Σάββατο, 22 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τα κτιριακά προβλήματα ΕΕΕΕΚ στη Θεσσαλονίκη και άλλες 3 Ερωτήσεις θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρα 22.04

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα κτιριακά προβλήματα ΕΕΕΕΚ στη Θεσσαλονίκη και άλλες 3 Ερωτήσεις θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 στα πλαίσια Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.

Τα κτιριακά προβλήματα ΕΕΕΕΚ στη Θεσ/νίκη θα συζητηθούν στη Βουλή

Τέσσερις (4) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 και ώρα 13:00΄, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.

Ανάμεσα σ αυτές και η Επίκαιρη Ερώτηση σχετικά με τα κτιριακά προβλήματα των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) στη Θεσσαλονίκη της Βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κας Ράνιας Θρασκιά.

Η Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ:

1. Σε ποιες κατεπείγουσες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να βρεθεί άμεσα λύση στα προβλήματα που θέτουν στον αέρα τη λειτουργία του 1ου και του 2ου Εργαστήριου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ), του ΕΕΕΕΚ Κορδελιού και του ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά;

2. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί, σε συνεργασία με τους συναρμόδιους Υπουργούς, για τη μόνιμη επίλυση των κτιριακών προβλημάτων; Εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής νέων σχολείων στη Θεσσαλονίκη, κατάλληλων για τη φοίτηση μαθητών με αναπηρία;

Αναλυτικά θα συζητηθούν:

1. Η με αριθμό 970/12-4-2024 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. «ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ» κυρίας Ουρανίας Θρασκιά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Κτιριακά προβλήματα θέτουν στον αέρα τη λειτουργία των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), στη Θεσσαλονίκη».

2. Η με αριθμό 979/15-4-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Μαγνησίας της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Βασιλείου Μεταξά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Ειδική μέριμνα για τους μαθητές πλημμυροπαθών περιοχών της Θεσσαλίας».

3. Η με αριθμό 956/9-4-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Έβρου της Κ.Ο. «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ» κ. Παράσχου Παπαδάκη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Μοριοδότηση των μαθητών Γ’ τάξης λυκείου του κατεστραμμένου από τις περσινές πυρκαγιές Νομού Έβρου για καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων εισαγωγή στην Γ’ βάθμια εκπαίδευση».

4. Η   με   αριθμό   983/15-4-2024   Επίκαιρη   Ερώτηση   του   Βουλευτή    Ιωαννίνων της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Νικολάου Έξαρχου προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Να αποκατασταθεί πλήρως και άμεσα το Γ’ κτίριο των φοιτητικών εστιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μετά την πυρκαγιά και να δοθούν αποζημιώσεις στους οικότροφους για την καταστροφή προσωπικών τους αντικειμένων».

Δείτε επίσης

Στοιχεία μη αναλήψεων-παραιτήσεων αναπληρωτών-Ποσοστά επί των προσλήψεων από το 2016-Νομοθεσία κυρώσεων | Πίνακες 

Αριθμός Τμημάτων Ενταξης ανά ΠΔΕ-Στοιχεία προσλήψεων αναπληρωτών και διορισμών από το Υπ. Παιδείας 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση