Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΕΚΠΑ: Διοργάνωση σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΕΚΠΑ: Σε συνεργασία με την Κοινότητα Πρακτικής Συμβούλων Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Πρώτο σεμινάριο στις 24/11/2021.

Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΕΚΠΑ

Η Κοινότητα Πρακτικής Συμβούλων Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Αθλητικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής Φυσικής Αγωγής της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), διοργανώνουν διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Σχεδιασμός, Προγραμματισμός και Αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή».

Λίγα λόγια για την Κοινότητα

Η Κοινότητα Πρακτικής έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο υποστήριξης της πρακτικής άσκησης των φοιτητών/τριων της ΣΕΦΑΑ ΕΚΠΑ σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Περαιτέρω, απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής σχολείων διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και αποφοίτους ΣΕΦΑΑ (τουλάχιστον 100 μέλη) που επιθυμούν να αναπτυχθούν επαγγελματικά εντός και δια μέσου της επίβλεψης της πρακτικής άσκησης των φοιτητών/τριων της ΣΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ.

Διεξαγωγή σεμιναρίων

Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, η Κοινότητα Πρακτικής διοργανώνει μία σειρά σεμιναρίων επιμόρφωσης, τα οποία θα διεξαχθούν διαδικτυακά (μία φορά το μήνα, κάθε 3η Τετάρτη, ώρα 19.00-21.00).

Πρώτο σεμινάριο

Το πρώτο επιμορφωτικό σεμινάριο έχει θέμα “Σχεδιασμός, Προγραμματισμός και Αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή” και θα διεξαχθεί την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021, ώρα 19.00 – 21.00 στο διαδικτυακό σύνδεσμο που μπορείτε να βρείτε εδώ (μέσω της πλατφόρμας Webex).

Που απευθύνεται

Το εν λόγω σεμινάριο απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής καθώς και φοιτητές/τριες και πτυχιούχους ΣΕΦΑΑ.

Εισηγητές στα σεμινάρια είναι μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΕΠ της ΣΕΦΑΑ που έχουν αποδεχθεί την πρόσκληση για εισήγηση ανά θεματική ενότητα, καθώς και εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής που μέσω της Κοινότητας έχουν “ενδυναμωθεί ερευνητικά και επαγγελματικά” ώστε να παρουσιάσουν την οπτική του γυμναστή ή της γυμνάστριας επί του εκάστοτε θέματος.

Θεματολογία επόμενων σεμιναρίων
  • Σχέσεις εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής με μαθητές και γονείς. Παιδαγωγική προσέγγιση.
  • Δεξιότητες για ολόπλευρη ανάπτυξη στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
  • Διαχείριση ανεπιθύμητων συμπεριφορών εντός της Φυσικής Αγωγής. Οικολογική προσέγγιση.
  • Ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής ως αναστοχαζόμενος επαγγελματίας.
  • Κοινότητες μάθησης, κοινότητες πρακτικής, διαδικτυακές κοινότητες.
  • Συμβουλευτική στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό.
  • Περιβαλλοντική αγωγή και αναψυχή εντός και δια μέσου της Φυσικής Αγωγής.

Βρείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες.

Δείτε επίσης
Κλιματική Κρίση και Εκπαίδευση για την Αειφορία: Διαδικτυακή επιμορφωτική εκδήλωση
Διδασκαλία Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο: Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση