Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τα λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά το Υπουργείο Παιδείας έως 28.06 για τη διενέργεια των Αποσπάσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά το Υπουργείο Παιδείας για τη διαδικασία διενέργειας των Αποσπάσεων για το έτος 2022-2023, έως και την Τρίτη 28.06.2022.

Λειτουργικές ανάγκες σε περιοχές, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ για τη διενέργεια των αποσπάσεων των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το έτος 2022-2023.

Για να προβεί στη διαδικασία διενέργειας των Αποσπάσεων των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το Αυτοτελές Τμήμα ΕΕΠ και ΕΒΠ του ΥΠΑΙΘ, ζητά με έγγραφό του από τις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης και τις Δ/νσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας να προβούν στην ηλεκτρονική καταχώριση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), των λειτουργικών αναγκών των ΣΜΕΑΕ ανά περιοχή απόσπασης, των ΚΕΔΑΣΥ και των ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ αναλυτικά κατά κλάδο.

Συγκεκριμένα τους καλεί να καταχωρίσουν στο ΟΠΣΥΔ τα εξής:
  1. Κενά για τις ΣΜΕΑΕ 
  2. Κενά για τα ΚΕΔΑΣΥ
  3. Κενά για τα ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ

Το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο

για την καταχώριση των κενών ΣΜΕΑΕ σε περιοχές για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από την Παρασκευή 17.06 έως και την Πέμπτη 23.06 και στη συνέχεια οι οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τροποποιούν/οριστικοποιούν τα καταχωρισμένα κενά σε περιοχές έως και την Τρίτη 28.06.

Για την καταχώριση των λειτουργικών κενών στα ΚΕΔΑΣΥ και τα ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ αρμοδιότητας των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), θα είναι διαθέσιμο για όλο το άνωθεν χρονικό διάστημα.

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2022-23: Η διαδικασία-Εγκρίσεις στήριξης από εκπ/κούς-Σχολ. Νοσηλευτές-ΕΒΠ 

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στo Υπουργείο Παιδείας-Κεντρική Υπηρεσία και στη ΓΓΕΕΚΔΒΜ&Ν για το σχ. έτος 2022-23 

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση: 4 κρίσιμοι λόγοι για πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμούς 

Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-Γενικά σχολεία | Νομοθεσία 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες άνευ αποδοχών-νεοδιόριστοι: Δίδονται όπως και στους λοιπούς εκπαιδευτικούς-Όχι πάνω από 5 έτη

Επιτροπή εξοπλισμού ΣΜΕΑΕ για σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών: Απόφαση συγκρότησης 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply