Σάββατο, 10 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τα Ειδικά σχολεία ξεχασμένα για άλλη μια φορά-Κανένας εργαζόμενος στην ειδική αγωγή δεν αισθάνεται ασφαλής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα Ειδικά σχολεία ξεχασμένα για άλλη μια φορά-Κανένας εργαζόμενος στην ειδική αγωγή δεν αισθάνεται ασφαλής – Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα Σχολικού Νοσηλευτή-ΠΕ25.

Τα Ειδικά σχολεία ξεχασμένα για άλλη μια φορά.

Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα Σχολικού Νοσηλευτή-ΠΕ25

Με έκπληξη παρακολουθήσαμε χθες τις ανακοινώσεις από το υπουργείο , για την πρόθεση να ανοίξουν τα σχολεία γενικής.

H προϋπόθεση για το άνοιγμα τους είναι να έχουν έρθει τα self-test και να είναι υποχρεωτικό στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς κάθε εβδομάδα να το κάνουν.

Τα ειδικά σχολεία δεν αναφέρθηκαν καθόλου . Αυτά  συνεχίζουν να είναι ανοιχτά και καθημερινά  ανακοινώνονται όλο και περισσότερα ειδικά σχολεία να κλείνουν  λόγω κρουσμάτων.

Στα περισσότερα ειδικά σχολεία γίνονται κάθε μήνα test από τον ΕΟΔΥ ενώ σε κάποια πιο συχνά , με την καλή θέληση των συντονιστών του ΕΟΔΥ ανά περιοχή, καθώς δεν υπάρχει καμία οδηγία από το υπουργείο Παιδείας για Υποχρεωτικά test covid19.

Κανένας εργαζόμενος στην ειδική αγωγή δεν αισθάνεται ασφαλής και ανησυχούμε όλοι μας για την υγεία τη δική μας αλλά και των παιδιών.

Θα πρέπει άμεσα έστω και τώρα να κλείσουν τα ειδικά σχολεία και να ανοίξουν με ίσους όρους και ίδια αντιμετώπιση με τα γενικά σχολεία. Τα ειδικά σχολεία δεν είναι κέντρα αποκατάστασης ούτε κέντρα φύλαξης παιδιών.

Είναι τα  σχολεία που βρίσκονται δίπλα στα παιδιά ΑμΕΑ και δίπλα στις  οικογένειες  τους.

Είναι τα σχολεία που υποστηρίζουν παιδαγωγικά και μαθησιακά ,  κοινωνικά και  ψυχολογικά  τα παιδιά  ΑμΕΑ

Ίσα  δικαιώματα στην εκπαίδευση με ίσους όρους στη Ζωή .

Δείτε επίσης

Απόφαση για σχολεία την επόμενη εβδομάδα-Υποχρεωτικό το τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Ρεκόρ ειδικών σχολείων σε αναστολή λόγω κρουσμάτων covid: Ενημέρωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306: 24ωρης λειτουργίας | Εγγραφο
Ομάδα εργασίας αποτίμησης νομοθετικού πλαισίου και βελτιωτικών αλλαγών εκπαίδευσης ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες
 Ενημέρωση για μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020-21: Ολες οι λεπτομέρειες της διαδικασίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Μαρία σε

    Το έργο σας είναι θεάρεστο και η πολιτεία θα πρέπει να είναι δίπλα σας. Το υπουργείο παρόλα αυτά έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων να εμβολιαστούν και η συμμετοχή ήταν πολύ μικρή. Να επισημάνουμε και πάλι ότι τα παιδιά των ειδικών σχολείων δεν έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν Webex πράγμα που σημαίνει ότι αν κλείσουν τα σχολεία δεν θα έχουν καμιά παιδαγωγική, μαθησιακή και ψυχολογική υποστήριξη. Θεωρώ βέβαια απαράδεχτο πέρα από την πανδημία τα σχολεία αυτά να μην έχουν τις κατάλληλες υποδομές. Δε μπορεί π.χ. σε δήμους όπως Αγιος Στέφανος, Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, Μελίσσια, Βριλήσσια, Γέρακα, Κηφισιά να υπάρχει ένα μόνο δημοτικό και ένα νηπιαγωγείο για όλες αυτές τις περιοχές συνολικά. Σε ένα παλιό κτίριο μέσα σε ένα ίδρυμα με πολλά προβλήματα π.χ. θέρμανση και έλλειψη αιθουσών ενώ παράλληλα φοιτούν εκεί πάρα πολλά παιδιά. Όταν αυτοί οι δήμοι που χαρακτηρίζονται από οικονομική ευρωστία έχουν αυτή την πρόβλεψη αντιλαμβανόμαστε τι θα γίνεται και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Γράψτε μία απάντηση