Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση ΟΛΜΕ-Γεννηματά (ΚΙΝΑΛ): Διορισμός 10.500 εκπαιδευτικών σε μια φάση-Αναστολή της ΕΒΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση ΟΛΜΕ-Γεννηματά (ΚΙΝΑΛ): Διορισμός 10.500 εκπαιδευτικών σε μια φάση-Αναστολή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής-Εθνικό Απολυτήριο.

Συνάντηση ΟΛΜΕ-Γεννηματά

Δελτίο Τύπου κοινοποίησε η ΟΛΜΕ αναφορικά με τη συνάντηση του ΔΣ με την Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ) κα Φώφη Γεννηματά και στελέχη του κόμματος.

Από την ΟΛΜΕ τέθηκαν ζητήματα όπως:
  • Το θέμα της ασφάλειας των σχολείων και των μέτρων κορονοϊού
  • Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής για την πρόσβαση στα ΑΕΙ
  • Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια
  • Οι μόνιμοι διορισμοί
Η κα Γενημματά

συνέκλινε με πολλές από τις προτάσεις της ΟΛΜΕ επισημαίνοντας μεταξύ άλλων, την ανάγκη της αναστολής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) και τον αναγκαίο τον διορισμό των 10.500 εκπαιδευτικών φέτος και όχι σε δύο περιόδους, αλλά και την αναγκαιότητα του Εθνικού Απολυτηρίου και της Τράπεζας Θεμάτων.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 22/04/2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με την Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19 Απριλίου 2021 τηλεδιάσκεψη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με την Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής κ. Φώφη Γεννηματά και αντιπροσωπεία στελεχών του κόμματος.

Κατά τη συζήτηση τέθηκαν από πλευράς της ΟΛΜΕ κρίσιμα ζητήματα του σχολείου και των εκπαιδευτικών.

Μεταξύ άλλων, από την πλευρά της Ομοσπονδίας θίχτηκαν:

το θέμα της ασφάλειας των σχολείων και των μέτρων, προκειμένου να καλυφθούν τα μαθησιακά κενά και να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που επιβάρυνε ψυχολογικά με τη μακρά της διάρκεια.

Τονίστηκε η ανάγκη μείωσης των μαθητών ανά τμήμα, η αντιμετώπιση των μορφωτικών ανισοτήτων, η θέση για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, όπως επίσης η μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, η προσπάθεια εισαγωγής καμερών στις σχολικές αίθουσες και η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η Ομοσπονδία

δήλωσε την αντίθεσή της στην Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής για την πρόσβαση στα ΑΕΙ, αλλά και για το ζήτημα που έχει προκύψει με τις σημειούμενες ανατροπές στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων.

Επίσης υπήρξε αναφορά στο μέγα θέμα των ψευδοεκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και για τις πιέσεις που ασκούνται από την πλευρά του Υπουργείου και αφορούν την υποχρεωτική συμμετοχή σε αυτά διορισμένων μελών.

Η ΟΛΜΕ τόνισε την αποφασιστικότητα του κλάδου να συνεχίσει τον αγώνα για την επίλυση των προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.

Συνάντηση ΟΛΜΕ-Γεννηματά
Η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής

συνέκλινε με πολλές από τις προτάσεις της Ομοσπονδίας σε αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη και κρίσιμη για την εκπαίδευση περίοδο.

Η κα Γεννηματά

ήταν ιδιαίτερα επικριτική για την ανευθυνότητα της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και για τον αυταρχισμό της  με τον οποίο αντιμετωπίζει την εκπαιδευτική κοινότητα.

Χαρακτήρισε δε ως πράξη αδυναμίας εκ μέρους της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και ως απόδειξη της ελλειμματικής πολιτικής της την παντελή έλλειψη διαλόγου.

Τόνισε ότι σε μια τόσο δύσκολη εποχή, απαιτείται συνεργασία όλων των φορέων και των κοινωνικών παραγόντων. Επέκρινε τη στάση της κυβέρνησης στο θέμα των διορισμένων Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

Επισήμανε την ανάγκη της αναστολής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και τη μη διεξαγωγή των προαγωγικών – απολυτήριων εξετάσεων για τη φετινή χρονιά.

Για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής μάλιστα

τόνισε ότι είναι απαράδεκτη η εφαρμογή ενός “οριζόντιου κόφτη” των υποψηφίων, ανεξάρτητα από τη δυναμική και τις δυνατότητες των Πανεπιστημίων. Ωστόσο επέμεινε στις θέσεις του κόμματός της για το Εθνικό Απολυτήριο και την Τράπεζα Θεμάτων.

Θεώρησε τέλος,

απόλυτα αναγκαίο τον διορισμό των 10.500 εκπαιδευτικών φέτος και όχι σε δύο περιόδους, τονίζοντας τις αυξημένες ανάγκες των σχολείων αλλά και την κατάσταση των επί πολλά έτη αναπληρωτών, που ορισμένοι από αυτούς συνταξιοδοτούνται χωρίς να έχουν διοριστεί!

Δείτε επίσης

Συνάντηση ΟΛΜΕ-ΚΚΕ: Τι συζητήθηκε
Τσίπρας-ΟΛΜΕ: Τα σχολεία ανοίγουν όπως έκλεισαν-Να ανασταλεί το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ | Video
Ερευνα ΚΕΜΕΤΕ για την Τηλεκπαίδευση: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα
Αποδέσμευση διορισμένων μελών Υπηρεσιακών Συμβουλίων μετά από παραίτηση: Συμπληρωματική Γνωμοδότηση

Πριν φύγετε

Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply