Τρίτη, 22 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη: Ιδεολογικές διαφορές αλλά και συγκλίσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη: Ιδεολογικές διαφορές αλλά και συγκλίσεις – Πρόθεση να επιτευχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Διάλογο με τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης άρχισε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, οι Υφυπουργοί κα Σοφία Ζαχαράκη και κ. Βασίλης Διγαλάκης και οι αρμόδιοι Γενικοί Γραμματείς, κατόπιν προσκλήσεως που απηύθυνε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προς όλα τα κόμματα της Βουλής.

Συνάντηση σε καλό κλίμα

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα με τους εκπροσώπους του τομέα Παιδείας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ.κ. Νίκο Φίλη, Μερόπη Τζούφη, Γιώργο Αγγελόπουλο, και Στέργιο Νταή.

Κοινή δήλωση

Σε κοινές τους δηλώσεις, η κα Κεραμέως και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκος Φίλης, συμφώνησαν πως στόχος τους είναι να επιτευχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, η Υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Κυβέρνησης για διάλογο σε έναν τόσο σημαντικό τομέα, ο οποίος – όπως υπογράμμισε – αποτελεί το όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα.

Δήλωση Κεραμέως

H Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων σε δηλώσεις της σε συνέχεια της συνάντησης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι:

«για την Κυβέρνηση, η Παιδεία είναι ίσως το σπουδαιότερο όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις τρεις μήνες στη διακυβέρνηση της χώρας – σε αντίθεση με τις προηγούμενες ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ- για εμάς ήταν ζητούμενο να αρχίσει ο διάλογος πολύ νωρίς.

Και όταν λέω διάλογο, εννοώ αυτόν που αφορά προφανώς τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αφορά όμως και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.»

Ιδεολογικές αποστάσεις

Αυτός ο διάλογος, όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά η κα Κεραμέως,

«διακρίνεται από ιδεολογικές αποστάσεις, ιδεολογικές διαφορές.

Θέλουμε όμως να πιστεύουμε, και θα το επιδιώξουμε, ότι υπάρχουν οι ευρύτερες δυνατές συναινέσεις και συγκλίσεις ειδικά στα θέματα της Παιδείας, πέρα και πάνω από κόμματα, για το καλό των μαθητών μας, για το καλό των φοιτητών μας, για το καλό της εκπαίδευσης εν συνόλω.

Συναντήσεις με τα κόμματα

Για αυτό λοιπόν», διευκρίνισε η Υπουργός, «αρχίσαμε έναν ουσιαστικό διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οφείλω να πω ότι ανταποκρίθηκαν τα περισσότερα.

Έχουμε ήδη κλείσει συναντήσεις με τους εκπροσώπους τους, και πρόθεσή μας είναι να επιδιώκουμε τον διάλογο σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες.

Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

Αύριο έχουμε συγκαλέσει και την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, παρ’ ότι δεν υπάρχει νομοθέτημα, για μια γενική ενημέρωση, για μια γενική συζήτηση, για μια γενική ανταλλαγή απόψεων.

Εμείς στο Υπουργείο Παιδείας ακούμε, καταγράφουμε, μελετάμε και σκοπεύουμε μετά από το γόνιμο αυτό διάλογο να φέρουμε ρυθμίσεις οι οποίες θα επιδιώξουμε να απηχούν τις ευρύτερες δυνατές και εφικτές συναινέσεις».

 ___________________

Δείτε επίσης

Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης: O όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία
Εκθεση ΑΣΕΠ 2018: Τι προτείνεται για προσλήψεις και διορισμούς
Ερωτήματα στο Υπουργείο Παιδείας: Εγκύκλιος για την πληθώρα γραπτών και τηλεφωνικών ερωτημάτων
Προγραμματισμός νομοθετικού έργου Υπ. Παιδείας: Πέμπτη 30/10/2019 στην πρώτη συνεδρίαση της ΕΜΥ

___________________

Πριν φύγετε

Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply