Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας: Μήπως ήρθε η ώρα να μάθουμε τα πραγματικά κενά των Αγγλικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας: Μήπως ήρθε η ώρα να μάθουμε τα πραγματικά κενά των Αγγλικών – Ανακοίνωση διαμαρτυρίας.

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας

Μήπως ήρθε η ώρα να μάθουμε τα πραγματικά κενά των Αγγλικών

Μετά την ψυχρολουσία των 305 διορισμών Πε06, για την μοναδική ειδικότητα που καλύπτει διδακτικό ωράριο πλέον από το νηπιαγωγείο έως και την Γ Λυκείου, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα πραγματικά οργανικά κενά.

Πόσα από τα δεκάδες 4θεσια και 5θεσια Δημοτικά σχολεία καλύφθηκαν με οργανική θέση εκπαιδευτικού ΠεΟ6;

Γιατί δεν ανακοινώθηκε ούτε ένα νέο οργανικό κενό Αγγλικών στην τροπολογία της 8/6/2021;

Πότε θα διευκρινιστεί πως θα καλυφθούν οι ώρες του μαθήματος στα Νηπιαγωγεία μετά τις μεγαλόσχημες δηλώσεις για την εισαγωγή στην αγγλόφωνη εκπαίδευση από την νηπιακή ηλικία;

Πότε θα συνειδητοποιήσουμε ότι τα Αγγλικά είναι πανελληνίως εξεταζόμενο ειδικό μάθημα χωρίς το διδακτικό ωράριο που αρμόζει και έχει δικαίωμα να λαμβάνει ο εξεταζόμενος μαθητής;

Τέλος, γιατί δεν είχαμε διορισμούς Πε06.50 στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;

Δεν αξίζουν οι μαθητές ειδικής αγωγής να λαμβάνουν αγγλόφωνη εκπαίδευση από τους αρμόδιους καταρτισμένους συναδέρφους ΠΕ06.50;

Περιμένουμε την έγκαιρη απάντηση του Υπουργείου στο αίτημα μας για άμεση αποκατάσταση της αδικίας που υπέστη ο κλάδος μας από τους ελλιπείς διορισμούς αλλά κυρίως ως επακόλουθο οι μαθητές μας και τα παιδιά μας.

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας

Δείτε

Τοποθετήσεις νεοδιόριστων-ανάληψη υπηρεσίας: Οι πυρκαγιές αλλάζουν τις ημερομηνίες;
Νεοδιόριστοι-Νομοθετικό πλαίσιο: Τοποθέτηση-Υπηρεσιακές μεταβολές-Μισθοδοσία-Μονιμοποίηση
Η σειρά διορισμού κατά κλάδο και ειδικότητα: Τι προβλέπει ο νόμος
Αναπληρωτές-Σύμβαση εργασίας: Δυνατότητα ηλεκτρονικής εφαρμογής σύμφωνα με τον ν.4823/2021
Αναπληρωτές πυρόπληκτων περιοχών: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο ΥΠΑΙΘ για μέριμνα και ειδική πρόβλεψη

Δείτε επίσης

Πτυχία ΤΕΙ: Δεν αποτελούν πτυχία ΑΕΙ αν αποκτήθηκαν προ του νόμου 2916/2001-Γνωμοδότηση ΝΣΚ
 Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί σε Χαλκίδα-Αιδηψό: Για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των πληγέντων από τις πυρκαγιές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση