Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνέντευξη Κεραμέως: Αξιολόγηση, διορισμοί, Πανεπιστήμια, Ασυλο, Εκκλησία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνέντευξη Κεραμέως: Μιλά για την Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τους διορισμούς, τα Πανεπιστήμια, το Ασυλο, τα Πρότυπα σχολεία, την Εκκλησία.

Συνέντευξη Κεραμέως: Αξιολόγηση, διορισμοί, Πανεπιστήμια, Ασυλο, Εκκλησία

Συνέντευξη παραχώρησε η Υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως στην εφημερίδα Καθημερινή και ανάμεσα στα άλλα, αναφέρθηκε και στα θέματα των μόνιμων διορισμών, της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, τη δημιουργία νέων τμημάτων ΑΕΙ και την «Πανεπιστημιοποίηση» των ΤΕΙ.

Συγκεκριμένα ανέφερε:

Για τους μόνιμους διορισμούς

Θα προχωρήσουμε με τον διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής.

Με την υπάρχουσα Προκήρυξη και ανεξάρτητα από τις επιφυλάξεις σε θέματα διαδικασίας και όρων της προκήρυξης, λόγω του ότι υπάρχουν σημαντικά κενά στην Ειδική Αγωγή.

Προς όφελος των μαθητών, αυτά πρέπει να καλυφθούν το συντομότερο δυνατόν.

Η διαδικασίες για τους διορισμούς ευρίσκονται εν εξελίξει και το σχετικό κονδύλι έχει δεσμευθεί στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2019.

Η ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής ήταν και παραμένει προτεραιότητα της Κυβέρνησης.

Για την αξιολόγηση και το πολιτικό κόστος αν εφαρμοσθεί

Το εξαγγελθέν σύστημα αξιολόγησης στόχο έχει:

  • Τη διαρκή βελτίωση και επιβράβευση.
  • Την αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
  • Θα συνδέεται με την αντιμετώπιση αδυναμιών σε επίπεδο σχολικής μονάδας και με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Θέλουμε να δείξουμε στον εκπαιδευτικό μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και να του δώσουμε περισσότερη ελευθερία.

Ο καθορισμός των κριτηρίων και η αποτίμηση των αποτελεσμάτων θα γίνεται από την Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Για τη δημιουργία νέων τμημάτων ΑΕΙ και την «Πανεπιστημιοποίηση» των ΤΕΙ.

Επρεπε να ενισχυθεί ουσιαστικά η Τεχνολογική εκπαίδευση.

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε δεν υπηρέτησε τον στόχο αυτό.

Η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη έγινε χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αξιολόγηση των εν λόγω ιδρυμάτων.

Χωρίς μέριμνα για την κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Η απερχόμενη κυβέρνηση πολιτεύτηκε, ιδίως στην περίπτωση αυτή, με όρους επικοινωνιακούς και μικροπολιτικής σκοπιμότητας.

Πρόθεσή μας είναι η ενίσχυση, εντός των νέων συγχωνευμένων ιδρυμάτων, του Τεχνολογικού χαρακτήρα των Τμημάτων που προέρχονται από τα πρώην ΤΕΙ.

Θα επιχειρήσουμε στοχευμένες παρεμβάσεις στήριξης, όπως η ενίσχυση των εργαστηρίων.

Δείτε ολόκληρη της συνέντευξη της Υπουργού

Δείτε ακόμη:

4.500 Μόνιμοι διορισμοί: Τα καλά και τα κακά νέα

Ενημέρωση για προσλήψεις σε Ειδικά Σχολεία – Τμήματα Ενταξης – Παράλληλη Στήριξη – ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ

4.500 μόνιμοι διορισμοί: Προχωρά η διαδικασία – Ενημέρωση από την Πολιτική Ηγεσία του Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση