Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 25.188 για το 2019-20 | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 25.188 για το 2019-20: Αναλυτικοί Πίνακες από τον αιρετό ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη.

Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πρωτοβάθμιας

Πίνακες με τις αναλυτικές προσλήψεις αναπληρωτών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το 2019-20 κοινοποίησε ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) Βασίλης Παληγιάννης.

Τη φετινή σχολική χρονιά 2019-2020 έχουν προσληφθεί 25.188 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο αιρετός επισημαίνει πως:

Α. Τη φετινή σχολική χρονιά 2019-2020, έχουν προσληφθεί 25. 188 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Β. Αποτελούν αριθμό ρεκόρ οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών στην ιστορία της εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά την ενημέρωση και τους πίνακες του αιρετού ΚΥΣΠΕ

Παληγιάννης Βασίλειος

Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε

Τηλ 6974750409

2103442287

25.188 οι προσλήψεις αναπληρωτών Π.Ε.

Τη φετινή σχολική χρονιά 2019-2020 έχουν προσληφθεί 25. 188 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Φέτος πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών στην ιστορία της εκπαίδευσης, αριθμός ρεκόρ.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, παραθέτω τους παρακάτω αναλυτικούς πίνακες.
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ

ΠΕ60: 3.261 ΑΠΩ – 0 ΑΜΩ

ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΩ ΑΜΩ
ΠΕ70 ΕΝΙΑΙΟΥ 4896 0 4896
ΠΕ05 0 152 152
ΠΕ06 664 43 707
ΠΕ07 0 294 294
ΠΕ08 1321 18 1339
ΠΕ11 523 38 561
ΠΕ79.01 544 28 572
ΠΕ86 481 42 523
ΠΕ91.01 782 31 613
ΠΕ91.02 31 4 35
9242 650 9892
ΣΜΕΑΕ-ΤΈ
ΑΠΩ ΑΜΩ
ΠΕ60 423 0 423
ΠΕ70 2136 0 2136
ΠΕ06 10 0 10
ΠΕ08 41 0 41
ΠΕ11 51 4 55
ΠΕ79 68 3 71
ΠΕ86 63 3 66
ΠΕ91.01 31 2 33
ΠΕ91.Ο2 2 0 2
2825           12 2837
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
Α.Π.Ω. Α.Μ.Ω.
ΠΕ60 1255 0 1255
Π £70 5911 0 5911
7166 0 7166
ΚΕΣΥ
ΠΕ60 57
ΠΕ70 75
132
Δ.Υ.Ε.Π.
ΑΠΩ ΑΜΩ
ΠΕ60 116 0 116
ΠΕ70 58 31 89
ΠΕ06 0 42 42
ΠΕ08 0 2 2
ΠΕ11 0 33 33
ΠΕ79 0 9 9
ΠΕ86 0 31 31
ΠΕ91.01 0 7 7
ΠΕ91.02 0 0 0
174 155 329
ΠΕ70ΤΥΖΕΠ 1542
ΠΕ70 ΜΕΙΟΝ 22
ΠΕ7Ο ΕΥΡΩ 5
ΠΕ60 ΕΥΡΩ 2

 

ΣΥΝΟΛΟ 25.188

Ο μεγάλος αυτός αριθμός αναπληρωτών πιστοποιεί την αδήριτη ανάγκη για μόνιμους διορισμούς.

Δεν είναι δυνατόν το εκπαιδευτικό μας σύστημα να στηρίζεται στο θεσμό του αναπληρωτή.

Η κυβέρνηση οφείλει να δρομολογήσει διαδικασίες για την κάλυψη όλων των κενών με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.

Αναμφισβήτητα οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί που θα πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά στην ειδική αγωγή κι αποτελούν ένα θετικό βήμα και οι 10.500 που δρομολογούνται για τη γενική αγωγή δεν πρόκειται να καλύψουν τις πραγματικές κι αδιαμφισβήτητες ανάγκες της εκπαίδευσης.

Ο αγώνας για μόνιμους διορισμούς με βάση τα πραγματικά κενά συνεχίζεται.

Ταυτόχρονα η πολιτική ηγεσία οφείλει να δρομολογήσει νομοθετικές ρυθμίσεις ώστε στο δημόσιο σχολείο να μην έχουμε εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων.

Οι αναπληρωτές επιτέλους πρέπει να αντιμετωπισθούν με υπευθυνότητα και ρεαλισμό, ώστε από τη νέα σχολική χρονιά 2020-2021 να αποκτήσουν τα ίδια δικαιώματα με αυτά των μονίμων.

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Δείτε επίσης

Διορισμοί εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή: Τι αναμένουμε μετά την κοινοποίηση των οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ
Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 – με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών
Κατανομή 4500 θέσεων Ειδικής Αγωγής: 1.817 Α/θμια – 1.642 Β/θμια – 1.041 ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σειρά μόνιμων διορισμών ανά κλάδο και ειδικότητα: Ποια είναι | Διάταξη
Οριστικοί ειδικής 3ΕΑ: Εκδοση τελικών Πινάκων κατάταξης
Οριστικοί 4ΕΑ Ειδικής Αγωγής: Κατηγορίας ΤΕ κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16

Πριν φύγετε

ΟΑΕΔ: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού από Τρίτη 09.06.2020
Ανοικτή Πρόσκληση ΙΕΠ για τη διάθεση υπηρεσιών σύγχρονης και ασύγχρονης επιμόρφωσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

Γράψτε μία απάντηση