Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τις διευκρινίσεις οριστικών τοποθετήσεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τις διευκρινίσεις οριστικών τοποθετήσεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – “Οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία 67% και άνω θίγονται ανεπανόρθωτα, βιώνουν ανισότητα και θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας”-Επιστολή.

Σχετικά με τις διευκρινίσεις οριστικών τοποθετήσεων

Δημοσιεύουμε ακολούθως επιστολή του εκπαιδευτικού Βασιλείου Α. Σίσκου, κλάδου ΠΕ03 Μαθηματικών, αναφορικά με το διευκρινιστικό έγγραφο (υπ. αριθμ. πρωτ. 69039/ Ε2/11-6-2021) του ΥΠΑΙΘ, με θέμα “Διευκρινίσεις επί οριστικών τοποθετήσεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ”.

Η επιστολή

Tην Παρασκευή 11.06.2021 εστάλη έγγραφο με αρ. Πρωτοκόλλου 69039/ Ε2/11-6-2021 με θέμα: “Διευκρινίσεις επί οριστικών τοποθετήσεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ” και με υπογραφή της Προϊσταμένης  της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κας Μαρίας Δόκου, προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ένα έγγραφο με πολλά σφάλματα και ανακολουθίες.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι το άρθρο 48 του νόμου 4415/ 2016 αντικαθιστά το άρθρο 2 του νόμου 3194/2003 με την αιτιολόγηση ότι αποτελεί νεότερο νόμο. Πουθενά δεν υπάρχει διάταξη, ούτε άρθρο, ούτε νόμος, ούτε Προεδρικό διάταγμα που να αντικαθιστά το άρθρο 2 του νόμου 3194.

Στην συνέχεια,

αναφέρεται στο άρθρο 48 του νόμου 4415/ 2016 και τονίζει ότι, έχει ισχύ μόνο για τις τοποθετήσεις σε ΣΜΕΑΕ και όχι σε τμήματα ένταξης και για παράλληλη στήριξη.

Η παραπάνω τοποθέτηση δεν είναι σωστή και αυτό είναι εμφανές από το άρθρο 1 του Προεδρικού Διατάγματος 100/97, την Υπουργική Απόφαση 48275/Δ3/02-04-2019 και την εγκύκλιο με Αρ. Πρωτοκόλλου 68209/Ε2/10-06-2021.

Τονίζουμε ότι το παραπάνω έγγραφο όπως αναφέρει και το ίδιο, έχει να κάνει με απόψεις της κυρίας Δόκου.

Εάν υιοθετηθεί και ισχύσουν τα ανωτέρω,

οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία 67% και άνω θίγονται ανεπανόρθωτα, βιώνουν ανισότητα και θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Παρακαλούμε όπως

οι τοποθετήσεις στα προτεινόμενα οργανικά κενά γίνουν σύμφωνα με το άρθρο 2 του νόμου 3194/2003 και το άρθρο 48 του νόμου 4415/2016, όσον αφορά στα ΑμεΑ με αναπηρία 67% και άνω.

Με εκτίμηση,

Βασίλειος Α. Σίσκος  – ΠΕ03

Δείτε σχετικά

Εγγραφο: Διευκρινίσεις επί οριστικών τοποθετήσεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ
Καταγραφή λειτουργικών κενών Δευτεροβάθμιας για τη διενέργεια αποσπάσεων σε ΚΕΣΥ, ΣΜΕΑΕ και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ
Διαδικασία τοποθέτησης νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες | Οδηγός

Δείτε επίσης

Λήξη μαθημάτων Δημοτικού-Νηπιαγωγείου: Εφαρμοστική Εγκύκλιος από το Υπουργείο Παιδείας
Σύσταση 721 οργανικών θέσεων κλάδων Πρωτοβάθμιας-Ορισμός οργανικών κλάδων Δευτεροβάθμιας

Πριν φύγετε

 Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2021-22: Διαδικασία-Εγκρίσεις-Εκπαιδευτικοί-ΕΒΠ-Σχολικοί Νοσηλευτές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση