Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνωστισμός μαθητών και εκπαιδευτικών στο ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου εν μέσω πανδημίας COVID-19

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνωστισμός μαθητών και εκπαιδευτικών στο ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου εν μέσω πανδημίας COVID-19: Επιστολή εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ του σχολείου.

Συνωστισμός μαθητών και εκπαιδευτικών

Επιστολή για την έλλειψη κτηριακών υποδομών του σχολείου τους και κατά συνέπεια τον συνωστισμό μαθητών και εκπαιδευτικών, εν μέσω πανδημίας κορονοϊού – COVID-19, απέστειλαν οι εκπαιδευτικοί, το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου.

Το προσωπικό περιμένει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, από τους αρμόδιους φορείς απαντήσεις στα σχετικά έγγραφα που έχουν αποσταλεί και ζητούν τη στήριξη όλων των αρμόδιων φορέων για την επίλυση όλων των προβλημάτων.

Η επιστολή
“Συνωστισμός μαθητών και εκπαιδευτικών στο ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου εν μέσω πανδημίας COVID-19, λόγω έλλειψης κτηριακών υποδομών”

Μόνιμοι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές από κάθε μεριά της Ελλάδας, κουβαλώντας ο καθένας μας διαφορετικές εμπειρίες από διαφορετικά σχολικά πλαίσια, στελεχώσαμε το ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου για αυτή τη σχολική χρονιά.

Ωστόσο, ο φόβος όλων μας ήταν κοινός αντικρίζοντας τις ελλιπείς κτηριακές υποδομές της σχολικής μονάδας μας.

Πενήντα δύο μαθητές και δεκαοχτώ εκπαιδευτικοί

συνωστιζόμαστε σε πέντε μικρές αίθουσες. Εν μέσω πανδημίας COVID-19, καλούμαστε να ακολουθήσουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα που ορίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ασφάλεια των μαθητών μας και του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Οι μαθητές μας ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολία με την τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας και τη χρήση μάσκας.

Πώς μπορούμε

να εφαρμόσουμε αυτά τα μέτρα, όταν τρία διαφορετικά τμήματα και τρείς καθηγητές διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου συνυπάρχουμε και συνωστιζόμαστε σε μία αίθουσα των 15 τ.μ.;

Προκειμένου να γίνει αποσυμφόρηση των αιθουσών, όπως δόθηκε και η αντίστοιχη οδηγία από την Υπουργό Παιδείας, “επιτάξαμε” και τo γυμναστήριο.

Η αίθουσα του γυμναστηρίου είναι εξοπλισμένη με όργανα για την ειδική Φυσική Αγωγή, άκρως απαραίτητα για την κιναισθητική ανάπτυξη των μαθητών και χρησιμοποιείται και ως αίθουσα φυσιοθεραπευτηρίου.

Το Γυμναστήριο λοιπόν,

μετατράπηκε και αυτό σε αίθουσα, όπου συνωστίζονται τρία τμήματα (χωρίς θρανία)με τρεις διαφορετικούς εκπαιδευτικούς, χωρίς φυσικά να μπορούν να τηρηθούν τα βασικά μέτρα ασφαλείας.

Μέσα σε ένα γραφείο των 15 τ.μ. συνωστιζόμαστε η διεύθυνση, η κοινωνική λειτουργός, η ψυχολόγος, η νοσηλεύτρια, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και οι υπόλοιποι διδάσκοντες, αφού λειτουργεί και ως  γραφείο  διδασκόντων.

Όταν ο καιρός δε θα το επιτρέπει,

ο προαυλισμός των μαθητών δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια, λόγω έλλειψης στεγάστρου, με αποτέλεσμα οι μαθητές  να είναι αναγκασμένοι  να εισέλθουν στις τάξεις τους, να βγάλουν τις μάσκες τους  για να φάνε το δεκατιανό τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Το σχολείο

δεν πληρούσε τις υποδομές για αυτό τον αριθμό των παιδιών ακόμα και πριν από την πανδημίαCOVID-19. Πόσο μάλλον τώρα που βρισκόμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο. Εννοείται πως δεν υπάρχει ξεχωριστός χώρος ώστε να απομονωθεί πιθανό κρούσμα.

Η έλλειψη κτηριακών υποδομών του σχολείου μας έχει γνωστοποιηθεί με σχετικά έγγραφα επανειλημμένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Πύργου.

Το διδακτικό μας έργο δυσχεραίνεται!

Η ασφάλεια και η υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικογενειών όλων μας είναι σημαντική!

Σε ένα πιθανό κλείσιμο του σχολείου, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι εύκολη υπόθεση για τους μαθητές μας, ούτε μπορεί να αντικαταστήσει την καθοδηγούμενη, δια ζώσης και εξατομικευμένη διδασκαλία.

Περιμένουμε

από τους αρμόδιους φορείς απαντήσεις στα σχετικά έγγραφα που έχουν αποσταλεί και ζητάμε τη στήριξη όλων των αρμόδιων φορέων για την επίλυση όλων των παραπάνω προβλημάτων, κάτι που θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Απαιτούμε

να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η προστασία που δικαιούμαστε και να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία της σχολικής μονάδας άμεσα.

Οι εκπαιδευτικοί,

το ειδικό βοηθητικό προσωπικό,

το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό του ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου.

Δείτε επίσης

Υλη-οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων ΕΝΕΕΓΥΛ για το σχολικό έτος 2020-21
Αναστολή λειτουργίας σχολείων εξ αιτίας της πανδημίας κορονοϊού: Συνεχής ανανέωση λίστας
Πρόσκληση για θέση Διευθυντή ΕΝΕΕΓΥΛ Αμφισσας: Αιτήσεις από 23.09 έως 02.10.2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση