Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας: Νέες οδηγίες και κατευθύνσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας: Νέες οδηγίες και κατευθύνσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Ενόψει της υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) εξέδωσε νέες οδηγίες και κατευθύνσεις, τις ακόλουθες:

Στην εφαρμογή καταγράφονται:
  • Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
  • Ο τίτλος του
  • Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα). Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.
Υπενθυμίζουμε:
  • Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν για την επίτευξή τους.
  • Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα.
  • Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον αριθμό των εκπ/κών του σχολείου.
  • ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες.
  • Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή 3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)
  • Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
  • Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης.
  • Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.
Δείτε σε μορφή pdf τις Οδηγίες για τον Συλλογικό Προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας

Δείτε επίσης

Εγγραφο Κόπτση-αξιολόγηση: Κοινοποίηση απόφασης Εφετείου σε Διευθυντές-Ανοικτή η πλατφόρμα ΙΕΠ έως 12.11
Αξιολόγηση-ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας-Η απάντηση για τα έτοιμα-“φασόν” κείμενα
Κεραμέως-φασόν απαντήσεις αξιολόγησης: Δεν συνιστούν συμμετοχή-Δικαστική απόφαση και νόμος περιέχουν κυρώσεις
ΔΟΕ: Νέες οδηγίες για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας προς εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας-Συγχωνεύσεις και κενά: 4,53% των τμημάτων με πάνω από 25 μαθητές-Αριθμοί αποχωρήσεων, αδειών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση