Τετάρτη, 12 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συμβούλιο Υπουργών Ευρωπαϊκής Ενωσης: Η επένδυση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Με τον Κύπριο Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Κώστα Χαμπιαούρη

Συμβούλιο Υπουργών Ευρωπαϊκής Ενωσης: Η επένδυση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση – Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές συνόδους Συμβουλίων Υπουργών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

Συμβούλιο Υπουργών Ευρωπαϊκής Ενωσης

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές συνόδους Συμβουλίων Υπουργών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

Η πρώτη σύνοδος

Η πρώτη σύνοδος, κοινή μεταξύ Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, είχε θέμα τη δημιουργία μιας σταθερής οικονομικής βάσης για την Ευρώπη και την αποδοτική, αποτελεσματική και ποιοτική εκπαίδευση και κατάρτιση.

Η κα Κεραμέως ανέπτυξε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα μας, καθώς και τις κυβερνητικές πολιτικές που έχουν αναληφθεί, ώστε να επενδύσουμε στο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό μας και να επιτύχουμε ουσιαστική ενίσχυση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Η δεύτερη σύνοδος

Το θέμα συζήτησης κατά τη δεύτερη σύνοδο του Συμβουλίου, υπό τη σύνθεση των Υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών της ΕΕ, ήταν η διευκόλυνση της πρόσβασης στην προσχολική εκπαίδευση.

Η Υπουργός αναφέρθηκε στις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα μας για την καθιέρωση της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης.

Με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα

Τόνισε το μείζονα ρόλο που διαδραματίζουν τα πρώτα αυτά χρόνια της ζωής για τη μετέπειτα μαθησιακή και προσωπική πορεία του ανθρώπου και τη δυνατότητα συνεργειών και ανταλλαγών καλών πρακτικών με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη.

Η τρίτη σύνοδος

Η τρίτη σύνοδος που πραγματοποιήθηκε και πάλι μεταξύ των Υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών αφορούσε την τεχνητή νοημοσύνη.

Στην παρέμβασή της, η κα Κεραμέως αναφέρθηκε στην ανάγκη ορθολογικής χρήσης και αξιοποίησης της τεχνολογίας κατά τη μαθησιακή διαδικασία, την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων (digital skills), καθώς και στην επέκταση των υφιστάμενων προγραμμάτων προώθησης της ψηφιακών δεξιοτήτων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Σύνοδο των Υπουργών Παιδείας της ΕΕ μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

 _______________

Δείτε επίσης

Πρωτοβουλία «Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια»: Ευκαιρίες, συνέργειες και προοπτικές από την ΕΕ για την εκπαίδευση
Εφοδος Αστυνομίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)
Επίθεση στο πολιτικό γραφείο της Υπουργού Παιδείας | Ανακοίνωση
Αναστολή έναρξης λειτουργίας 38 τμημάτων ΑΕΙ: Ανακοινώσεις ΥΠΑΙΘ και ΣΥΡΙΖΑ
Προϋπολογισμός ΥΠΑΙΘ: Οχι διορισμοί το 2019-Αδιάβαστοι και στην απλή αριθμητική | Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ
Υπουργείο Παιδείας προς ΣΥΡΙΖΑ: Εγκαταλείψτε τη «δημιουργική λογιστική»-αμείλικτοι οι αριθμοί
Σύνδρομο ιδιοκτησίας του κράτους και της εξουσίας: Αρθρο του Α. Λακασά και ανάρτηση του Ν. Φίλη
Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας 2019-20: Πίνακας-Λάθη στο Β. Αιγαίο-Του Ν. Κορδή
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας-06-11-2019: Ονόματα
Ζαχαράκη στο ΕΘΝΟΣ: Οι λόγοι των κενών-Κ.Λ. και Ψυχολόγοι για στήριξη σχολείων

_______________

Πριν φύγετε

ΔΟΕ για μισθοδοσία αναπληρωτών: Εγγραφο για την άνιση μεταχείριση στην Υφυπουργό Παιδείας
Πρόταση ΔΟΕ: Φυλάκιση ενός έτους σε εισερχόμενους παράνομα σε σχολεία διαταράσσοντας τη λειτουργία τους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση