Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνέντευξη Κεραμέως στον ΑΝΤ1: Αστυνομία στο ΟΠΑ-Ρουβίκωνας-Αναστολή Τμημάτων-Μετεγγραφές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνέντευξη Κεραμέως στον ΑΝΤ1: Αστυνομία στο ΟΠΑ – Ρουβίκωνας – Αναστολή Τμημάτων – Μετεγγραφές. Τι είπε στην εκπομπή «Πρωινοί Τύποι», στον Νίκο Ρογκάκο και τον Παναγιώτη Στάθη – VIDEO.

Συνέντευξη Κεραμέως στον ΑΝΤ1

Συνέντευξη παραχώρησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων στον ΑΝΤ1 στην εκπομπή «Πρωινοί Τύποι», στον Νίκο Ρογκάκο και τον Παναγιώτη Στάθη.

Η Υπουργός αναφέρθηκε στα παρακάτω θέματα:
Σχετικά με την επιχείρηση της Αστυνομίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)
  • Εγινε κατόπιν αποφάσεως του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του αρμόδιου Υπουργού, ο οποίος κρίνει αν πρέπει να γίνει μια τέτοια επιχείρηση, κατόπιν καταγγελιών.
  • Περάσαμε διάταξη για την αποκατάσταση του ασύλου στη πραγματική του έννοια. Αυτός είναι και ο στόχος και της σημερινής επιχείρησης.
  • Η ασφάλεια για την κυβέρνηση αυτή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Η ασφάλεια είναι προϋπόθεση ελευθερίας.
  • Οι Πρυτανικές αρχές ειδοποίησαν για τις έκνομες ενέργειες.
Για την επέτειο του Πολυτεχνείου σε σχέση με την επιχείρηση της αστυνομίας στο ΟΠΑ
  • Η στόχευση αυτή δεν έχει σχέση με την επέτειο του Πολυτεχνείου. Το πότε γίνονται επιχειρήσεις είναι θέμα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Για την επίθεση στο γραφείο της
  • Κάποιοι προσπαθούν μέσω της βίας να επιβάλλουν απόψεις.
  • Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν εκβιαζόμαστε, συνεχίζουμε τον δημοκρατικό διάλογο.
Για τις Μετεγγραφές φοιτητών
  • Εφαρμόζεται το σύστημα και φέτος ως ίσχυε.
  • Ετοιμάζουμε ένα νέο ορθολογικό πλαίσιο μετεγγραφών από του χρόνου.
  • Θα γίνει διάλογος επί του θέματος.
Για την αναστολή λειτουργίας των 37 Τμημάτων ΑΕΙ
  • Δεν καταργούμε, αναστέλλουμε την έναρξη.
  • Η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε αυθαίρετη, άναρχη και άκριτη αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη.
  • Ακαδημαϊκά τμήματα δημιουργήθηκαν με Βουλευτικές τροπολογίες τις τελευταίας στιγμής.
  • Πρέπει να δούμε αν πληρούνται ακαδημαϊκά κριτήρια, αν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις.
  • Ανεξάρτητη αρχή θα κρίνει με βάση ακαδημαϊκά κριτήρια.
Δείτε το VIDEO από το 1:28:00

 _______________

Δείτε επίσης

Συμβούλιο Υπουργών Ευρωπαϊκής Ενωσης: Η επένδυση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση
Πρωτοβουλία «Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια»: Ευκαιρίες, συνέργειες και προοπτικές από την ΕΕ για την εκπαίδευση
Εφοδος Αστυνομίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)
Επίθεση στο πολιτικό γραφείο της Υπουργού Παιδείας | Ανακοίνωση
Αναστολή έναρξης λειτουργίας 38 τμημάτων ΑΕΙ: Ανακοινώσεις ΥΠΑΙΘ και ΣΥΡΙΖΑ
Προϋπολογισμός ΥΠΑΙΘ: Οχι διορισμοί το 2019-Αδιάβαστοι και στην απλή αριθμητική | Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ
Υπουργείο Παιδείας προς ΣΥΡΙΖΑ: Εγκαταλείψτε τη «δημιουργική λογιστική»-αμείλικτοι οι αριθμοί

_______________

Σύνδρομο ιδιοκτησίας του κράτους και της εξουσίας: Αρθρο του Α. Λακασά και ανάρτηση του Ν. Φίλη
Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας 2019-20: Πίνακας-Λάθη στο Β. Αιγαίο-Του Ν. Κορδή
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας-06-11-2019: Ονόματα
Ζαχαράκη στο ΕΘΝΟΣ: Οι λόγοι των κενών-Κ.Λ. και Ψυχολόγοι για στήριξη σχολείων

_______________

Πριν φύγετε

ΔΟΕ για μισθοδοσία αναπληρωτών: Εγγραφο για την άνιση μεταχείριση στην Υφυπουργό Παιδείας
Πρόταση ΔΟΕ: Φυλάκιση ενός έτους σε εισερχόμενους παράνομα σε σχολεία διαταράσσοντας τη λειτουργία τους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση