Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγχωνεύσεις τμημάτων-1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγχωνεύσεις τμημάτων-1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου το οποίο στεγάζεται στο Σικιαρίδειο Ιδρυμα: Ερώτηση στη Βουλή από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου

Ερώτηση στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου κατέθεσε η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου αναφορικά με τη μείωση των διαθέσιμων αιθουσών και της συγχώνευσης τμημάτων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου του Αμαρουσίου, που στεγάζεται στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα.

Το μέτρο αυτό

χαρακτηρίζεται αντιπαιδαγωγικό και προκαλεί, σύμφωνα με τη Βουλευτή, υγειονομικούς κινδύνους εν μέσω πανδημίας covid, προκαλώντας αρνητικές συνέπειες στις μαθήτριες και στους μαθητές του εν λόγω σχολείου.

Η Βουλευτής ερωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ,

αν σκποπέυει να προχωρήσει στην άμεση άρση της απόφασης για συγχώνευση των τμημάτων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, που στεγάζεται στο Σικιαρίδειο Ιδρυμα.

_____________

Δείτε το κείμενο της Ερώτησης
ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 17-11-2021

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: “Συγχωνεύσεις τμημάτων στο 1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου”
Σύμφωνα με το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου,

ο σύλλογός τους ενημερώθηκε πρόσφατα για την επιβεβλημένη, δια προφορικής εντολής, μείωση των διαθέσιμων αιθουσών και της συγχώνευσης τμημάτων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου του Αμαρουσίου, που στεγάζεται στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, με πρωτοβουλίες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.) Β ́ Αθήνας αλλά και με την εμπλοκή του Δήμου Αμαρουσίου.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετικά δημοσιεύματα,

η προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Β ́ Αθήνας, εκτελώντας εντολές του κου Διευθυντή της Π.Ε. Β ́ Αθήνας, ο οποίος θεωρούσε ότι το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου έχει «πολύ απλωθεί» και με την εμπλοκή του Προέδρου της Δ.Ε.Π. Αμαρουσίου, επέβαλαν, στην αρχή του φετινού σχολικού έτους, την παραχώρηση αιθουσών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου, που συστεγάζεται με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου, αυξάνοντας τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου.

Το γεγονός αυτό,

όντας κατεξοχήν αντιπαιδαγωγικό από πλευράς Ειδικής Αγωγής και προκαλώντας παράλληλα υγειονομικούς κινδύνους στην τρέχουσα συγκυρία «πανδημίας», μόνον αρνητικές συνέπειες προκαλεί στις μαθήτριες και στους μαθητές του εν λόγω σχολείου, ενώ καταργείται το γραφείο των εκπαιδευτικών του και μετατρέπεται σε αίθουσα διδασκαλίας και ακόμα χειρότερα, εγκαθίσταται αίθουσα διδασκαλίας του σχολείου στον χώρο που είχε οριστεί, αρχικά, ως χώρος εστίασης (κουζίνα), έχοντας μετασκευαστεί αναλόγως, πριν λίγα χρόνια, γι’ αυτό τον σκοπό, με δαπάνες της Πολιτείας.

Όλα αυτά, όπως αναφέρουν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί,

έγιναν με την αόριστη υπόσχεση από την πλευρά της Δ.Ε.Π. Αμαρουσίου και του Προέδρου της, ότι θα φροντίσει ο Δήμος Αμαρουσίου να εξασφαλίσει δύο αίθουσες ελαφράς κατασκευής («container»), στο μέλλον, για τις ανάγκες του Ειδικού Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου.

Περαιτέρω,

ένα μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων, ζητήθηκε, πάλι, με προφορική εντολή, συγχώνευση τμημάτων, με μετακίνηση 7 μαθητών, ενώ μετακινήθηκε μια εκπαιδευτικός (δασκάλα) σε άλλο σχολείο.

Τονίζουν, επίσης ότι,

η προσπάθεια συρρίκνωσης του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, το οποίο στεγάζεται στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, εγείρει ανησυχίες και ερωτηματικά, αναφορικά με το μέλλον της λειτουργίας του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, το οποίο, στο παρελθόν, κινδύνεψε πολλές φορές να αποβληθεί από το Σικιαρίδειο Ίδρυμα, ως εμπόδιο για την μετεξέλιξη του Σικιαριδείου Ιδρύματος σε στέγη φιλοξενίας ατόμων με ειδικές ανάγκες, με την εμπλοκή ευρωπαϊκών κονδυλίων και ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων για την λειτουργία του.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σκοπεύετε να προχωρήσετε στην άμεση άρση της απόφασης για συγχώνευση των τμημάτων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, που στεγάζεται στο Σικιαρίδειο, δεδομένου του αντιπαιδαγωγικού χαρακτήρα της εν λόγω ενέργειας και του υγειονομικού κινδύνου που θα επιφέρει η σχετική εξέλιξη στους ΑμεΑ μαθητές;

2. Αληθεύει το ότι εμπλέκεται στην ανωτέρω πρωτοβουλία η Δ.Ε.Π. Αμαρουσίου, ασκώντας πιέσεις για παραχωρήσεις αιθουσών από το Ειδικό Σχολείο στο Ειδικό Νηπιαγωγείο του Αμαρουσίου;

Δείτε επίσης

Βοηθήματα σε ΑμεΑ-συνταξιούχους-υγειονομικούς ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Υπηρεσία πιστοποίησης Γλωσσομάθειας ΥΠΑΙΘ: Αθέμιτος ανταγωνισμός από την μη σύστασή της-Ερώτηση στη Βουλή
Προσλήψεις 2022: 40.000 στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα | Πίνακας
Δώρο Χριστουγέννων 2021 από ΟΑΕΔ για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πως υπολογίζεται-Πότε πιστώνεται
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση