Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολιασμός τηλεκπαίδευσης από Παρατηρητήριο για την Παιδεία ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολιασμός τηλεκπαίδευσης από Παρατηρητήριο για την Παιδεία ΣΥΡΙΖΑ – H πραγματικότητα που μεταφέρουν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς είναι διαφορετική από αυτήν της Υπουργού Παιδείας.

Σχολιασμός τηλεκπαίδευσης

Με ανάρτηση στο facebook σχολιάζει το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ τα, όπως αναφέρει, σοβαρά προβλήματα εφαρμογής της «εξ αποστάσεως» εκπαίδευσης:

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, το οποίο αποτελεί μια πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό την ενημέρωση, το συντονισμό και τη δράση για θέματα εκπαίδευσης,
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αναφέρει πως η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ξεπερνά κάθε προσδοκία. Όμως η πραγματικότητα που μεταφέρουν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς είναι διαφορετική”
Ετσι, μ αυτόν τον τρόπο, το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ, όπως επισημαίνει, αποτυπώνει τα σοβαρά προβλήματα που καταγράφονται στις ψηφιακές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης του υπουργείου και τις συνεχείς δυσκολίες στην ηλεκτρονική πρόσβαση.

_________________

Αναλυτική παράθεση στοιχείων στη Βουλή αναφορικά με την υλοποίηση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Εχθές, Πέμπτη 2 Απριλίου 2020, στη Βουλή, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.  απάντησε σε Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού του “ΜΕΡΑ25” κας Σοφίας Σακοράφα

Η κα Σακοράφα αναφέρθηκε στην προβληματική λειτουργικότητα της διαδικτυακής πλατφόρμας και στην ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η Υπουργός κα Κεραμέως παρέθεσε τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την περαιτέρω στήριξη της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, που ήδη υλοποιείται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά εδώ
Επιπροσθέτως ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης ως εξής:

«για την ανταπόκριση και τη ζέση με την οποία υλοποιούν τις νέες διαδικασίες, για τη συνεργατική τους διάθεση, αλλά και για την ετοιμότητα και την ευελιξία.

Δίνουν στα παιδιά μας το πιο σημαντικό μάθημα με το παράδειγμά τους: σε κάθε δυσκολία, ενώνουμε τις δυνάμεις μας, βρίσκουμε λύσεις, μαθαίνουμε κάτι νέο ή το δημιουργούμε, προκειμένου να προοδεύσουμε.»

η κρίση να γίνει αφορμή να αξιοποιήσουμε δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας, να αξιοποιήσουμε ψηφιακά εργαλεία, να εξελίξουμε τις ψηφιακές μας δεξιότητες» και κάλεσε «σύσσωμο τον πολιτικό κόσμο να συμβάλει στην πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση της κρίσης με τις εποικοδομητικές προτάσεις του.

Σε αυτήν την προσπάθεια, είμαστε όλοι μαζί, η προσπάθεια είναι εθνική. Και θα τα καταφέρουμε.»

Δείτε σχετικά

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Solar Toys on

    Η τηλεκπαίδευση, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, είναι κάτι που επηρέασε τα παιδιά γνωσιακά, κοινωνικά και συναισθηματικά. Η επίδραση αυτή είναι περισσότερο σημαντική στα παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, προκαλώντας τους άγχος και εκνευρισμό, αφού αποτελεί εμπόδιο στη φυσική επικοινωνία τους, τόσο με τους δασκάλους, όσο και με τα υπόλοιπα παιδιά μέσα στην τάξη. Ο αντίλογος που υπάρχει στα παραπάνω είναι ότι, αφού όλα πλέον γίνονται ψηφιακά, θα πρέπει οι νέες γενιές να εκπαιδευτούν σχετικά, ώστε να μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ψηφιακού κόσμου. Από το σημείο, όμως, του να υπάρξει μια ψηφιακή εκπαίδευση, η οποία θα δρα συμπληρωματικά – και ίσως ενισχυτικά – στην διά ζώσης εκπαίδευση, μέχρι του να την αντικαταστήσει τελείως, υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Στόχος πρέπει να είναι τα ψηφιακά μέσα να συνδυάζονται αρμονικά με την διά ζώσης εκπαίδευση και όχι να δημιουργούν «ψηφιακά προφίλ» χωρίς ουσιαστική ανθρώπινη επικοινωνία και σύνδεση…

Leave A Reply