Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύσταση οργανικών Πληροφορικής (ΠΕ86.ΕΑΕ) για μόνιμους διορισμούς | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύσταση οργανικών Πληροφορικής (ΠΕ86.ΕΑΕ) στις ΣΜΕΑΕ εν όψη των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή – Επιστολή Αναπληρωτών Καθηγητών Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ).

Σύσταση οργανικών Πληροφορικής

Οι καθηγητές Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 86.ΕΑΕ) με επιστολή τους ζητούν:

  • Να συσταθούν οργανικά κενά Πληροφορικής σε όλες τις ΣΜΕΑΕ της χώρας και να δοθούν προς κάλυψη για μόνιμους διορισμούς.
  • Ισότιμες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ) με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών την τελευταία τριετία.

Δείτε την επιστολή

Αξιότιμη/ε Κυρία/ε,

Οι καθηγητές Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 86.ΕΑΕ) εκτιμούμε την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης να προβεί το συντομότερο δυνατό στην ολοκλήρωση των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή με στόχο την στελέχωση όλων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) με εξειδικευμένο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.

Με μεγάλη λύπη μας τις τελευταίες μέρες πληροφορούμαστε  ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόθεση να προχωρήσει στην σύσταση οργανικών θέσεων Πληροφορικής στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία με συνέπεια τον άδικο αποκλεισμό των καθηγητών  Πληροφορικής από τους πρώτους μόνιμους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε μία εποχή όπου, η ψηφιακή γνώση και δεξιότητα δηλαδή ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών ήδη από τα πρώτα βήματα της σχολικής ζωής τους είναι απαραίτητα εφόδια «επιβίωσης» στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

Μία εποχή όπου οι έννοιες της ψηφιακής ταυτότητας, της ψηφιακής ασφάλειας και των ψηφιακών δικαιωμάτων σχετίζονται άμεσα με την σωστή χρήση του υπολογιστή και του Διαδικτύου και προάγουν τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών.

Με την παρούσα επιστολή αιτούμαστε:

  1. Να συσταθούν οργανικά κενά Πληροφορικής που θα ανταποκρίνονται στις υπάρχουσες ανάγκες σε όλες τις ΣΜΕΑΕ της χώρας, τόσο σε σχολεία Α’θμιας όσο και της Β’θμιας Εκπαίδευσης και να δοθούν προς κάλυψη για μόνιμους διορισμούς.

 

  1. Ισότιμες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ) με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών την τελευταία τριετία για την κάλυψη των πάγιων αναγκών στις ΣΜΕΑΕ όσον αφορά την διδασκαλία της Πληροφορικής και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης.

Σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή και ελπίζουμε στην μέριμνα σας για την στελέχωση των σχολικών μονάδων ΣΜΕΑΕ Α’θμιας και Β’θμιας με μόνιμους και εξειδικευμένους καθηγητές Πληροφορικής με στόχο  την καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών μας και την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης τους, εφόδια που αδιαμφισβήτητα επιβάλλεται να παρέχονται από ένα σύγχρονο σχολείο το οποίο προάγει την ολιστική και διαθεματική προσέγγιση στην μάθηση, την συνεργασία σε ψηφιακά και μη περιβάλλοντα, την αναλυτική, συνθετική και κριτική σκέψη στην επίλυση προβλημάτων καθώς και την ανάπτυξη των επικοινωνιακών και κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών.

Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Καθηγητές Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ)

 Δείτε σχετικά

Παράσταση Διαμαρτυρίας ΟΛΜΕ για εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ΠΕ04
Επιστολή Ενωσης Ελλήνων Χημικών για την κατανομή Οργανικών Θέσεων στα Τμήματα Ενταξης
Διαμαρτυρία για τις Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης
Χημικοί ΕΑΕ: Καλωσορίζουμε τις επιστολές Γεωλόγων, Βιολόγων και Φυσικών για την Ειδική Αγωγή

Πριν φύγετε

Απορρίφθηκε η Τροπολογία για το παράβολο
Ενστάσεις 3ΕΑ: Ανάλυση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ – Αριθμοί ενστάσεων, αιτήσεων, απορριπτέων
Ηγεσία ΑΣΕΠ: Οριστικοί 2ΕΑ μέχρι Χριστούγεννα και 3ΕΑ την Ανοιξη – Τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ για παράβολο
ΦΕΚ Προκήρυξης 7Κ: 317 θέσεις ειδικοτήτων ΕΕΠ-εκπαιδευτικών-Ειδικών Παιδαγωγών-Βοηθητικού προσωπικού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση