Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολική μονάδα-αξιολόγηση: Το Υπουργείο ζητά από τα σχολεία με “φασόν” κείμενο στην πλατφόρμα ΙΕΠ να το αντικαταστήσουν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολική μονάδα-αξιολόγηση: Το Υπουργείο ζητά από τα σχολεία με “φασόν” κείμενο στην πλατφόρμα ΙΕΠ να το αντικαταστήσουν έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Με έγγραφο, το οποίο υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και ΕΑΕ κος Α. Κόπτσης και το οποίο αποστέλλεται σε όποια σχολική μονάδα έχει υιοθετήσει το προδιαμορφωμένο – “φασόν” – κείμενο και το έχει αναρτήσει στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, αναφορικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας, επισημαίνεται πως:

“δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω” και ως εκ τούτου “η ανάρτηση δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη”.

Ακολούθως τονίζεται πως,

έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης, “οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο”.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο

“Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας,

θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ

την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης”.

Δείτε επίσης

Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας: Νέες οδηγίες και κατευθύνσεις
Κυβερνητικός εκπρόσωπος για “φασόν” κείμενα αξιολόγησης-κενά στα σχολεία-ΔΙΕΚ-Παρελάσεις
Κεραμέως-φασόν απαντήσεις αξιολόγησης: Δεν συνιστούν συμμετοχή-Δικαστική απόφαση και νόμος περιέχουν κυρώσεις
Αξιολόγηση-ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας-Η απάντηση για τα έτοιμα-“φασόν” κείμενα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση