“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή για την Ειδική Αγωγή και Αναφορά ΚΚΕ για τα κενά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή για την Ειδική Αγωγή – Δευτέρα 14/10/2019 – και Αναφορά ΚΚΕ για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία με μόνιμους διορισμούς.

Συζήτηση στη Βουλή

Αναφορά κατέθεσαν στη Βουλή οι Βουλευτές του ΚΚΕ Ιωάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης με βάση Επιστολή* της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με την οποία ζητείται να καλυφθούν τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία με μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών.

Επίσης σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής, αύριο Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 18:00΄ θα συζητηθεί στη Βουλή η με αριθμό 71/7-10-2019 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Η κατάσταση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση».

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση με το περιεχόμενό της εδώ

_________________________

*Η Επιστολή της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών! – Μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί τώρα!

Η προσήλωση και αυτής της Κυβέρνησης, μέσω του Υπουργείου Παιδείας, στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές ΕΕ και ΟΟΣΑ εκδηλώνεται με σαφήνεια σε κάθε πτυχή της εκπαιδευτικής πολιτικής.

Ο εμπαιγμός της συνεχίζεται και στην εποχή της «ανάπτυξης»,  με το διαρκές μνημόνιο για την Παιδεία, με όλους τους αντιλαϊκούς κι αντεργατικούς νόμους σε ισχύ, με τα σχολεία να ανοίγουν με χιλιάδες κενά και τη συγκρότηση τμημάτων-μαμούθ, όπου οι 28 μαθητές δεν είναι πλέον ανώτατο όριο, αλλά διακηρυγμένος στόχος!

Η «κανονικότητα» του Υπουργείου Παιδείας μεταφράζεται σε χιλιάδες ώρες κενών.

Σε μαθητές-υποψήφιους πανελλαδικών εξετάσεων που ακόμα δεν έχουν αρχίσει να διδάσκονται ούτε τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα!

Τα στοιχεία μόνο από την Α ́ΕΛΜΕ των 45 σχολείων είναι αποκαλυπτικά!

Τμήματα τεράστια όπου η εκπαιδευτική διαδικασία εξελίσσεται με πολλά εμπόδια.

Χιλιάδες ώρες χαμένες, αφού είτε απουσιάζουν παντελώς εκπαιδευτικοί ή σε κάποιες περιπτώσεις διδάσκουν με προσωρινή τοποθέτηση.

Οι περισσότεροι καθηγητές θα μετακινηθούν και οι μαθητές θα συνεχίσουν με νέους (κι άλλος χαμένος χρόνος προσαρμογής) ή θα βρεθούν χωρίς καθηγητή.

Από τα 45 σχολεία μόνο 3 υπάρχουν χωρίς κενό!

Υπάρχουν σχολεία που οι ώρες που λείπουν είναι περίπου οι μισές όσωνπροβλέπονται!

Τα 42 έχουν από σημαντικές έως και εγκληματικές ελλείψεις!

Έχει σημασία να αναφερθεί, ότι οι μαθητές για μια ημέρα κατάληψης καλούνται να χάσουν εκδρομές προκειμένου να αναπληρώσουν τις ώρες, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο.

Για τις ώρες που χάνονται επειδή δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ποιος έχει την ευθύνη;

Δείτε αναλυτικά την Αναφορά των Βουλευτών και την Επιστολή της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

  _____________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις 306 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | Γ Φάση

Προσλήψεις 305 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας | Γ Φάση

Νέες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών | Τροπολογία στη Βουλή

Τζούφη: Nα προχωρήσουν οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών: Tουλάχιστον 2.500 για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας από τις 4.500

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

 ________________________

Πριν φύγετε

 Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2019 | Αναλυτική καταγραφή

Ολες τις έως σήμερα προσλήψεις εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση