Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ/Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος: Οδηγός για εκπαιδευτικούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ/Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος: Ενας οδηγός για εκπαιδευτικούς – Της Alice Stobar – National Autistic Society (NAS).

Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ
Σύμφωνα με το προλογικό σημείωμα

Εάν εργάζεσθε σε σχολείο, τυπικό ή ειδικό, αναπόφευκτα θα αντιμετωπίσετε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού.

Οι μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) διατρέχουν ιδιαίτερα μεγάλο κίνδυνο να πέσουν θύματα εκφοβισμού.

Αυτό το βιβλίο

θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το γιατί και θα σας δώσει στρατηγικές και ιδέες για την προώθηση της κατανόησης της ΔΑΦ ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές, την αντιμετώπιση και μείωση των περιστατικών εκφοβισμού και την υποστήριξη των μαθητών με ΔΑΦ που εκφοβίζονται.

Δείτε σε μορφή pdf τον Οδηγό για το Σχολικό Εκφοβισμό και Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος

_____________________

Η Alice Stobard

συντονίζει την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για τη Νοτιοανατολική Αγγλία της National Autistic Society (NAS).

Πριν από αυτό δίδαξε παιδιά στο φάσμα του Αυτισμού σε σχολείο της NAS και υποστήριξε παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στη Νότιο Αφρική.

Τα τρέχοντα καθήκοντά της περιλαμβάνουν διασυνδετική εργασία τόσο με τυπικά όσο και ειδικά (SEN) σχολεία για την ανάπτυξη πρακτικών τρόπων εκπαιδευτικής υποστήριξης παιδιών με Αυτισμό.

Εκπαιδεύει άτομα που εργάζονται στην εκπαίδευση και είναι μέλος της Ομάδας Πιστοποίησης της NAS, που παρέχει προγράμματα πιστοποίησης δομών που προσφέρουν υπηρεσίες σε άτομα στο Φάσμα του Αυτισμού, σε όλη τη Βρετανία.

Δείτε επίσης

Σχολική Ημέρα κατά της Βίας: Kαλούνται οι σχολικές μονάδες να αφιερώσουν χρόνο, από την Τετάρτη 3 έως και την Τρίτη 9.03.2021
Σχολικός Εκφοβισμός–Επιθετικότητα στο σχολείο: Κατευθύνσεις και μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου
ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ-Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Σχεδιασμός και οργάνωση | ΦΕΚ
Κύκλος σεμιναρίων: Συνάντηση της Ιατρικής με τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες

Πριν φύγετε

Σειρά διαλέξεων από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης: Από 1η Μαρτίου
Η πανδημία από τη σκοπιά των κοινωνικών επιστημών: Κύκλος σεμιναρίων από το Πανεπιστήμιο Κρήτης
Βάνα Παπαευαγγέλου: Tα μικρά παιδιά έχουν πια ιδρυματοποιηθεί μέσα στο σπίτι, αγκαλιά με το τάμπλετ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση