Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: Παρασκευή 29/11/2019 – Γαλλικό Ινστιτούτο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» – Παρασκευή 29/11/2019 – Γαλλικό Ινστιτούτο.

Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί ως εταίρος το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα με τίτλο:

«IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» Project Number: 579784-EPP-1-2016-2-EL-SPO-SCP) που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (ERASMUS+SPORT).

Στο πλαίσιο της υλοποίησης  του Ευρωπαϊκού Προγράμματος με τίτλο: «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity», και όπως προβλέπεται από το Πακέτο Εργασίας 1, το ΙΕΠ καλείται να υλοποιήσει το τελικό Συνέδριο.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 29//11/2019 σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 45/31-10-2019 απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών που βρίσκεται επί της οδού Σίνα 31, Αθήνα 106 80. Η διάρκεια του Συνεδρίου είναι από τις 09.30 έως τις 15.00.

Οι κύριοι στόχοι του Συνεδρίου είναι

α) να παρουσιαστούν τα τελικά προϊόντα του προγράμματος,

β) η ανάδειξη καλών πρακτικών στις μεθοδολογίες, μέσω των οποίων υπηρετήθηκαν οι στόχοι του Ευρωπαϊκού Έργου «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» αλλά και

γ) η άμεση διαβούλευση με τους εταίρους, ώστε να αξιοποιηθούν έμπρακτα τα παραδοτέα του έργου στις εκπαιδευτικές πρακτικές.

Στο Συνέδριο καλούνται να συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (μόνιμοι και αναπληρωτές) των σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στον δικτυακό τόπο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/  συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία σύμφωνα με τις οδηγίες που θα εμφανίζονται, από 08/11/2019 και ώρα 08.00 πμ έως και 28/11 και ώρα 11.00 πμ.

Προβλέπεται η κάλυψη του Συνεδρίου μέσω live streaming μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ.

Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ  έως τις 25/11. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: egortsila@iep.edu.gr

  ______________________

Δείτε επίσης

Συνέδριο για τα ΕΠΑΛ: Παράταση ημερομηνίας δηλώσεων συμμετοχής έως 15-11-2019
Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών: Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019
Επιστημονικό Συνέδριο: «Επικοινωνία, πληροφόρηση, ενημέρωση και εκπαίδευση στην ύστερη νεωτερικότητα»
Διεθνές Συνέδριo: «Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο»-29 & 30/11 και 1/12/2019-Βόλος
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ημερίδα για την ακουστική και την ηχοληψία των Βυζαντινών ναών
Στην καρδιά του Αυτισμού: Ιδρυμα Ωνάση-Από Νοέμβριο 2019 έως Μάϊο 2020
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Εκδήλωση για μεταπτυχιακές σπουδές και υποτροφίες στο εξωτερικό
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στο ΕΚΠΑ: «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

______________________

Πριν φύγετε

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Αντίτιμο επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους-μουσεία: Τροποποίηση ΚΥΑ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply