Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με την παρουσία ειδικών στα κανάλια και τις αντικρουόμενες απόψεις για τα σχολεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με την παρουσία ειδικών στα κανάλια και τις αντικρουόμενες απόψεις για τα σχολεία: Τι απάντησε σε σχετική ερώτηση ο Υπ. Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης και ο Γκίκας Μαγιορκίνης.

Παρουσία ειδικών στα κανάλια

Ερώτηση εδέχθη κατά τη χθεσινή ενημέρωση για τον κορονοϊό ο αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κος Βασίλης Κοντοζαμάνης, αναφορικά με τη σύγχυση που παρατηρείται στους πολίτες τις τελευταίες ημέρες από τις αντικρουόμενες δηλώσεις μελών της Επιτροπής στα ΜΜΕ.

“Κάποιοι λένε «ναι» στο κλείσιμο σχολείων, άλλοι δηλώνουν το αντίθετο. Γιατί δεν μπαίνουν κανόνες στη παρουσία των μελών στα Μέσα Ενημέρωσης;” ρώτησε ο Δημοσιογράφος.

Στην ερώτηση απάντησαν οι κκ. Β. Κοντοζαμάνης και Γ. Μαγιορκίνης.
Ο κος Κοντοζαμάνης διαχώρισε:
  • Την  επιστημονική υπόσταση εκάστου μέλους της Επιτροπής, όπου ο καθένας είναι αυτόνομος επιστημονικά και μπορεί να εκφέρει τη γνώμη του και
  • την άποψη η οποία εκφράζεται στο πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής, όπου εκφράζονται διαφορετικές απόψεις από 33 μέλη και όπου πολλές φορές όταν δεν υπάρχει ομοφωνία γίνεται σύνθεση απόψεων και καταλήγει σε ομοφωνία.

“Άλλες φορές, πολλά θέματα μπαίνουν σε ψηφοφορία” τόνισε ο κος Κοντοζαμάνης, ο οποίος επανέλαβε  πως είναι δύο διαφορετικά πράγματα και δεν πρέπει να συγχέεται η επιστημονική άποψη του καθενός, με τη συλλογική απόφαση που έχει η Επιτροπή των ειδικών.

Ο κος Μαγιορκίνης ανέφερε πως:

“Η Επιτροπή είναι ένα δημιουργικό συλλογικό όργανο που έχει ένα δημοκρατικό τρόπο έκφρασης και όλοι εκφράζουν τις απόψεις τους ελεύθερα κατά τη διάρκεια των συναντήσεων.

Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτή η επιστημονική ζύμωση μέσα από μια Επιτροπή, είναι να εκφραστούν όλες οι απόψεις. Είναι κάτι τελείως φυσιολογικό και κάτι αναμενόμενο.

Στο τέλος αυτό που βγαίνει είναι η καλύτερη έκφραση της επιστημονικής αλήθειας που υπάρχει αυτή τη στιγμή, ώστε να λαμβάνονται οι καλύτερες δυνατές αποφάσεις”.

 Δείτε σχετικά

Tα παιδιά δεν οδηγούν την επιδημία, αλλά την παρακολουθούν: Γιατί μένουν ανοικτά τα σχολεία
Νέα μέτρα κορονοϊού 05.02: Ως έχει για τα σχολεία-Κλειστά στους Δήμους Θήρας, Μυκόνου, Χαλκιδέων, Πατρέων, Αγ. Νικολάου
Σχολεία: Σε ποιες περιοχές λειτουργούν με Τηλεκπαίδευση-Οι νέες κόκκινες περιοχές

Δείτε επίσης

Αναστολή λειτουργίας ειδικών σχολείων ή τμημάτων αυτών λόγω κορονοϊού
Κλειστά σχολεία στο Δήμο Χαλκιδέων για 3 ημέρες για λόγους απολύμανσης
11 κρούσματα στο ΕΕΕΕΚ Εύβοιας: Κλειστά σχολεία και τάξεις στην Εύβοια
Αναστολή λειτουργίας 4ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας λόγω πολλών κρουσμάτων κορονοϊού

Δείτε ακόμη

Διαμάχη εκπαιδευτικών-γονέων και αρχών στις ΗΠΑ για το άνοιγμα των σχολείων
Τεστ κορονοϊού εκπαιδευτικών: Δεν υπάρχει ακριβής εικόνα για το πόσοι ελέγχονται
Ερευνα για Τηλεκπαίδευση: Mαθητές μιλούν για άγχος, ψυχική εξάντληση, μοναξιά, φόβο, θλίψη, θυμό
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply