Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Βασισμένο στις προσλήψεις αναπληρωτών της τελευταίας διετίας, έτη 2017-18 και 2018-19, με επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων
Σχετικά με:
την αναμενόμενη κατανομή των 4.500 θέσεων εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ για μόνιμο διορισμό στην Ειδική Αγωγή και επικαιροποιώντας την πρόταση που είχαμε κάνει στο παρελθόν, αυτή τη φορά στηριζόμενοι αποκλειστικά σε επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρουσιάζουμε ένα σχέδιο με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΒΠ την τελευταία διετία, δηλαδή τα έτη 2017-18 και 2018-19.
Συγκεκριμένα
Ο μέσος όρος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ-ΕΒΠ των ετών 2017-18 και 2018-19 έχει ως εξής:
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 2. 831
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 2.461
Προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ: 2.040
Σημείωση
- Για το ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν υπολογίστηκαν οι 285 (μέσος όρος διετίας) προσλήψεις στις ΕΔΕΑΥ, παρότι αποτελούν Δομή Ειδικής Αγωγής, για το λόγο πως δεν υφίστανται οργανικές θέσεις.
- Για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας υπολογίστηκε ως μέσος όρος διετίας 84 και 41 προσλήψεις σε ΚΕΣΥ αντιστοίχως.
Μέσος όρος συνολικών προσλήψεων αναπληρωτών τα έτη 2017-18 και 2018-19 για την Ειδική Αγωγή: 7.332
Πίνακας
2018
-19 |
2017
-18 |
Μ.Ο | |
Α/ΘΜΙΑ | 2.897 | 2.765 | 2.831 |
Β/ΘΜΙΑ | 2.566 | 2.357 | 2.461 |
ΕΕΠ-ΕΒΠ | 2.178 | 1.901 | 2.040 |
ΣΥΝΟΛΟ | 7.641 | 7.023 | 7.332 |
Κατανομή επί της εκατό:
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ-ΤΕ: 38,6%
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 33,6%
Προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ: 27,8%
Αν πάμε αναλογικά στους 4.500 μόνιμους διορισμούς βλέπουμε πως:
Για την Α/θμια το 38,6% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.737.
Για την Β/θμια το 33,6% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.512.
Για το ΕΕΠ/ΕΒΠ το 27,8% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.251.
Τελική κατανομή
Ετσι, με κριτήριο τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας ΕΑΕ, Β/θμιας ΕΑΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ την διετία 2017-18 και 2018-19, έχουμε την παρακάτω κατανομή:
-
Εκπαιδευτικοί Α/θμιας ΕΑΕ : 1.737
-
Εκπαιδευτικοί Β/θμιας ΕΑΕ: 1.512
-
ΕΕΠ και ΕΒΠ: 1.251
______________________
Δείτε τα έως σήμερα Οργανικά κενά Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ, Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ και ΕΕΠ και ΕΒΠ, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ
Πίνακας
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ | |
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ | 1.787 |
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ | 1.045 |
ΕΕΠ – ΕΒΠ | 1.733 (1337 ΣΜΕΑΕ + 396 ΚΕΣΥ) |
ΣΥΝΟΛΟ | 4.565 |
Σημείωση
____________________
Δείτε
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Σχέδιο της 05/04/2019 με τη κατανομή των 4.500 θέσεων
____________________
Δείτε επίσης
Επόμενη φάση προσλήψεων-Κενά-Διορισμοί-Κατανομή: Ενημέρωση από Αιρετό ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδή
Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ: Στη Βουλή η μη εφαρμογή του Προγράμματος, από τον ΣΥΡΙΖΑ
Κενά απομακρυσμένων νησιών-Μετεγγραφές: Τι ειπώθηκε στη Βουλή | Video
Κεραμέως-Τζούφη στη Βουλή: «1.800 νέες πιστώσεις»-«Τα κενά είναι πολλά και υπαρκτά»
Τροπολογίες του Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή
____________________
Πριν φύγετε
Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/sxedio-katanomhs-4500-thesewn-sthn-eidikh-agwgh-me-epishma-stoixeia-ypaith/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
5 Σχόλια
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ 1251 ΕΒΠ-ΕΕΠ, ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΕΒΠ?
Σχέδιο είναι δικό μας. Δεν έχουμε κάνει κατανομή σε ειδικότητες.
.
Έχετε κάποια ενημέρωση Κύριε Βούγια για το αν θα συσταθούν οργανικές θέσεις για τις κοινές ειδικότητες στα ειδικά σχολεία της πρωτοβάθμιας; Γιατί σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι τέτοιο οι διορισμοί για τις κοινές ειδικότητες θα είναι εξαιρετικά περιορισμένες.. Ευχαριστώ πολύ για την έγκυρη ενημέρωση που μας παρέχετε.
Εχει τεθεί το θέμα αλλά το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δείξει τις προθέσεις του έως σήμερα.