“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχέδια Αναλυτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχέδια Αναλυτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής: Αυτισμός, Τυφλοί μαθητές, Προβλήματα Ακοής, Κινητικές Αναπηρίες, Βαριά Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες κ.α.

Σχέδια Αναλυτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής

http://prosvasimo.iep.edu.gr

___________

Δείτε

Οδηγοί ΣΔΕΥ-ΕΔΕΑΥ: Ψυχολογικές υπηρεσίες, ΕΕΠ, ΔΕΠΥ, Θεραπευτής λόγου, Οικογενειακή υποστήριξη, Μαθησιακές Δυσκολίες, Μαθητές με αυτισμό.

Κανονισμός Λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ – Δείτε το ΦΕΚ B 315 – 12.02.2014

«Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)» – Νόμος 4547/2018  –  άρθρο 10.

 ___________________

Δείτε επίσης

Ολες τις έως σήμερα προσλήψεις εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

____________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

 Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

2 Σχόλια

  1. Βασίλης Κουρμπέτης σε

    Κύριε Μπουρίκο,
    Επειδή στη σελίδα σας αναφέρετε :
    Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/sxedia-analutikwn-programmatwn-eidikhs-agwghs/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας. Πηγή: http://www.especial.gr
    Καλό θα ήταν να κάνετε το ίδιο γιε την ανάρτησή σας «Σχέδια Αναλυτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής» αφού η Πηγή σας είναι : http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/analytika-programmata-eidikhs-agwghs-kai-ekpaideushs
    Και επειδή δηλώνετε «Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.» έχετε μεγαλύτερη ευθύνη στην τήρηση της δεοντολογίας.
    Ελπίζω να το διορθώσετε.
    Ο μέχρι πρόσφατα Επιστημονικός Υπεύθυνος της Πηγής σας,
    Βασίλης Κουρμπέτης

    • Βασίλης Βούγιας σε

      Αγαπητέ φίλε Βασίλη Κουρμπέτη, μακριά από το especial.gr η λογοκλοπή. Επί του θέματος, ουδένα link είναι κατεβασμένο στο especial.gr. Ολα ευρίσκονται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και το πληροφορείται άριστα όταν τα ανοίξει κανείς. Επίσης κάθε σχέδιο αναλυτικού προγράμματος έχει στον τίτλο του το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ή Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Παρόλα αυτά προβαίνουμε πάραυτα σε αναφορά και του http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/analytika-programmata-eidikhs-agwghs-kai-ekpaideushs.
      Τέλος, χαμηλότεροι τόνοι δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν πόσο μάλλον φίλους.

Γράψτε μία απάντηση