Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τις τοποθετήσεις νεοδιορισθέντων και αποσπασμένων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τις τοποθετήσεις νεοδιορισθέντων και αποσπασμένων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ: Επισημάνσεις από τη Γεωργία Μπουλμέτη και τον Βασίλη Βούγια, με αφορμή ερωτήματα μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Σχετικά με τις τοποθετήσεις νεοδιορισθέντων και αποσπασμένων

Ενημέρωση από τη Γεωργία Μπουλμέτη και τον Βασίλη Βούγια

Σχετικά με ερωτήματα συναδέλφων για τις τοποθετήσεις αποσπασμένων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι Αποσπάσεις προηγήθηκαν των μόνιμων διορισμών.

Μάλιστα οφείλουμε να επισημάνουμε ότι μπορεί κάποιος συνάδελφος που αιτήθηκε Απόσπασης να γνώριζε τα οργανικά κενά που δεν είχαν καλυφθεί από τις Μεταθέσεις και γι αυτό κατέθεσε την αίτηση απόσπασης.

Ειδικά για τα ΣΔΕΥ σε ΚΕΔΑΣΥ τα κενά ήταν αποκλειστικά οργανικά και όχι λειτουργικά. Επίσης να θυμίσουμε ότι αναφορικά με τους εκπαιδευτικούς οι περισσότερες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είχαν ολοκληρώσει τις Αποσπάσεις.

Στη συνέχεια με τη διενέργεια των μόνιμων διορισμών έπρεπε να τοποθετηθούν προσωρινά οι νεοδιορισθέντες σε λειτουργικά κενά εντός της περιοχής διορισμού.

Τότε η οδηγία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ήταν να τοποθετηθούν πρώτα οι νεοδιοριζόμενοι και στη συνέχεια οι αποσπασμένοι, βασιζόμενοι σε εγκύκλιο του 2021 με την οποία τοποθετήθηκαν οι νεοδιoριζόμενοι εκπαιδευτικοί τον Αύγουστο του 2021. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Η συγκεκριμένη οδηγία από το ΥΠΑΙΘ δεν ίσχυσε για όλους, καθώς κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είχαν ήδη προχωρήσει στη διαδικασία τοποθετήσεων των αποσπασμένων μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Θεωρούμε ότι δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα από τη στιγμή που το ζήτημα αυτό δεν αντιμετωπίστηκε ενιαία, με συνέπεια να υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και ΠΔΕ πανελλαδικά και εκ του αποτελέσματος άνιση μεταχείριση μεταξύ των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ, ως προς τις τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και των αποσπασμένων μελών.

Δείτε σχετικά

Οδηγός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Δικαιολογητικά-Ανάληψη υπηρεσίας-Ορκωμοσία-Τοποθέτηση-Μισθός-Αδειες 

Διαδικασία τοποθέτησης νεοδιόριστου: Το νομοθετικό πλαίσιο για προσωρινή και οριστική τοποθέτηση 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Πριν φύγετε

Αποσπάσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Τα ονόματα

Αδειες εκπαιδευτικών ΑμεΑ και υπαλλήλων με τέκνα με αναπηρία-Ωράριο | Παράθεση νομοθεσίας 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply