείες με ειδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο, λογοθεραπευτή, σχολικό νοσηλευτή, καθηγητή φυσικής αγωγής. Οι θεραπείες αυτές είναι αναγκαίες για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους, τη συναισθηματική τους οργάνωση και την κοινωνική τους προσαρμογή.
  • Μαθητές που θα έπρεπε να φοιτούν στο Ολοήμερο Τμήμα αναγκάζονται να επιστρέφουν στο σπίτι τους με τη λήξη του πρωινού προγράμματος προς μεγάλη απογοήτευση των ίδιων των μαθητών και των οικογενειών τους.
  • Οι οικογένειες των μαθητών αναγκάζονται να επωμιστούν επιπλέον οικονομικό βάρος προκειμένου να μεταφέρουν οι ίδιοι τα παιδιά τους στο σχολείο (ακόμα και πληρώνοντας ταξί) ώστε να μη στερούνται το δικαίωμα στη μάθηση. Κάποιοι γονείς χάνουν το μεροκάματό τους για να εξασφαλίσουν τη μεταφορά του παιδιού τους ενώ άλλοι αναγκάζονται να πληρώνουν άτομο για να προσέχει το παιδί τους στο σπίτι ώστε να μπορούν να εργάζονται. Επιπλέον επιβαρύνονται με τα έξοδα των θεραπειών που το παιδί θα έκανε στο σχολείο.

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση είναι αναφαίρετο δικαίωμα και έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παίρνει τη μορφή φιλανθρωπίας.

Απευθυνόμαστε στους αρμόδιους φορείς και ζητάμε την άμεση επίλυση του θέματος της μεταφοράς του Ειδικού Δημοτικού και του Ειδικού Νηπιαγωγείου Περατάτων ώστε ακόμα και στη μέση της σχολικής χρονιάς να ξεκινήσουν τη φοίτησή τους όσοι την στερούνται.

Ας σημειωθεί ότι υποψήφιοι οδηγοί υπάρχουν ενώ οι μαθητές που χρήζουν μεταφοράς είναι δηλωμένοι από τον Μάιο του 2019.

Στις επίμονες και γεμάτες αγωνία ερωτήσεις των γονέων «Γιατί δεν υπάρχει ταξί;» και  «Πότε θα μπει το ταξί;» ζητάμε μια άμεση και ειλικρινή απάντηση.

Ας μην ξεχνάμε ότι το επίπεδο πολιτισμού μιας κοινωνίας φαίνεται από τον τρόπο που αυτή υποστηρίζει τα άτομα με αναπηρία.

Ο Σύλλογος Προσωπικού

Ειδικού Δημοτικού & Ειδικού Νηπιαγωγείου Περατάτων

Δείτε επίσης

Γρίπη: Oδηγίες πρόληψης κατά της διασποράς της στις Σχολικές Μονάδες
Αδειες χρήσης λογισμικού Microsoft: 37,2 εκατομ. ευρώ για προμήθεια από το Δημόσιο
Δημόσιο: Ελεγχος ωραρίου-Αναρρωτικές άδειες-ΕΔΕ-Πειθαρχικά Συμβούλια | 4 Εγκύκλιοι Υπ. Εσωτερικών
ΠΕΚ: Αριθμοί στην Εκπαίδευση – Στοιχεία και Γραφήματα για τις επιπτώσεις του δημογραφικού προβλήματος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση