“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε στη συνάντηση της Δευτέρας 11 Νοεμβρίου 2019 για τις ενστάσεις, τους Πίνακες και τα χρονοδιαγράμματα των Προκηρύξεων.

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ

Δελτίο Τύπου εξέδωσε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ αναφορικά με το τι συζητήθηκε με την ηγεσία του ΑΣΕΠ στη συνάντηση της Δευτέρας 11 Νοεμβρίου 2019 για την πορεία των Προκηρύξεων για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ΕΕΠ, ΕΒΠ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ 11/11/2019

Την Δευτέρα 11/11/2019 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο ΑΣΕΠ μετά από αίτημα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ η πρόεδρος κ. Γ. Μπουλμέτη, η αντιπρόεδρος κ. Σ. Γεωργακάκου και ο αιρετός του ΚΥΣΕΕΠ κ. Β. Βούγιας, από το ΑΣΕΠ η Γενική Διευθύντρια  κ. Κ. Στάγκα και η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Διεύθυνσης Προκηρύξεων κ.  Δ. Σιμιτζόγλου.

Η συνάντηση διήρκεσε μία ώρα και αρχικά τέθηκαν ερωτήματα ως προς την πορεία της έκδοσης των οριστικών πινάκων και θέματα των ενστάσεων που έχουν υποβάλλει οι υποψήφιοι για τις προκηρύξεις 1ΕΑ και 2ΕΑ.

Υπάρχει  η βούληση από πλευράς ΑΣΕΠ να έχουν βγει εντός του 2019 οι πίνακες για τις θέσεις στην Ειδική Εκπαίδευση.

Ως προς την 1ΕΑ πρόκειται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου του 2019 να εκδοθούν οι οριστικοί πίνακες για το ΕΒΠ.

Ως προς την εκδίκαση  των ενστάσεων φαίνεται ότι θα γίνουν δεκτές πολλές εξ αυτών λόγω λαθών  στα γραμμογραφημένα αρχεία ή και λαθών στην καταχώρηση των προσόντων ενώ οι υποψήφιοι είχαν υποβάλλει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Από τους 39 υποψηφίους που δεν είχαν ληφθεί ως κριτήρια τα πιστοποιητικά ΚΕΠΑ τα οποία είχαν υποβάλλει φαίνεται ότι θα γίνουν δεκτές οι 37 και μόνο 2 θα βρεθούν αρνητικές λόγω ότι οι υποψήφιοι βρίσκονται για άλλους λόγους στους απορριπτέους.

Το 2ο πτυχίο ξένης γλώσσας λήφθηκε υπόψη ως προσόν όπως οριζόταν στο νόμο σε αντίθεση με τις προκηρύξεις 4 και 5ΕΑ στις οποίες αναφέρεται ρητά ότι προσμετράται μόνο το ένα πτυχίο.Ξεκαθαρίζεται η περίπτωση ισοβαθμιών των υποψηφίων στους πίνακες.

Ως προς την 2ΕΑ δεν μπορεί να υπολογιστεί ο ακριβής χρόνος ολοκλήρωσής των 983 ενστάσεων  διότι εξαρτάται από το αν χρειάζεται επαλήθευση των στοιχείων με τις ΠΔΕ και το υπουργείο, μέσω αποστολής δικαιολογητικών, το οποίο μπορεί να είναι χρονοβόρο.

Η πρόθεση της υπηρεσίας είναι να γίνουν δεκτές τεχνικές αστοχίες που μπορεί να υπάρξουν από τα γραμμογραφημένα αρχεία είτε από την καταχώρηση των προσόντων στον ΟΠΣΥΔ για τα οποία δεν είναι υπεύθυνοι οι υποψήφιοι.

Ως προς τις ενστάσεις των ψυχολόγων ΠΕ23 για τη προσμέτρηση στα προσόντα της συνάφειας μεταπτυχιακών στη σχολική ψυχολογία για τα οποία εκδόθηκαν τροποποιητικές μετά τη λήξη των αιτήσεων για τις οποίες δεν ευθύνονται οι υποψήφιοι φαίνεται ότι το ΑΣΕΠ είναι θετικό.

Ως προς τους ψυχολόγους ΠΕ23 οι οποίοι ενώ είχαν εξειδίκευση στη σχολική ψυχολογία με το προσόν της προϋπηρεσίας στον κλάδο από 50 μήνες και άνω και δεν κλίκαραν το αντίστοιχο πεδίο της αίτησης του ΑΣΕΠ φαίνεται, σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, ότι δεν τήρησαν τη διαδικασία που προβλεπόταν από την προκήρυξη και ως εκ τούτου δεν είναι έγκυρη η προσμέτρηση αυτού του προσόντος.

Σύμφωνα με το ΑΣΕΠ για το παράβολο οι αναγραμματισμοί ψηφίων θα κριθούν θετικά.

Δεν μπορούν να γίνουν δεκτές ενστάσεις για τα παράβολα τα οποία δεν είναι πληρωμένα σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων είτε νέα παράβολα τα οποία εκδόθηκαν μετά τη λήξη της προθεσμίας και χρησιμοποιήθηκαν στη συνέχεια από τους υποψηφίους μαζί με την ένστασή τους.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπεύθυνων του ΑΣΕΠ ακολουθούνται τα ίδια κριτήρια ως προς την εξέταση των ενστάσεων για το ζήτημα των παράβολων  για όλες τις προκηρύξεις και εκτός των ΕΑ.

Στη συζήτηση που ακολούθησε για το κλείδωμα των πινάκων και για την πρόθεση του υπουργείου να μειώσει το χρόνο κλειδώματος από τρία σε δύο χρόνια μας απάντησαν ότι αυτό είναι απόφαση του υπουργείου και θα πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση.

Μας ενημέρωσαν ότι σύμφωνα  με την απόφαση του ΣΤΕ φαίνεται ότι οι πίνακες οι οποίοι  είναι επικυρωμένοι από το ΑΣΕΠ είναι έγκυροι και δεν μπορούν να προσβληθούν.

Ασκήσαμε κριτική ως προς τη διαδικασία η οποία ήταν ψυχοφθόρα για όλους τους υποψηφίους μέσα από το διττό σύστημα κατάθεσης δικαιολογητικών στις ΠΔΕ  και αίτησης στο ΑΣΕΠ συνυπολογίζοντας ότι για το ΕΕΠ ΕΒΠ η διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων στον ΟΠΣΥΔ δεν είχε ξαναγίνει,   το άγχος των υποψηφίων, πολλοί εκ των οποίων εργάζονται πολλά χρόνια στην εκπαίδευση  με μοναδική ελπίδα τους επικείμενους διορισμούς.

Φαίνεται ότι πολλοί από αυτούς δεν κρίθηκαν από τα προσόντα τους αλλά από τη διαδικασία συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης του ΑΣΕΠ.

Από πλευράς ΠΟΣΕΕΠΕΑ αιτηθήκαμε στις υπεύθυνες του ΑΣΕΠ να υπάρχει  επικοινωνία και ενημέρωση  για οποιαδήποτε εξέλιξη επί της έκδοσης των οριστικών πινάκων για την 1ΕΑ και 2ΕΑ προκηρύξεις.

Δεσμευόμαστε προς τα μέλη μας ότι για οποιοδήποτε νεότερο για τη διαδικασία των διορισμών ΕΕΠ ΕΒΠ στην Ειδική εκπαίδευση,  θα ενημερώνουμε άμεσα και θα διεκδικούμε την πλήρωση των οργανικών θέσεων οι οποίες είναι ήδη συστημένες καθώς τον διορισμό τους μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 _______________________

Δείτε ακόμη

Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Κατανομή ΠΕ25 και ΕΒΠ στις ΠΔΕ
Ανακοινοποίηση προσλήψεων ΠΕ79.01 και ΤΕ16 Γενικής Β/θμιας
Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας 2019-20: Πίνακας-Λάθη στο Β. Αιγαίο-Του Ν. Κορδή
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας: Ονόματα
 Υφυπουργός Παιδείας στη Βουλή: Εντός των ημερών κατανομή Ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Μητρώο Επιμορφωτών ΕΠΑΛ: 2η Πρόσκληση αίτησης ένταξης
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση