Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολεία-κρούσματα κορονοϊού: Σε 9.688 ανήλθαν, σήμερα Τρίτη 11.01.2022, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολεία-κρούσματα κορονοϊού: Σε 9.688 ανήλθαν, σήμερα Τρίτη 11.01.2022, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς-Ο τρίτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) της εβδομάδας θα διενεργηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς την προσεχή Πέμπτη 13 Ιανοαυρίου.

Σε 9.688 ανήλθαν τα εν δυνάμει κρούσματα κορονοϊού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που ανιχνεύθηκαν με τα αυτοδιαγνωστικά τεστ (self test) και τα οποία διενεργήθηκαν εχθές Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022.

Ηταν ο δεύτερος μαζικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος μετά από αυτόν της Κυριακής 9 Ιανουαρίου ο οποίος κατέδειξε περίπου 16.000 εν δυνάμει κρούσματα covid σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Ο τρίτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) της εβδομάδας θα διενεργηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς την προσεχή Πέμπτη 13 Ιανοαυρίου.

Αναμένεται όλα αυτά τα εν δυνάμει κρούσματα να επιβεβαιωθούν ή όχι με τεστ PCR.

Αναφορικά με

τους τρόπους διαχείρισης των εκπαιδευτικών κενών, εξαιτίας του κορονοϊού, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κος Ι Οικονόμου κατά την χθεσινή του ενημέρωση τους προσδιόρισε ως εξής:

  • Πρώτον, με την αναδιάταξη του δυναμικού μέσα στις ίδιες τις μονάδες με βάση το πρόγραμμα, τις ενέργειες και το σχέδιο που θα έχουν οι Διευθύνσεις.
  • Δεύτερον, με νέες προσλήψεις.
  • Και τρίτον, με την Τηλεκπαίδευση.
Για την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας,

η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως ανακοίνωσε εχθές πως σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και Ανάπτυξης, προχωρά άμεσα σε 4.784 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, 3.576 εξ αυτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας και 1.208 αναπληρωτών (γενικής εκπαίδευσης, μαθητείας, ψυχολόγοι/κοινωνικοί λειτουργοί) με συμβάσεις ως τη λήξη του σχολικού έτους, προκειμένου να καλύψουν αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν από απουσίες εκπαιδευτικών σχετιζόμενες με την πανδημία του κορωνοϊού.

Δείτε ακόμη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση