Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνεργασία ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ στη μετά-Brexit εποχή: Συνάντηση Κεραμέως με τον Βρετανό Υπ. Παιδείας N. Zahawi

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνεργασία ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ στη μετά-Brexit εποχή: Συνάντηση Κεραμέως με τον Βρετανό Υπουργό Παιδείας κο Nadhim Zahawi.

Συνεργασία ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ

Mια εξαιρετικά εποικοδομητική συνάντηση με τον Βρετανό ομόλογό της κο Nadhim Zahawi είχε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στη Σκωτία για τη συμμετοχή της ως εκπροσώπου της Ευρώπης στη θεματική “Εκπαίδευση και Κλιματική Δράση” της Διεθνούς Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή – COP26.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

με τον κο Nadhim Zahawi συμφώνησαν να προβούν σε κοινές δράσεις σε επίπεδο Υπουργών για την προώθηση διμερών στρατηγικών συνεργασιών μεταξύ ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ στην μετά-Brexit εποχή, στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος που υλοποιείται από το Υ.ΠΑΙ.Θ., τη Βρετανική Πρεσβεία και το British Council.

Η κα Κεραμέως επίσης
Για τη σπουδαιότητα της καλλιέργειας δεξιοτήτων στα παιδιά

από μικρή ηλικία στο πλαίσιο του σχολείου και τον καταλυτικό ρόλο που έχουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης, συζήτησε με τον Ιταλό Υπουργό Παιδείας Patrizio Bianchi.

Για τη θέσπιση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών

με ελληνικά Πανεπιστήμια που θα δώσουν μεγάλες δυνατότητες και προοπτικές στα Πανεπιστήμια, τους φοιτητές και τους καθηγητές, συζήτησε με τη διοίκηση και καθηγητές του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης.

Τέλος,

η Υπουργός συναντήθηκε με τον γνωστό εμπειρογνώμονα και Διευθυντή του αναγνωρισμένου από τα Ηνωμένα Έθνη Κέντρου Εκπαίδευσης για τη Βιωσιμότητα της Σκωτίας κ. Peter Higgins.

Η κ. Κεραμέως και ο κ. Higgins

συζήτησαν σε βάθος τις στρατηγικές που ακολουθούν η Ελλάδα και η Σκωτία για την προώθηση της εκπαίδευσης για τη βιωσιμότητα, τονίζοντας την ιδιαίτερη σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα σχετικά προγράμματα.

Δείτε σχετικά

Κεραμέως στη Γλασκώβη: “Η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ξεκινάει από το σχολείο”

Δείτε επίσης

Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση