Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση Υφυπουργού Παιδείας Μ. Τζούφη με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση Υφυπουργού Παιδείας Μ. Τζούφη με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών

Γόνιμο διάλογο με την πρόεδρο Κ. Κεραμιώτου και μέλη του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών (ΠΣΕ) είχε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, κατά τη συνάντησή τους, για εκπαιδευτικά θέματα του κλάδου τους.
Οι εκπρόσωποι του ΠΣΕ σημείωσαν ότι με την μετατροπή των Τμημάτων Εργοθεραπείας σε ΑΕΙ, χρειάζεται η τροποποίηση του Νόμου 4461/2017 (άρθρο 74) περί εγγραφής πτυχιούχων Εργοθεραπευτών στο ΝΠΔΔ, καθώς, μέχρι τώρα, ο νόμος αναγνωρίζει το δικαίωμα εγγραφής αποκλειστικά σε πτυχιούχους ΤΕΙ. Η Υφυπουργός ενημέρωσε για την προβλεπόμενη διαδικασία τροποποίησης του Νόμου, παραπέμποντας στην αρμόδια Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής.
Στη συνέχεια, ο ΠΣΕ μετέφερε στην Υφυπουργό το αίτημα για την υπαγωγή του νέου Τμήματος Εργοθεραπείας, όπως έχει ανακοινωθεί από την Πρυτανική Αρχή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στη Σχολή Επιστημών Υγείας. Η κ. Τζούφη υπενθύμισε τον αυτοδιοίκητο χαρακτήρα των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και προέτρεψε τα μέλη του Συλλόγου να εισηγηθούν την πρότασή τους στην Πρυτανεία.
Αμέσως μετά, οι εκπρόσωποι του Συλλόγου διατύπωσαν το αίτημά τους για συμμετοχή του ΠΣΕ στη Διυπουργική Επιτροπή των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων. Η Υφυπουργός στάθηκε θετικά, προτρέποντας τους εκπροσώπους να καταθέσουν σχετική αίτηση στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας. Σημείωσε δε ότι «υπάρχει η σκέψη να δούμε την ανασύστασή της, με στόχο την καλύτερη λειτουργία της». Πρόσθεσε δε ότι ο ΠΣΕ είναι «ένας από τους φορείς που πάντα καλούνται να καταθέσουν τις αποφάσεις τους, στο πλαίσιο της λήψης πολιτικών αποφάσεων και της διαμόρφωσης του νομοθετικού έργου».
Ιδιαίτερη μνεία έκαναν επίσης οι Εργοθεραπευτές και στην θέση τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η κ. Τζούφη τόνισε ότι η συμβολή τους στην ΕΑΕ έχει ήδη αναγνωριστεί και πως «θα πρέπει να τη δούμε στο νέο πλαίσιο. Επίσης, επεσήμανε ότι οι διαδικασίες για τους διορισμούς βρίσκονται υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ και πως το ΥΠΠΕΘ προσφέρει τις αρμόδιες υπηρεσίες του για την επίσπευσή τους. Σημείωσε δε ότι στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι η βέλτιστη κάλυψη των πραγματικών αναγκών, οι οποίες –για πρώτη φορά- καταγράφονται με ρεαλιστικό τρόπο.
Τέλος, ξεχωριστή αναφορά έκαναν οι εκπρόσωποι του Συλλόγου στο αίτημα για ισοτίμηση των παλαιότερων πτυχίων Εργοθεραπείας ΤΕΙ με τα νέα πτυχία του ΠΑΔΑ, με την Υφυπουργό να απαντά ότι, το θέμα είναι σύνθετο, αφορά πάρα πολύ κόσμο και ακόμη δεν έχουν ληφθεί οι σχετικές αποφάσεις. Ωστόσο, τους κάλεσε να καταθέσουν με δημόσιο τρόπο τις προτάσεις τους, στο πλαίσιο και της Διυπουργικής Υγείας – Παιδείας.
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply