Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τα μπάνια του λαού έχουν αρχίσει πλέον να μην ισχύουν στον εκπαιδευτικό χώρο | Αρθρο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα μπάνια του λαού έχουν αρχίσει πλέον να μην ισχύουν στον εκπαιδευτικό χώρο – Αρθρο του Αθανάσιου Γρίβα Διευθυντή του Ειδικού Σχολείου Αμαρουσίου.

Τα μπάνια του λαού 

Tα μπάνια του λαού, όπως λέγαμε παλιά έχουν αρχίσει πλέον να μην ισχύουν στον εκπαιδευτικό χώρο.

Αρθρο του Αθανάσιου Γρίβα Διευθυντή του Ειδικού Σχολείου Αμαρουσίου

Ας ξεκινήσουμε πρώτα από τους διευθυντές, οι οποίοι σε καθημερινή βάση δέχονται διάφορα μηνύματα για πληροφορίες, από της διευθύνσεις εκπαίδευσης, για κατανομές τμημάτων, η δημιουργία τμημάτων, ή για αριθμό υπηρετούντων εκπαιδευτικών και για διάφορα άλλα .

Κάποιος θα μπορούσε να πει ,ότι καλά να πάθουν αφού ήθελα να γίνονται διευθυντές, ταυτόχρονα όμως έχουμε και για τους αναπληρωτές και τους πίνακες των αναπληρωτών, έχουμε και τις δηλώσεις των υπεράριθμων και όλα αυτά γίνονται για έναν εξής απλό λόγο, δεν υπάρχει απ την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας να απαραίτητος προγραμματισμός .

Όπως πολλές φορές έχω τονίσει στα άρθρα μου γύρω στο μήνα Ιούνιο θα έπρεπε είχαμε γίνει όλες αυτές εργασίες,  οι οποίες ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς ή σε διευθυντές σχολείων από τις περιφερειακές διευθύνσεις μέσα στο καλοκαίρι .

Γύρω στις 10 Ιουνίου θα έπρεπε να γνώριζαν όλοι, ποιοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται και σε ποια σχολεία ,να είχανε τελειώσει αποσπάσεις ,να είχαν τελειώσει οι τοποθετήσεις υπεράριθμων, θα έπρεπε να είχαν βρεθεί τα λειτουργικά και να είχαν τοποθετήσει αυτά οι εκπαιδευτικοί ,έτσι ώστε στις 20 με 21 Ιουνίου να αναλάμβανα όλοι υπηρεσία τίποτα όμως από όλα αυτά δεν έγινε ,και όλα αυτά επαναλαμβάνονται σαν κακώς κείμενα κάθε χρόνο μέσα στον Ιούλιο και στον Αύγουστο.

Φανταστείτε φτάνοντας προς τα τέλη Ιουλίου, οι αναπληρωτές δεν ξέρουν σε ποια σχολεία θα τοποθετηθούν για την επόμενο σχολική χρόνια ,οι διευθύνσεις δεν γνωρίζουν, πώς και με ποιο τρόπο θα καλύψουν τα οργανικά ή λειτουργικά κενά και οι διευθυντές των σχολείων δεν ξέρουν πως θα κάνουν τις κατανομές του τμημάτων και ποιους θεωρήσουν υπεύθυνος σε αυτά .

Το προσωπικό αναμένεται να εμφανιστεί στα σχολεία από την πρώτη έως και τις 10 Σεπτέμβρη , αυτή ή έλλειψη του προγραμματισμού που υπάρχει δεν δικαιολογεί τη λειτουργία μιας εύρυθμης κοινωνίας και πολιτείες , εκτός και αν κανένα δεν απασχολεί, τότε το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ό,τι καλά βαδίζουμε θα μπορούσε να γίνουν όλα αυτά και μες στο Σεπτέμβριο και μέσα στον Οκτώβρη ,αφού είτε σε άλλους πολύ αναπληρωτές προς λαμβάνονται μέσα στο Πάσχα .

Πόσο απλά όμως θα ήταν όλα αν 10 με 12 Ιουνίου είχαν γίνει όλες αυτές οι πράξεις ,οι τοποθετήσεις για ανάληψη υπηρεσίας ,αναπληρωτές είχανε όλο το χρονικό διάστημα ώστε να μπορέσουμε να βρούνε κατάλυμα που θα μείνουν, οι διευθυντές των σχολείων γνώριζε ακριβώς που και πως δημιουργήσουν τμήματα και με ποιους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς

Το κακό είναι ότι αυτό επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο σαν μία κακόγουστη φάρσα, ενώ θα μπορούσε να είχε επιλυθεί με πολύ πιο εύκολο τρόπο .

Δεν ξέρω πραγματικά ποια συμφέρονται κρύβονται πίσω από όλα αυτά ,ξέρω όμως ότι μία χώρα που σέβεται τον εαυτό της και τους πολίτες της, προγραμματίζει τα αυτονόητα και δεν ζητάει από τους υπεύθυνους -υφισταμένους της νέα είναι εντάξει με τους προγραμματισμούς τους

Πολλές φορές αισθάνομαι σαν το δόν ΚΙΧΏΤΗ τα ίδια πράγματα λέγονται, λέγονται πολλές φορές κι όμως τίποτα δεν αλλάζει. εύχομαι κάποια στιγμή ίσως μετά από πάρα πολλά χρόνια κάποιοι να μπορέσουν να γυρίσουν σε αυτές οι σκέψεις να τις κάνουν πράξη και τα μπάνια του λαού να είναι κανονικά μπάνια του λαού ,θερινή ραστώνη να είναι θερινή ραστώνη και όχι ένα συνεχόμενο άγχος για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ Δ/ΝΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

ακόμα ελπίζων

Δείτε επίσης

Ζέττα Μακρή: Δεν υπάρχει υποχρέωση οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνονται 1η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους 

Στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας με ρυθμίσεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης 

Ζέττα Μακρή-ΔΟΕ: Εγιναν 20 χιλ. αξιολογήσεις από τις 25 χιλ-Θα τηρηθεί ο νόμος-Διασφάλιση προσλήψεων αναπληρωτών 

Πως συγκροτούνται τμήματα Δημοτικών/Νηπ/γείων-Mε μαθητές με αναπηρία/μαθησ. δυσκολίες-Προϋποθέσεις Ενισχυτικής 

Να ανοίξουν έγκαιρα οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Eίναι ανάγκη το Υπουργείο Παιδείας να στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply