Κυριακή, 18 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση ΟΛΤΕΕ με Γενικό Γραμματέα ΕΕΚΔΒΜ: Για το σχέδιο νόμου Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση ΟΛΤΕΕ με Γενικό Γραμματέα ΕΕΚΔΒΜ: Εν όψει της υποβολής του Σχεδίου Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης και της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.

Συνάντηση ΟΛΤΕΕ με Γενικό Γραμματέα ΕΕΚΔΒΜ

Συνάντηση μελών του ΔΣ της ΟΛΤΕΕ με τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιο Βούτσινο, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 04.09.2020, στο πλαίσιο της διεξαγωγής διαλόγου, εν όψει της υποβολής του Σχεδίου Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.) και Δια Βίου Μάθησης (Δ.Β.Μ.) και της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.

Σύμφωνα με την ΟΛΤΕΕ

Η συνάντηση κύλησε σε ένα θετικό κλίμα και δόθηκε η υπόσχεση για περαιτέρω συναντήσεις όσο θα φτάνουμε προς την κατάθεση για διαβούλευση του νομοσχεδίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Δείτε αναλυτικά
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 16-09-2020

 Αρ. Δ.Τ.: 09

Συνάντηση Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. με τον Γενικό Γραμματέα Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ

Στο πλαίσιο της διεξαγωγής διαλόγου εν όψει της υποβολής του Σχεδίου Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.) και Δια Βίου Μάθησης (Δ.Β.Μ.) και της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 04-09-2020 συνάντηση μελών του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. με τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιο Βούτσινο.

Ο Γενικός Γραμματέας απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που του θέσαμε και ήταν ενημερωμένος για τις επιστολές που στέλνει η Ομοσπονδία μας στο Υπουργείο Παιδείας και για τα θέματα που αναφέρονται σε αυτές.

Η συνάντηση

κύλησε σε ένα θετικό κλίμα και δόθηκε η υπόσχεση για περαιτέρω συναντήσεις όσο θα φτάνουμε προς την κατάθεση για διαβούλευση του νομοσχεδίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Τα συμπεράσματα

από τη συνάντηση ήταν ότι ο βασικός κορμός των λειτουργούντων ΕΠΑ.Λ. δεν θα αλλάξει, αλλά θα δημιουργηθούν σε πρώτη φάση 15 πιλοτικά πειραματικά ΕΠΑ.Λ. τα οποία θα έχουν ένα διαφορετικό σύστημα λειτουργίας με άμεση διασύνδεση με την αγορά εργασίας, θα υλοποιούν καινοτομίες και θα είναι κέντρα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων.

Οι όποιες αλλαγές θα γίνονται στα ΕΠΑ.Λ.,  θα δοκιμάζονται για ένα χρονικό διάστημα στα πιλοτικά αυτά σχολεία.

Επιπλέον

θα δημιουργηθεί Κεντρικό Συμβούλιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στο Υ.ΠΑΙ.Θ., το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την λειτουργία των μεταγυμνασιακών σχολών που υπάρχουν η και θα δημιουργηθούν σε όλα τα Υπουργεία και οι ειδικότητες τους δεν θα επηρεάσουν την σημερινή λειτουργία των ΕΠΑ.Λ..

Μεγάλο μέρος

της συζήτησης απασχόλησε και το θέμα του Μεταλυκειακού έτους – τάξης μαθητείας των ΕΠΑ.Λ., όπου τονίσαμε τα μεγάλα προβλήματα του θεσμού στις προηγούμενες αλλά και στην τρέχουσα φάση και λάβαμε δεσμεύσεις για την προσπάθεια επίλυσης της γραφειοκρατίας που επιβάλει το Ε.Σ.Π.Α., την προσπάθεια ενίσχυσης  του θεσμού αλλά και την ανησυχία για τις θέσεις εργασίας του ιδιωτικού τομέα λόγω ύφεσης.

Τέλος

αναφέρθηκε πως οι επόμενες εξετάσεις πιστοποίησης θα γίνουν κανονικά τον Οκτώβριο και πως γίνεται προσπάθεια για την έγκαιρη έναρξη της Ε΄ φάσης.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε επίσης

ΟΛΤΕΕ για αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας: Να αποσυρθεί η διάταξη νόμου
ΟΛΤΕΕ για εξεταστέα ύλη Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ
 Λίστα κλειστών σχολείων και τμημάτων λόγω κρουσμάτων κορονοϊού | Ανανεώνεται
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση