Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύσταση Διεπιστημονικής Eπιτροπής | Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύσταση Διεπιστημονικής Eπιτροπής: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ προς τα Δ.Σ. των Περιφερειακών Συλλόγων ΕΕΠ και ΕΒΠ με σκοπό τη δημιουργία της.

Σύσταση Διεπιστημονικής Eπιτροπής

Επιστολή προς τους Περιφερειακούς Συλλόγους απέστειλε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ αναφορικά με την προσπάθεια δημιουργίας ειδικής επιτροπής, σύμφωνα με το άρθρο 44 του καταστατικού, ζητώντας προτεινόμενα ονόματα συναδέλφων που επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιτροπή από όλες τις ειδικότητες.

Ο σκοπός της Ειδικής Επιτροπής

Ο σκοπός της Ειδικής Επιτροπής, σύμφωνα με την επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ  είναι:

  • Η κατάθεση προτάσεων για τη σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης και της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης και
  • Ο σημαντικός ρόλο των ΚΕΣΥ ως προς το συντονισμό και την υποστήριξη των σχολικών μονάδων για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου.

Δείτε αναλυτικά την Επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΑΘΗΝΑ, 28/09/2019

Αρ. Πρωτ.:120

ΠΡΟΣ

Δ.Σ Περιφερειακών Συλλόγων Μελών

 Θέμα: Σύσταση Διεπιστημονικής επιτροπής και συμβολή των Δ.Σ. των Περιφερειακών Συλλόγων μελών της ΠΟΣΕΕΠΕΑ ως προς τη δημιουργία της.

 Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Σύμφωνα με τις διεκδικήσεις της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, όπως έχουν ψηφιστεί και ανακοινωθεί στο Υπουργείο Παιδείας στο υπ. Αριθ. Πρωτ. 108 υπόμνημα που κατατέθηκε στην Υφυπουργό στις 26/7/2019 αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι:

«Διεκδικούμε:
  •  Τη δέσμευσή σας προκειμένου τα ΚΕΣΥ να μπορέσουν να λειτουργούν και να υποστηρίζονται ως θεσμός και ως πρότυπες και απαραίτητες υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης και να καλυφθούν με όλες τις ειδικότητες που είναι αναγκαίες και προβλέπονται από το ισχύον νομικό πλαίσιο
  • Την αναγκαιότητα  το πρόγραμμα των ΕΔΕΑΥ να εφαρμοστεί πλέον σε όλες τις σχολικές μονάδες και να μη παραμείνει επ’ αόριστον «πιλοτικό».
  •  Τη σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ- ΕΒΠ στη γενική εκπαίδευση για την υποστήριξη των ευάλωτων κοινωνικά μαθητικών  ομάδων, της λειτουργίας της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης και των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία, των οικογενειών τους και του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας»

 

Με βάση τα παραπάνω και προκειμένου να σχεδιάσουμε τα βήματα αυτής της διεκδίκησης θεωρούμε σημαντική τη συμβολή όλων των μελών στη διαμόρφωση συγκεκριμένης πρότασης , η οποία θα προέλθει από τη βάση με επιστημονικά κριτήρια και με τη συμβολή του ΙΜΕΓΕΕ.

Σας καλούμε να πάρετε ενεργό ρόλο στην προσπάθεια δημιουργίας ειδικής επιτροπής, σύμφωνα με το άρθρο 44 του καταστατικού της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και να μας αποστείλετε, μετά από δικές σας ενέργειες, προτεινόμενα ονόματα συναδέλφων που επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιτροπή από όλες τις ειδικότητες, αν είναι εφικτό.

Στη συνέχεια η ΠΟΣΕΕΠΕΑ θα αποστείλει στην επιτροπή τις προτάσεις που ήδη έχουν κατατεθεί προς αυτή (Ομαδες εργασίας κάθε κλάδου ΣΕΕΠΕΑ Αττικής 2018-19, πρόταση ίδρυσης ψυχοκοινωνικής υπηρεσίας 4/9/2019 και όποια άλλη πρόταση υπάρξει).

Ο σκοπός της ειδικής επιτροπής είναι η κατάθεση προτάσεων για τη σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης και της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης και το σημαντικό ρόλο των ΚΕΣΥ ως προς το συντονισμό και την υποστήριξη των σχολικών μονάδων για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου.

Λόγω των προαναγγελθέντων διορισμών στην γενική εκπαίδευση οι προτάσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που παρέχονται από το ΕΕΠ ΕΒΠ αλλά και συμπεριλαμβάνοντας καλές πρακτικές που εφαρμόζονται στο εξωτερικό, θα μπορούσαν να εστιάσουν στην δημιουργία οργανικών θέσεων στην γενική εκπαίδευση.

Λόγω της κρισιμότητας δημιουργίας οργανικών θέσεων για την κάλυψη των ολοένα και αυξανόμενων αναγκών θα σας παρακαλούσαμε να αποστείλετε τα ονόματα, τον κλάδο και στοιχεία επικοινωνίας όσων θα αποφασίσετε να συμμετέχουν στην ειδική επιτροπή από τον Σύλλογο σας έως τις  10 / 10 /19.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Δείτε σχετικά

Ιδρυση Σχολικής Κοινωνικής Υπηρεσίας σε σχολεία | Ψήφισμα

Ψυχοκοινωνική υπηρεσία στην Εκπαίδευση: Ανάγκη θεσμοθέτησης | Επιστολή

Απάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την πρόταση ίδρυσης Σχολικής Κοινωνικής Υπηρεσίας

__________________________

Δείτε

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 13 ΠΔΕ έως 29/09 – Ενόψη Β Φάσης

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Δείτε ακόμη

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση