“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση Κεραμέως-ΓΣΕΕ για το σχέδιο νόμου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση Κεραμέως-ΓΣΕΕ για το σχέδιο νόμου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλίας για την εμβάθυνση του διαλόγου.

Συνάντηση Κεραμέως-ΓΣΕΕ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων πραγματοποιήθηκε σήμερα  Δευτέρα 29.06.2020 συνάντηση της Υπουργού κας Ν. Κεραμέως με τη ΓΣΕΕ.

Διάλογος για το σχέδιο νόμου “Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης”.

Η συνάντηση, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, έγινε στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλίας για την εμβάθυνση του διαλόγου ενόψει της υποβολής του Σχεδίου Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.

Απο πλευράς ΓΣΕΕ παρέστησαν:
  • Ο Πρόεδρος κος Ιωάννης Παναγόπουλος,
  • ο Γενικός Γραμματέας κος Νικόλαο Κιουτσούκης και
  • ο Διευθυντής των Επιστημονικών Ινστιτούτων ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ κος Χρήστος Γούλας.
Από πλευράς ΥΠΑΙΘ:

Εκτός από την κα Υπουργό, παρέστη και ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης κος Γεώργιος Βούτσινος

Παρουσίαση βασικών αξόνων του Σχεδίου Νόμου

Η Υπουργός παρουσίασε τους βασικούς άξονες του Σχεδίου Νόμου, το οποίο κατά το ΥΠΑΙΘ, αποτελεί μία συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με την ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης στενότερης σύνδεσης με την αγορά εργασίας.

Η Ε.Ε.Κ. προτεραιότητα και επιλογή

Η ηγεσία του Υπουργείου μετέφερε την πρόθεσή της να αποτελέσει η Ε.Ε.Κ. προτεραιότητα και επιλογή, άμεσα συνδεδεμένη με την οικονομική ανάταξη της χώρας, μέσω της ουσιαστικής αναβάθμισής της, της βελτίωσης της ελκυστικότητας και της αποτελεσματικότητάς της.

Συζήτηση σε εξαιρετικό κλίμα

Η συζήτηση, σύμφωνα με την ανακοίνωση διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα και συναποφασίστηκε η συνέχεια της ουσιαστικής συνεργασίας σε τεχνοκρατικό επίπεδο για τον τρόπο συμμετοχής των εκπροσώπων των κοινωνικών εταίρων σε θέματα Ε.Ε.Κ., που έχει ήδη ξεκινήσει με την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και αποτυπώνεται έως και σήμερα με μία σειρά κοινών δράσεων.

Δηλώσεις Υπουργού Ν. Κεραμέως

«Ξεκινήσαμε σήμερα σειρά συζητήσεων για το νέο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση.

Επιπλέον των διαβουλεύσεων που θα προτείνουμε στους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κομμάτων, θα πραγματοποιηθούν και άλλες με φορείς και εκπροσώπους εκπαιδευτικών, κοινωνικών εταίρων και της τοπικής αυτοδιοίκησης, μεταξύ άλλων.

Από λύση ανάγκη για λίγους, η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπορεί να αποτελέσει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

Στόχος, οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ και της Δια Βίου Μάθησης να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας και κυρίως των νέων.»

Δείτε επίσης

Υλοποίηση νόμου για αναβάθμιση του σχολείου: Εργαστήρια δεξιοτήτων-Πρότυπα και Πειραματικά-Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία
ΟΛΤΕΕ για προεγγραφές-εγγραφές ΕΠΑΛ: “Το τρεις εξαμαρτείν ουκ υπουργείου σοφού”
Αδειες υπηρεσιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών: Σε ποιες περιπτώσεις χορηγούνται | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση