Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Μακεδονίας με ΠΔΕ για διαδικασία προσλήψεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Μακεδονίας με Περιφερειακό Διευθυντή: Κατάθεση προφορικών και γραπτών αιτημάτων για τη διαδικασία των προσλήψεων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2019-2020.

Συνάντηση ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Μακεδονίας με ΠΔΕ

Ενημέρωση για την συνάντηση του ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Μακεδονίας με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας κο Θεόδωρο Μαρδίρη.

Ενημερωτικό

Τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019 το Δ.Σ του ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Μακεδονίας και τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΕΕΠ πραγματοποίησαν συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Μαρδίρη Θεόδωρο και κατέθεσαν προφορικά και γραπτά τα αιτήματα του συλλόγου για τη διαδικασία των προσλήψεων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2019-2020.

Ο Σύλλογος για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων καθώς και για την τοποθέτηση αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ πρότεινε:

  • Να αποσταλούν άμεσα στο Υπουργείο Παιδείας όλα τα λειτουργικά κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ που προκύπτουν μετά τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις.
  • Να διατεθούν όλες οι πιστώσεις όλων των προγραμμάτων μαζί, ώστε οι συνάδελφοι να έχουν μια όσο το δυνατόν πιο δίκαιη αντιμετώπιση ως προς την επιλογή των δομών που επιθυμούν να εργαστούν.
  • Μόλις έρθουν οι πιστώσεις να είναι έτοιμο το ΠΥΣΕΕΠ να συνεδριάσει, προκειμένου να επιταχυνθεί ακόμα περισσότερο η διαδικασία.
  • Πριν τις τοποθετήσεις να γίνεται από το ΠΥΣΕΕΠ επικύρωση και ανακοίνωση των λειτουργικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ που αποστέλλουν οι ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΣΥ. Επίσης να αιτιολογείται από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και τους προϊσταμένους ΚΕΣΥ η μη δήλωση κενών σε κάποιες ειδικότητες, όταν αυτό συμβαίνει.
  • Να γίνει έλεγχος αν τα λειτουργικά κενά που δηλώνουν οι Διευθυντές σχολικών μονάδων και οι Προϊστάμενοι ΚΕΣΥ για το σχολικό έτος 2019-2020, συνάδουν με αυτά των προηγούμενων ετών και αν καλύπτονται όλες οι ειδικότητες ΕΕΠ-ΕΒΠ που προβλέπονται. Θέλουμε έτσι να αποφύγουμε την απαρχαιωμένη αυθαίρετη νοοτροπία ορισμένων διευθυντών και προϊσταμένων στην επιλογή ή μη επιλογή προσωπικού.
  • Τέλος, με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι στην απόφαση, που καθορίζει τις Ομάδες Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ασκούν καθήκοντα μέλη ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων φέτος υπάρχει μία (1) μόνο ομάδα, ενώ το σχολικό έτος 2018-2019 υπήρχαν τέσσερις (4) ομάδες.
  • Επίσης στο πρόγραμμα για Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, για το σχολικό έτος 2019-2020, δεν προβλέπεται κανένας Κοινωνικός Λειτουργός στην Περιφέρειά μας.

Σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τις ενέργειες που έγιναν ή που πρόκειται να γίνουν από την πλευρά σας για τα δύο αυτά προγράμματα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Μαρδίρη Θεόδωρο για την άμεση ανταπόκριση ώστε να υλοποιηθεί η συνάντηση μας.

Ο κ. Μαρδίρης άκουσε με προσοχή τις προτάσεις μας και δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με τον Σύλλογο μας ώστε να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν σωστά οι σχολικές μονάδες ειδικής και γενικής εκπαίδευσης της Δυτικής Μακεδονίας.

Με εκτίμηση

Το Δ.Σ ΣΕΕΠΕΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Δείτε επίσης

Προσλήψεις από ΕΣΠΑ: Αυξημένες πιστώσεις για Παράλληλη – ΚΕΣΥ – ΕΔΕΑΥ

Προσλήψεις Υπουργείου Παιδείας: Τι μέλλει γενέσθαι

Επιστροφή στα θρανία: Ετοιμο δηλώνει το Υπουργείο για τη νέα χρονιά

Συνάντηση ΔΟΕ με Ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Δεν δόθηκαν απαντήσεις | Ανακοίνωση ΔΗΣΥ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση