Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολεία εξωτερικού-Αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών από 31.03 μέχρι 17.04.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολεία εξωτερικού-Αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών από 31-03-2022 μέχρι 17-04-2022 και ώρα 23:59 – Πρόσκληση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να καλύψει κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού σε σχολικές μονάδες εξωτερικού,

κ α λ ε ί

τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να αποσπαστούν από το σχολικό έτος 2022-2023 και από το ημερολογιακό έτος 2023 για το Νότιο Ημισφαίριο να υποβάλουν αίτηση απόσπασης.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται: από 31-03-2022 μέχρι 17-04-2022 και ώρα 23:59.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης

Δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης στο εξωτερικό έχουν δημόσιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής, οι οποίοι ανήκουν στους κλάδους/ειδικότητες του Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας, εφόσον:

α) έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτική υπηρεσία, από τα οποία τρία (3) έτη διδακτική υπηρεσία σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έως και τις 31-8-2022, μετά το ΦΕΚ διορισμού και

β) έχουν πιστοποιημένα καλή γνώση (Β2/Β2) της γλώσσας της χώρας στην οποία αποσπώνται ή εναλλακτικά μιας από τις γλώσσες αγγλική, γαλλική ή γερμανική, όταν αυτή δεν είναι η γλώσσα της χώρας απόσπασής τους.

γ) Για τις περιπτώσεις που απαιτείται διδασκαλία σε δύο γλώσσες οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πολύ καλή γνώση (Γ1/C1) της γλώσσας της χώρας υποδοχής.

Διευκρίνιση

Οι αιτήσεις της παρούσας εγκυκλίου αφορούν σε αποσπάσεις με επιμίσθιο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Για τις παρατάσεις αποσπάσεων εξωτερικού, πέραν της τριετίας, ακολουθείται η διαδικασία της αριθμ. 27786/Η2/11-3-2022 (ΑΔΑ: 9ΓΙΗ46ΜΤΛΗ-ΦΘΑ) εγκυκλίου «Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2022-2023 και το ημερολογιακό έτος 2023 του Νοτίου Ημισφαιρίου».

Τρόπος υποβολής αιτήσεων

Οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν την αίτηση απόσπασης ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη https://dipode-aitisi.sch.gr.

Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία των κριτηρίων ή επικαλούμενων λόγων απόσπασης. Οι εκπαιδευτικοί, πριν την «Οριστική Καταχώριση» της αίτησης, πρέπει να μεταφορτώνουν/«ανεβάζουν» (upload) τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτησή τους στο περιβάλλον της διαδικτυακής πύλης.

Οδηγίες τόσο για την ανάρτηση των δικαιολογητικών όσο και για λοιπά θέματα της ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης απόσπασης περιγράφονται στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση (https://dipode-aitisi.sch.gr).

Με την οριστικοποίησή της, η αίτηση λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και μπορεί και να εκτυπωθεί.

Σε εξαιρετική περίπτωση που υπάρχει υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίου φόρτωσης δικαιολογητικών, όπως αναφέρεται στις οδηγίες στην πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, μπορεί να γίνει αποστολή συμπληρωματικών δικαιολογητικών στο πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/. Για την είσοδο στον σύνδεσμο αυτό απαιτούνται κωδικοί στο TaxisNet. Για όσους δε διαθέτουν τους εν λόγω κωδικούς, η διαδικασία απόκτησής τους αναγράφεται στην ιστοσελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).

Δείτε αναλυτικά την Πρόσκληση αιτήσεων εκπαιδευτικών για απόσπαση σε σχολεία του εξωτερικού

Δείτε το Φύλλο Μητρώου Πρόσκλησης 2022-23

Δείτε επίσης

Ρυθμίσεις για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων 

Πρότυπα και πειραματικά-Aποζημίωση εκπαιδευτικών: Οσων συμμετέχουν στις διαδικασίες εισαγωγής 

Τροπολογία: Εξετάσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής μόνον για μαθητές Γ’ Γυμνασίου σχ. έτους 2018-19 

Τροπολογία 5 διατάξεων κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας στη Βουλή 

4 τροπολογίες κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ για ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, ύλη, ΑΕΙ-Κεραμέως: “Η Ελλάδα άλλαξε” 

Κεραμέως-voucher 200 ευρώ: Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ανοίξει η πλατφόρμα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση