Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολεία: 4.784 προσλήψεις αναπληρωτών covid-200 τμήματα σε Τηλεκπαίδευση-3 τρόποι κάλυψης κενών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολεία: 4.784 προσλήψεις αναπληρωτών covid-200 τμήματα σε Τηλεκπαίδευση σήμερα-Οι 3 τρόποι κάλυψης κενών-Τι θα γίνει με την άδεια ειδικού σκοπού.

4.784 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα διενεργήσει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή LIVE NEWS, του MEGA, για να καλύψει τα εκπαιδευτικά κενά νοσούντων από κορονοϊό εκπαιδευτικών.

Οι προσλήψεις αυτές θα προστεθούν στις 850 οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σήμερα σύμφωνα με ανακοίνωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κου Ιωάννη Οικονόμου.

200 τμήματα σχολείων προχώρησαν σε Τηλεκπαίδευση σήμερα

Σήμερα μάλιστα 200 Τμήματα σχολείων προχώρησαν σε Τηλεκπαίδευση, εξαιτίας απουσίας εκπαιδευτικών λόγω covid.

Αδεια Ειδικού Σκοπού

Αναφορικά με το τι θα γίνει με την άδεια ειδικού σκοπού στους γονείς οι οποίοι αναγκάζονται να μείνουν σπίτι με το παιδί το οποίο εξαιτίας απουσίας εκπαιδευτικού παρακολουθεί μάθημα εξ αποστάσεως, ο κος Πέτσας, Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, ερωτηθείς σχετικά απάντησε πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο, αλλά θα ρυθμιστεί το θέμα προσεχώς.

Το μεσημέρι σήμερα, Δευτέρα 10.01.2022

τρεις τρόπους διαχείρισης των κενών που προκύπτουν από τους νοσούντες από κορονοϊό εκπαιδευτικούς παρουσίασε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κος Ιωάννης Οικονόμου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης.

Επίσης ο κος Οικονόμου απάντησε

και σε ερώτηση αναφορικά με τις αιτιάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κατηγορεί την Κυβέρνηση ότι επιλέγει την ανοσία της αγέλης και όποιος επιβιώσει.

Αναφορικά με τους τρόπους διαχείρισης των εκπαιδευτικών κενών, αυτοί είναι:
  • Πρώτον, η αναδιάταξη του δυναμικού μέσα στις ίδιες τις μονάδες με βάση το πρόγραμμα, τις ενέργειες και το σχέδιο που θα έχουν οι Διευθύνσεις.
  • Δεύτερον, με νέες προσλήψεις.
  • Και τρίτον, με την Τηλεκπαίδευση.
Αναλυτικά η ερώτηση του δημοσιογράφου και η απάντηση του κου Ι. Οικονόμου

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: 

Καταρχάς, θέλω να μου πείτε τι απαντάτε στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος σας κατηγορεί ότι με το άνοιγμα των σχολείων σήμερα, επιβεβαιώνετε ότι επιλέγετε την ανοσία της αγέλης και όποιος επιβιώσει.

Και ένα δεύτερο σκέλος

σε ό,τι αφορά στο άνοιγμα των σχολείων. Με ποιον τρόπο, πέραν αυτών που μας αναφέρατε, δηλαδή τις μετακινήσεις εκ των έσω και κάποιες προσλήψεις, θα καλυφθούν τα κενά που κάποιοι εκτιμούν ότι θα είναι πολλά στα σχολεία;

Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ:

Τρεις είναι οι τρόποι διαχείρισης των αρρυθμιών, που περιμένουμε και είναι απολύτως αναμενόμενες, όπως ακριβώς υπάρχουν και σε άλλους χώρους εργασίας.

Πρώτον,

η αναδιάταξη του δυναμικού μέσα στις ίδιες τις μονάδες με βάση το πρόγραμμα, τις ενέργειες και το σχέδιο που θα έχουν οι Διευθύνσεις.

Δεύτερον,

με νέες προσλήψεις. Σας είπα προηγουμένως ότι σήμερα έγιναν οι πρώτες και θα ακολουθήσουν κι άλλες.

Και τρίτον,

πάντοτε υπάρχει και η δυνατότητα της τηλεκπαίδευσης, άμεσα διαθέσιμης, σε περίπτωση που χρειαστεί και απαιτηθεί να περάσουμε και σ’ αυτή τη φάση.

Τώρα, η Κυβέρνηση ανοίγει τα σχολεία με ένα πρωτόκολλο,

το οποίο λαμβάνει υπόψη την ανάγκη προστασίας της υγείας των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Όπως και η χώρα μας, έτσι και όλη η υπόλοιπη Ευρώπη, ανοίγει τα σχολεία.

Εμείς έχουμε έναν εκτεταμένο διαγνωστικό έλεγχο που προφυλάσσει τα παιδιά και προφυλάσσει και την κοινωνία από την εκτεταμένη διασπορά, όπως σας είπα και προηγουμένως.

Αυτοί είναι οι όροι με τους οποίους προχωράμε

στη δια ζώσης λειτουργία της εκπαίδευσης και με τη συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας, η Κυβέρνηση θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να πάνε τα πράγματα καλά.

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση