Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολική Ημέρα κατά της Βίας: Kαλούνται οι σχολικές μονάδες να αφιερώσουν χρόνο, από την Τετάρτη 3 έως και την Τρίτη 9.03.2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολική Ημέρα κατά της Βίας: Kαλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τετάρτη 3 Μαρτίου έως και την Τρίτη 9 Μαρτίου 2021.

Σύμφωνα με την υπ. αριθμ. πρωτ. Φ1/24141/ΓΔ4/02-03-2021 Εγκύκλιο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή:

Αναλυτικά

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς

των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή,

καλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τετάρτη 3 Μαρτίου έως και την Τρίτη 9 Μαρτίου 2021, (δύο ή περισσότερες διδακτικές ώρες με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών) σε δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, κ.α.) με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Οι ανωτέρω δράσεις

δύνανται να πραγματοποιηθούν δια ζώσης ή/και διαδικτυακά, με δεδομένο ότι θα τηρηθούν απαρέγκλιτα οι οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για την προστασία από τον κορωνοϊό COVID-19, με την είσοδο έως 2 ατόμων το ανώτερο σε κάθε τμήμα πλέον του εκπαιδευτικού.

 Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ζητούνται από το Υπουργείο για τις μεταθέσεις 2021
Αποτελέσματα αποχής Δευτεροβάθμιας: 87% στα 3/5 των σχολείων μέχρι τώρα
Υλοποίηση νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: 1η συνεδρίαση Ολομέλειας ΚΣΕΕΚ
 Συναντήσεις πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ με ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Αξιολόγηση-Ενέργειες προς όφελος των εκπαιδευτικών
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply