Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συρίγος-Τμήματα Ενταξης: Στο Υπουργείο Οικονομικών τα σχέδια των Κ.Υ.Α-Τι έγινε έως σήμερα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συρίγος-Τμήματα Ενταξης: Ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των αιτημάτων-Στο Υπ. Οικονομικών τα σχέδια των ΚΥΑ-Τι έγινε έως τώρα – Τι απάντησε στη Βουλή.

Συρίγος-Τμήματα Ενταξης

Ο Υφυπουργός ΠΑΙΘ κος Αγγελος Συρίγος απάντησε σήμερα Παρασκευή 07.04.2023 στη Βουλή την Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κου Ιωάννη Δελή με θέμα: «Άμεσα να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν τα αναγκαία τμήματα ένταξης, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Ο κος Συρίγος ανακοίνωσε πως  έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των αιτημάτων για ίδρυση Τμημάτων Ενταξης στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία και έχουν προωθηθεί προς το Υπουργείο Οικονομικών τα σχέδια των σχετικών ΚΥΑ. Για την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανέφερε πως ολοκληρώθηκε η σχετική ίδρυση τμημάτων με την ΚΥΑ υπ’ αριθμόν 149773 «Ίδρυση τμημάτων ένταξης σε δημόσιες σχολικές μονάδες τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και επαγγελματικής κατεύθυνσης».

Παρέθεσε δε την έως σήμερα πορεία για την ίδρυση νέων Τμημάτων Ενταξης ως εξής:

1. Eκδόθηκε εγκύκλιος υποβολής συγκεκριμένων προτάσεων για την ίδρυση τμημάτων εντάξεως σε δημόσιες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής επαγγελματικής κατεύθυνσης, από τις 27 Απριλίου του 2021.

2. Στην εγκύκλιο αυτή τέθηκαν όλες οι αναγκαίες διαδικασίες, παράμετροι και συνισταμένες, προκειμένου να εξακριβωθούν και να αποτυπωθούν οι ανάγκες των μαθητών που χρειάζονται υποστήριξη από τμήματα ένταξης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τουλάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία.

3. Δεύτερο σημείο, οι τοπικές συνθήκες κάθε περιοχής σε σχέση με ήδη ιδρυμένα τμήματα εντάξεως. Τρίτο σημείο, η χιλιομετρική απόσταση ανάμεσα στις σχολικές μονάδες που έχουν μαθητές που έχουν ανάγκη να στηριχθούν από τμήματα εντάξεως. Τέταρτο σημείο, ο συνολικός αριθμός μαθητών κάθε σχολικής μονάδας. Και τελευταίο σημείο, η δυνατότητα ή μη διαθέσιμου χώρου για το τμήμα εντάξεως.

4. Τα παραπάνω εισήχθησαν στο πληροφοριακό σύστημα «myschool», προκειμένου να δοθεί επιπλέον η δυνατότητα στους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης να προτείνουν και εκείνοι με τη σειρά τους την ίδρυση τμημάτων εντάξεως στην περίπτωση που είχαν επιπλέον προτάσεις.

5. Για την επεξεργασία των αιτημάτων που υπεβλήθησαν, πέραν του τυπικού ελέγχου των αιτούμενων δικαιολογητικών, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε και σε ποιοτικό έλεγχο, σύμφωνα με τα ισχύοντα. Και σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία, ολοκληρώθηκε η σχετική ίδρυση τμημάτων με την ΚΥΑ υπ’ αριθμόν 149773 «Ίδρυση τμημάτων ένταξης σε δημόσιες σχολικές μονάδες τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και επαγγελματικής κατεύθυνσης».

6. Επίσης, έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των αιτημάτων για ίδρυση τμημάτων εντάξεως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημοτικά και νηπιαγωγεία, με γνώμονα τα παραπάνω αναφερθέντα και έχουν προωθηθεί προς το Υπουργείο Οικονομικών τα σχέδια των σχετικών ΚΥΑ.

Δείτε επίσης

Ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) σε δημόσιες σχολικές μονάδες τυπικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Επαγγελματικής κατεύθυνσης

Να ιδρυθούν τα Τμήματα Ενταξης από το Υπουργείο Παιδείας για να μην αναγκαστούν μαθητές να αλλάξουν σχολείο 

Τμήματα Ενταξης: Eπιτακτική η ανάγκη ίδρυσης τους-Οι 395 αποφάσεις Δήμων για τη λειτουργία τους 

Ερώτηση για τα Τμήματα Ενταξης στη Βουλή: “Επιτακτική η ανάγκη να ιδρυθούν άμεσα” 

Ερώτηση για τα Τμήματα Ενταξης στη Βουλή από 43 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ 

Ιδρυση νέων Τμημάτων Ενταξης: Επιτακτική ανάγκη να λειτουργήσουν με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 

Δείτε ακόμη

Τα 40 νέα Τμήματα Ενταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά περιοχή 

 Μισθοί πείνας στο Δημόσιο: Μηδενικές αυξήσεις στους μισθούς των Δημοσίων Υπαλλήλων και το 2023

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Μισό λεπτό, για την Δευτεροβάθμια μόνο αυτά θα δωθούν; Κατάλαβα καλά; Δεν είχε πει η κα. Μακρή ότι θα δίνονται τμηματικά; Στο τμηματικά εννοούσε τμήμα τμήμα η κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης;
    Στο Υπουργείο εκεί δεν τολμάτε κανείς αιρετός στις συναντήσεις και στα webex να της πείτε γιατί ιδρύσατε δυσανάλογα πολλά TE στην εκλογική σας περιφέρεια κα. Μακρή; (4 στην Μαγνησία ενώ αλλού…).
    Αν θέλετε απαντήστε μας και ανώνυμα τι σας λέει….

Γράψτε μία απάντηση