Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών: Απίστευτη ταλαιπωρία το sms

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών: Ενημέρωση Ν. Κορδή-“Αλήθεια πόσο δύσκολο θα ήταν να αναρτηθούν οι πίνακες με όλα τα ονόματα τη στιγμή που ξεκίνησε η αποστολή sms;”.

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών

Ανακοινώθηκαν τελικά στις 1 τα ξημερώματα οι προσλήψεις 24.806 αναπληρωτών σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης!

Είχε προηγηθεί μια απίστευτη ταλαιπωρία

με τις συνεχείς αναβολές των επίσημων ανακοινώσεων που από Τρίτη κατέληξαν να ανακοινωθούν επίσημα ξημερώματα Παρασκευής, τις επιλεκτικές “πληροφορίες και διαρροές” για ποσοστά προσλήψεων ανά βαθμίδα και κλάδο αλλά και περιοχές τοποθέτησης αναπληρωτών πριν φυσικά τις επίσημες ανακοινώσεις!

Πόσο τυχαίο είναι άραγε ότι στα forum των αναπληρωτών στα κοινωνικά δίκτυα, κυκλοφορούσαν “ονόματα και διευθύνσεις” από νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης όταν τα ονόματα βγήκαν επίσημα στις 1 τα ξημερώματα της Παρασκευής;

Την ίδια στιγμή υπήρξε μια απίστευτη ταλαιπωρία με την αποστολή sms

που ξεκίνησε λίγο μετά τις 8 και συνεχιζόταν ακόμα και μετά τις 12 επιτείνοντας το άγχος και την αγωνία δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων αναπληρωτών;

Αλήθεια πόσο δύσκολο θα ήταν να αναρτηθούν οι πίνακες με όλα τα ονόματα τη στιγμή που ξεκίνησε η αποστολή sms;

Υπάρχει κανείς που να διαφωνεί ότι οι διαδικασίες των Υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών (μόνιμοι διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών, μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις), πρέπει να χαρακτηρίζονται από πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα;

Είναι δυνατόν εν έτει 2021

οι διαδικασίες αυτές που γίνονται από Πίνακες ή από ξεκάθαρη μοριοδότηση να χρησιμοποιούνται ως ένας μηχανισμός δέσμευσης συνειδήσεων;

Με απλά λόγια τα αυτονόητα να παρουσιάζονται ως αποτέλεσμα “επίπονων” προσπαθειών κάποιων πολιτικών, συνδικαλιστικών ή και εκπαιδευτικών “παραγόντων”;

Και φυσικά υπάρχουν ευήκοα ώτα τέτοιων απόψεων;

Η απάντηση είναι δική σας… Σε σχέση με την κατανομή των πιστώσεων για άλλη μια φορά η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αντιμετωπίστηκε ως ο φτωχός συγγενής! Από τις 24.806 συνολικές προσλήψεις η Πρωτοβάθμια πήρε τις 14.823 (59,75%), η Δευτεροβάθμια τις 5.493 (22,14%) και οι πιστώσεις για ΕΕΠ/ΕΒΠ ήταν 4.460 (17,97%)! Τόσο απλά… τόσο επιτελικά…

Στη Γενική Εκπαίδευση είχαμε συνολικά 11.699 προσλήψεις. Εξ αυτών οι 8.124 (69,44%) έγιναν στην Πρωτοβάθμια και οι 3.575 (30,55%) στη Δευτεροβάθμια! Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση έγιναν 8.415 προσλήψεις.

Εξ αυτών οι 6.699 (79,60%) έγιναν στην Πρωτοβάθμια και οι 1.716 (20,39%) στη Δευτεροβάθμια. Είχαμε τέλος και 202 προσλήψεις μουσικών στα Μουσικά Σχολεία που φυσικά δεν καλύπτουν τα πολύ σοβαρά κενά των Μουσικών Σχολείων!

Και επειδή θα ακουστεί το γνωστό αφήγημα

των κενών να τονίσουμε ότι οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια! Ακόμα και τα πετσοκομμένα κενά της Δευτεροβάθμιας είναι πολύ περισσότερα από αυτά που καλύφθηκαν!

Την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου και κυρίως στις 13 Σεπτεμβρίου θα φανεί η ακριβής εικόνα παρά την προσπάθεια της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να συμμαζέψει με κάθε τρόπο τα κενά! Το αλαλούμ συνεχίζεται και τη σημερινή μέρα με την αποτύπωση των κενών που θα είναι μόνο όσες είναι και οι προσλήψεις!

Είναι γνωστό ότι το ΥΠΑΙΘ

θα δίνει τον αριθμό των αναπληρωτών που θα διορίζονται στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης και έπειτα οι Δ/νσεις θα αποστέλλουν τον αριθμό των κενών που θα συμφωνεί με αυτόν που ήδη θα έχει δώσει το Υπουργείο και θα γίνεται η τοποθέτησή τους κεντρικά!!!

Αλήθεια με ποια κριτήρια και πώς θα αποφασίσει η κάθε Δ/νση για τα κενά και σε ποια θα δώσει προτεραιότητα κατόπιν “αξιολόγησης”;

Πώς θα υπάρξει ισότητα και δικαιοσύνη στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών ανάλογα με τη θέση τους στον πίνακα, αν για παράδειγμα οι πρώτοι πάνε σε απομακρυσμένες περιοχές (στο νόμο 4823/2021, που ψήφισε η κυβερνητική πλειοψηφία τέλος Ιουλίου, στο άρθρο 166 προβλέπεται προτεραιότητα κάλυψης κενών στα ολιγοθέσια σχολεία) και σε επόμενη φάση σε πιο κεντρικές περιοχές;

Είναι φανερό πως η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

επιδιώκει, μετά και τον διορισμό δοτών αιρετών, να καταστήσει τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης απλά εκτελεστικά όργανα των επιλογών της και έναν βραχίονα εφαρμογής της πολιτικής των περικοπών σε όλα τα επίπεδα.

Ο αγώνας για την κάλυψη όλων των σοβαρών εκπαιδευτικών κενών συνεχίζεται! Και είναι προφανές ότι στις 13 Σεπτέμβρη το άνοιγμα των σχολείων θα γίνει με πολύ σοβαρές ελλείψεις σε όλες τις δομές και τις βαθμίδες!

Καλή δύναμη, υγεία και καλή τοποθέτηση σε όλους και όλες που προσλήφθηκαν!

Μην ξεχνάμε ότι την Τετάρτη πρέπει να βρεθούν σε κάθε γωνιά της χώρας και να αναλάβουν υπηρεσία!

27/8/2021

Νεκτάριος Κορδής-nekordis@yahoo.gr- 6932600870

Μέλος του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ/ Τ. αιρετός στο ΚΥΣΔΕ με τις ΣΥΝ.Ε.Κ

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2021-22 Α Φάση | Ονόματα
Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας 2021-22 Α Φάση | Ονόματα
Προσλήψεις επιπλέον 222 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής, στη Γενική Εκπ/ση για το 2021-22
Αποφάσεις πρόσληψης ΕΕΠ-ΕΒΠ Α Φάση 2021-22: Αριθμοί αναλυτικά ανά κλάδο σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ-Παράλληλη
Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει-Δικαιολογητικά πρόσληψης-Μισθολογικά
Διαδικασία τοποθέτησης-ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ | ΦΕΚ
Αναπληρωτές-anaplirotes.gov.gr: Σε λειτουργία η εφαρμογή για υπογραφή της ψηφιακής σύμβασης
Πληρωμή αναπληρωτών 2021-22: Ο Οδηγός με όλες τις λεπτομέρειες-Υποδείγματα συμβάσεων-απουσιολογίων
Δικαιολογητικά πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών | Κατάλογος

Πριν φύγετε

Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων: Μόρια Μεταθέσεων-Κατηγορίες-Δυνατότητα αναζήτησης σχολείων-ΚΕΣΥ
Ολες οι περσινές προσλήψεις αναπληρωτών για το 2020-21
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση