Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολείο και ΔΕΠΥ: Σεμινάριο ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολείο και ΔΕΠΥ: Σεμινάριο ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας – 2ος κύκλος δύο (2) εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων – Πέμπτη 5 Μαΐου και Πέμπτη 12 Μαΐου 2022.

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και σε συνέχεια του προηγούμενου επιμορφωτικού σεμιναρίου των έξι (6) συναντήσεων, διοργανώνει και 2ο κύκλο δύο (2) εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων, με θέμα:

«Σχολείο και ΔΕΠ-Υ»

Ο κύκλος των δύο (2) νέων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων υλοποιείται σε συνεργασία του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.). Στερεάς Ελλάδας (http://stellad-old.pde.sch.gr/pekes) με την Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής ψυχολογίας (https://medicalpsychology.eu) και εξειδικευμένους επιστήμονες της Ελληνικής Εταιρείας Ιατρικής Ψυχολογίας, σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν και στις δύο επιμορφωτικές συναντήσεις θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

  • Πέμπτη 5 Μαΐου και ώρα 7 μ.μ.

ΔΕΠ-Υ: Διαχείριση μαθητών με ΔΕΠΥ στη σχολική τάξη.        

Εισηγητής:  Δρ. Κανδαράκης Ανδρέας, ψυχοπαιδαγωγός

 Κωδικός (αν ζητηθεί) 1234

________________________________________________

  • Πέμπτη 12 Μαΐου και ώρα 7 μ.μ.

ΔΕΠ-Υ: Προσαρμοσμένο ατομικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για μαθητές με διαγνωσμένη ADHD (ΔΕΠΥ).

Εισηγητής:  Δρ. Τσιναρέλης Γεώργιος, visiting professor

 

              Κωδικός (αν ζητηθεί) 1234

 Δείτε επίσης

Ημερίδα: Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση-Διαχείριση Περιπτώσεων Κακοποίησης/Παραμέλησης Ανηλίκων-07.05.2022 

Ψηφιακά μέσα και περιβάλλοντα-Επαναπροσδιορίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία: Διημερίδα ΠΔΕ και ΠΕΚΕΣ Αττικής 

Δείτε ακόμη

Πειραματικά-Διαδικασία κλήρωσης: Ενημέρωση για τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών 

ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο 

Εισαγωγή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply